Он-лайн послуги ДФС набувають популярності не тільки серед платників податків, а й серед пересічних громадян. Так, кожен громадянин, придбавши товар у магазині, за отриманим фіскальним чеком може перевірити факт реєстрації касового апарату, на якому продавцем був роздрукований цей фіскальний чек. Отримати інформацію щодо фіскальних номерів реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) та книги обліку розрахункових операцій (далі – КОРО), найменування суб’єкта підприємницької діяльності, дату реєстрації, номер останньої книги реєстрації КОРО, зареєстрованої на такий РРО, дати її реєстрації тощо можна в он-лайн режимі на офіційному порталі ДФС України у банері «Інформація з реєстрів», розділах: «Інформація про РРО» (http//sfs.gov.ua/rro) та «Інформація про книги ОРО» (http//sfs.gov.ua/koro). Звертаємо увагу на те, що 07.04.2017 року опублікована та набирає чинності через 30 днів з дня опублікування Постанова Кабінету Міністрів України від 16.03.2017 року № 231 «Про затвердження переліку груп технічно складних побутових товарів, які підлягають гарантійному ремонту (обслуговуванню) або гарантійній заміні, в цілях застосування реєстраторів розрахункових операцій». Тобто для реалізації чималої групи товарів необхідно застосовувати касовий апарат. Нагадаємо, що перед реєстрацією РРО в контролюючому органі суб'єкт господарювання повинен придбати РРО та укласти договір з центром сервісного обслуговування (далі - ЦСО) про технічне обслуговування та ремонт РРО. Для реєстрації РРО суб'єкт господарювання подає до контролюючого органу: - заяву про реєстрацію РРО за формою N 1-РРО (далі - реєстраційна заява); - копію документа, що підтверджує факт купівлі або безоплатного отримання РРО у власність, іншого документа, що підтверджує право власності або користування РРО; - копію документа на право власності або іншого документа, що дає право на розміщення господарської одиниці, де буде використовуватися РРО; - копію паспорта (формуляра) РРО та копію паспорта модему (у разі застосування зовнішнього модему); - копію договору суб'єкта господарювання з ЦСО про технічне обслуговування та ремонт РРО; - копію договору (або іншого документа), яким підтверджується право, надане виробником (постачальником) РРО центру сервісного обслуговування на проведення технічного обслуговування і ремонту відповідної моделі; - книгу КОРО. Реєстраційна заява має бути підписана керівником суб'єкта господарювання або фізичною особою - підприємцем із зазначенням дати подання. Усі розділи реєстраційної заяви підлягають обов'язковому заповненню. Копії документів засвідчуються підписом керівника суб'єкта господарювання або особистим підписом фізичної особи - підприємця. Слід зазначити, що реєстрація РРО відбувається за умовою перебування моделі РРО в Державному реєстрі реєстраторів розрахункових операцій, який затверджено Наказом Державної фіскальної служби України від 17 лютого 2017 року № 102, та актуальності версії внутрішнього програмного забезпечення.
Відділ організації роботи Чернігівської ОДПІ