запомните / запишите
сообщите, что вы нашли информацию
на сайте "Map.cn.ua - Карта Чернигова"

Hовость компании "Головне управління ДФС у Чернігівській області"

13.12.2018

ГУ ДФС у Чернігівській області інформує:

Структурна реорганізація фіскальної служби не вплинула на якість надання адміністративних послуг платникам податків

ДФС знаходиться на завершальному черговому етапі структурної реорганізації служби, в ході якого районні податкові інспекції втратили статус юридичних осіб і приєдналися до головних управлінь ДФС в регіонах. Це дозволить побудувати ефективну систему адміністрування податків та на рівні районів забезпечити надання якісних сервісних послуг бізнесу та громадянам.
Зокрема, статус юридичної особи втратила і Чернігівська ОДПІ ГУ ДФС у Чернігівській області.
«Головне - щоб платники податків Чернігівщіни не відчували незручностей, пов’язаних з внутрішніми процесами перетворень у фіскальній службі», – зазначила начальник новоствореного Чернігівського управління Головного управління ДФС у Чернігівській області Тетяна Рубан.
Платники податків міста Чернігова, Чернігівського, Городнянського, Ріпкинського та Куликівського районів, як і раніше, можуть отримати якісні адміністративні послуги, що належать до компетенції органів Державної фіскальної служби, у Центрах обслуговування платників Чернігівського управління ГУ ДФС у Чернігівській області, яке виконує повноваження Головного управління ДФС на відповідній території:
Чернігівська державна податкова інспекція - вул. Кирпоноса, буд. 28, м. Чернігів, телефони: (0462)652853, 652889, 652800;
Городнянська державна податкова інспекція – вул.Троїцька, 4, м. Городня, 15100, телефони: (04645) 21332, 21760;
Куликівська державна податкова інспекція – вул. Партизанська, 6, смт. Куликівка, 16300, телефони: (04643) 21694, 22435, 21694;
Ріпкинська державна податкова інспекція – вул. Святомиколаївська, 83, смт. Ріпки,15000, телефони: (04641)21923, 21799.
У Центрах обслуговування платників можна отримати консультації з питань надання адміністративних послуг та інших питань в межах компетенції.
Крім того, для платників податків облаштовано окреме робоче місце, обладнане відповідною оргтехнікою, підключеною до мережі Інтернет для роботи у «Електронному кабінеті платника», за допомогою якого представники бізнесу та громадяни можуть вести документообіг та сплачувати податки онлайн, що значно економить час та надає можливість уникнути черги.
З повним переліком адміністративних послуг, які надаються органами ДФС у Чернігівській області можна ознайомитись на інформаційних стендах у Центрах обслуговування платників та на суб-сайті Головного управління ДФС у Чернігівській області у розділі «Діяльність», підрозділі «Адміністративні послуги» (http://ch.sfs.gov.ua/diialnist/mistsya-nadannya-administrativnih-poslu/).

Легалізація трудових відносин – це законодавчо закріплені права працюючих громадян сьогодні та гарантоване майбутнє завтра

Детінізація ринку праці – це один із резервів наповнення державного бюджету за рахунок залучення до оподаткування тіньових зарплат та є одним з ключових завдань задля забезпечення економічної безпеки та створення умов сталого розвитку країни.
Маніпуляції з розміром офіційних доходів дозволяють нелегально працюючим та працюючим, що отримують частку заробітної плати «у конвертах», необґрунтовано отримувати від держави соціальну підтримку, що може, зокрема негативно позначитися на результативності вирішення завдань реформи системи соціальної підтримки.
Фахівці ДФС беруть участь у робочих групах, створених при державних обласних адміністраціях, з метою виявлення найманих працівників, які працюють неофіційно та залучення їх до оподаткування. Заходи з виявлення порушників податкового законодавства в частині виплати заробітної плати – один з кроків захисту інтересів найманих працівників.
Заступник начальника Чернігівського управління - начальник відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Юлія Романенко зазначила, що виявлення порушників податкового законодавства в частині виплати заробітної плати - один із кроків захисту інтересів в першу чергу працівників.
Як повідомила керівник підрозділу, завдяки спільним зусиллям чернігівських податківців та органів місцевої влади, з початку року статус офіційних працівників отримали 645 мешканців міста. Погашено заборгованості із заробітної плати на суму 3,3 млн.грн, за рахунок чого бюджет поповнився на понад 600 тис.грн податком на доходи фізичних осіб.
Нагадуємо, що наймані працівники можуть повідомити про факти порушень податкового законодавства з боку роботодавців на «гарячу лінію» ДФС за телефоном 0800-501-007.

Новітні програмно - технічні комплекси для РРО - що це?

Як повідомили в Чернігівському управлінні ГУ ДФС у Чернігівській області станом на 01 жовтня 2018 року зареєстровано 1705 реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО).
Як розповіла начальник відділу обслуговування платників Чернігівського управління ГУ ДФС у Чернігівській області Олена Фокіна, з метою реалізації інноваційних технологічних рішень для РРО у сферах торгівлі (у т.ч. торгівлі з використанням Інтернету), громадського харчування, купівлі-продажу іноземної валюти, торгівлі через автомати з продажу (надання) товарів (послуг), надання послуг із приймання готівки для подальшого переказу, із перевезення пасажирів та інших послуг, з 19.06.2018 року набув чинності Порядок реалізації експериментального проекту щодо реєстрації та експлуатації новітніх моделей програмних та/або програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій, затверджений постановою КМУ від 13.06.18 р. № 472.
З липня поточного року Державна фіскальна служба України розпочала експериментальний проект експлуатації новітніх програмних комплексів для РРО, який триватиме до 31 грудня 2019 року.
Олена Фокіна зазначила, що інноваційна система реєстрації та обліку РРО – E-Receipt (електронний чек) передбачає онлайн-реєстрацію пристроїв (персональні комп’ютери, планшети, смартфони) без подання до контролюючих органів будь-яких паперових документів та не потребуватиме абонентської плати за користування нею. Для тестування Державна фіскальна служба України пропонує безплатне клієнтське програмне забезпечення (інсталяційний пакет), що буде інтегрована з «Електронним кабінетом».
Доречи, програмно-технічний комплекс включає такі складові:
-програмно-технічний засіб, де зберігаються дані щодо товару,фіскальна інформація,на основі яких формуються розрахункові документи та звіти;
-годинник-календар;
-процесор, який керує механізмом друкування чеків та звітів, грошовою скринькою, клавіатурою, іншим обладнанням, включеним до його складу,а також виконує операції з формування звітів про розрахунковіопеорації та розрахункових документів, внесення фіскальної інформації до фіскальної памяті;
-запам’ятовувальний пристрій, якій містить програмну пам’ять;
-модуль безпеки, що згідно з технологією, розробленою НБУ забезпечує здійснення контролю за відсутністю спотворення або знищення даних.

Цифровізація послуг – приоритет Державної фіскальної служби
«Отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків є одним з популярних сервісів Електронного кабінету платника. За потребою фізичні особи можуть отримати відомості про зазначені суми за останні три роки (поквартально). Тобто, оперативно, не відвідуючи центрів обслуговування платників, громадяни можуть отримати необхідну їмінформацію», – зазначили в Державній податковій інспекції Чернігівського управління Головного управління ДФС у Чернігівській області.
Податківці звернули увагу на те, що у рамках електронного сервісу щодо отримання інформації з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді допрацьовано електронні формати, які запроваджені з 01.10.2018 року, а саме Запит щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді (F1301802) та
Відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків (відповідь на запит у електронному вигляді, F1401802).
Зокрема, відповідь за новою формою доповнена інформацією про суму виплаченого доходу, суму перерахованого податку, а також про дати прийняття/звільнення з роботи відповідно до Податкових розрахунків за формою № 1ДФ, які подаються податковими агентами до контролюючих органів.
Детальна інформація про електронний сервіс доступна у рубриці: Фізичним особам/Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді. Оновлені електронні формати розміщені на веб-порталі Державної фіскальної служби України в рубриці Електронназвітність»(sfs.gov.ua).
Підготувати, заповнити та надіслати Запит щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді та отримати відповідь за новими формами можна в «Електронному кабінеті» (cabinet.sfs.gov.ua).


Про надання адміністративних послуг платникам податків

«Забезпечення комфортних умов платникам податків при отриманні адміністративних послуг та наданні якісної податкової допомоги з питань оподаткування, єдиного соціального внеску та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на органи ДФС є головним завданням Центрів обслуговування платників Чернігівського управління Головного управління ДФС у Чернігівській області (далі – ЦОП)», - зазначила начальник відділу обслуговування платників Чернігівського управління ГУ ДФС у Чернігівській області (далі – Управління) Олена Фокіна.
Центрами обслуговування платників надаються безоплатні адміністративні послуги суб’єктам господарювання та громадянам міста, а також усні консультації. Так, з початку року фахівцями ЦОП Управління надано майже 49 тисяч адміністративних послуг.
Як розповіла податківець, серед наданих адміністративних послуг найбільшу кількість складають послуги з видачи відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків та видача картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків - понад 28 тисяч.
З початку року надано 4,9 тисяч витягів з реєстру платників єдиного податку, зареєстровано майже 4 тисячі книг обліку доходів та книг обліку доходів і витрат платникам єдиного податку, видано понад 2 тисячі довідок про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами ДФС, зареєстровано понад 3,7 тисяч реєстраторів розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій та розрахункових книжок.
Платниками єдиного податку з початку року стали 3846 суб`єктів підприємницької діяльності.
Ключі електронного цифрового підпису отримали 11744 фізичних та юридичних осіб.
Для зручності відвідувачів в ЦОП розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні та тематичні стенди, що містять зразки заповнення заяв, податкової звітності, актуальну інформацію з питань оподаткування та іншу корисну інформацію.
«Якщо користувач відчуває деякі труднощі у роботі з електронними сервісами, він може звернутися до кваліфікованих фахівців Центру обслуговування, які допоможуть у вирішенні проблеми», - зазначила керівник підрозділу.
Більш детально ознайомитися з інформацією щодо переліку адміністративних послуг можна на субсайті Головного управління ДФС у Чернігівські області за адресою: www.ch.sfs.gov.ua.
Отримати адміністративні послуги можна за адресами: вул. Кирпоноса, 28, м.Чернігів (Чернігівська ДПІ); вул. Троїцька, 4, м.Городня (Городнянська ДПІ); вул. Святомиколаївська, 83, смт Ріпки (Ріпкинська ДПІ), вул. Партизанська, 6, смт. Куликівка (Куликівська ДПІ).
Час прийому відвідувачів у ЦОП (прийом документів, консультування, надання адміністративних послуг): понеділок - четвер з 9 год. 00 хв. до 18 год. 15 хв., п’ятниця - з 9 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв., обідня перерва з 13 год. 00 хв. до 14 год. 00 хв., субота та неділя - вихідні дні.

Спрощена система популярна

Станом на 01 грудня 2018 року Чернігівське управління ГУ ДФС у Чернігівській області контролює дотримання чинного законодавства при застосуванні спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності 13499 фізичними особами - підприємцями - платниками єдиного податку (далі – ФОП). Питома вага «спрощенців» у загальній кількості перебуваючих на обліку підприємців - фізичних осіб складає 72 відсотки.
За даними відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Чернігівського управління кількість ФОП даної категорії у відповідності до п. 291.4 ст. 291 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI (далі - Кодекс) в розрізі груп становить:
1 група – 2938 ФОП;
2 група – 5746 ФОП;
3 група – 4815 ФОП.
Слід зазначити, що з початку року зареєстровано 3090 новостворених платників єдиного податку - фізичних осіб.
Нагадаємо, що порядок обрання, переходу на спрощену систему оподаткування, або відмови від спрощеної системи встановлені ст.291 Податкового кодексу України. Для обрання або переходу на спрощену систему суб'єкту господарювання потрібно не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного кварталу подати заяву до контролюючого органу.
Отже 14 грудня закінчується строк подання заяви про застосування спрощеної системи оподаткування в разі переходу на єдиний податок із першого кварталу 2019 року.
Платники єдиного податку можуть самостійно відмовитися від спрощеної системи оподаткування у зв'язку з переходом на сплату інших податків і зборів, з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) кварталом, у якому подано заяву щодо відмови у зв'язку з переходом на сплату інших податків і зборів. Для відмови потрібно також подати заяву не пізніше ніж 20 грудня, тобто за 10 календарних днів до початку нового календарного року.
Подати заяву можна особисто або уповноваженою на це особою; поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення; засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб; державному реєстратору як додаток до заяви про державну реєстрацію.
Чернігівське управління закликає платників податків завчасно визначатися та своєчасно подавати відповідні заяви, не чекаючи останнього дня.


«Тіньова» зайнятість населення формує недобросовісну бізнес – конкуренцію

Чернігівське управління Головного управління ДФС у Чернігівській області вже не один раз наголошувало на негативному впливі «тіньової» зайнятості, про відповідальність роботодавців за порушення норм чинного законодавства, але питання легалізації виплати заробітної плати і надалі залишається важливим для розвитку економіки нашої країни.
Головна мета фахівців Чернігівського управління – сприяти роботодавцям працювати у правовому полі, проводячи превентивно-роз’яснювальну та профілактичну роботу з метою упередження суб’єктами господарювання порушень норм чинного законодавства.
Днями керівництвом Чернігівського управління проведено зустріч з представниками малого бізнесу, які при декларуванні значних обсягах доходів звітують про незначну чисельність найманих працівників.
«Питання легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення перебуває на постійному контролі в органах ДФС. Дуже важливо, щоб роботодавці долучалися до соціального діалогу, проявили свою громадянську свідомість та забезпечили європейський підхід до вирішення питань легального оформлення трудових відносин, а наймані працівники ніколи не погоджувалися працювати без належного оформлення трудових відносин», - зазначила начальник Чернігівського управління Тетяна Рубан.
Під час спілкування з підприємцями, розглядалися питання необхідності оформлення трудових відносин в рамках законодавчого поля, декларування реальних доходів працівників, встановлення належних умов праці та захист трудових прав працівників з одного боку та спонукання роботодавців до здійснення своєї діяльності відповідно до вимог законодавства з іншого. Не оминули увагою і наслідки використання праці без легального працевлаштування.
На завершення учасникам зустрічі нагадали, що легалізація ринку праці допоможе підняти стандарти життя в нашій країні та закликали до спільних зусиль по досягненню мети - зробити місто Чернігів взірцем для інших міст України.
Підприємці отримали відповіді на свої запитання та практичні рекомендації від спікерів заходу.


Наявність необхідного страхового стажу визначає право особи на пенсійне забезпечення

В Чернігівському управлінні Головного управління ДФС у Чернігівській області зареєстровано понад 18 тисяч платників єдиного внеску (далі - ЄСВ).
Як зазначили податківці, наслідком допущених помилок в звітності ЄСВ є недостовірні відомості у реєстрі застрахованих осіб, які прямим чином впливають на правильність обчислення страхового стажу, розрахунок розміру пенсій, допомоги по тимчасовій непрацездатності та інших соціальних виплат тощо.
Нагадаємо, що під страховим стажем слід розуміти період, протягом якого особа або її роботодавець сплачували страхові внески до Пенсійного фонду України.
Страховий стаж обчислюється в місяцях на підставі довідки Пенсійного фонду України. При цьому місяць роботи можна зарахувати як повний тільки за умови, якщо сума сплачених страхових внесків є не меншою, ніж сума внеску, обчисленого з розміру мінімальної заробітної плати.
Відповідно до Закону України від 03 жовтня 2017 року №2148-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій» до страхового стажу включаються, зокрема періоди ведення підприємницької діяльності із застосуванням спрощеної системи оподаткування, а також із застосуванням фіксованого податку, проходження військової служби, перебування у відпустці у зв’язку з вагітністю та пологами, перебування у відпустці до догляду за дитиною.
Працівники Чернігівського управління акцентують увагу на тому, що для підтвердження страхового стажу по веденню підприємницької діяльності із застосуванням спрощеної системи оподаткування, а також із застосуванням фіксованого податку:
- за період з 01.01.1998 року по 30.06.2000 року довідки про реєстрацію як суб’єкта підприємницької діяльності надаються територіальними органами ДФС України;
- за період з 01.07.2000 року і до теперішнього часу за довідкою слід звертатися до територіального органу Пенсійного фонду України.

Другие новости компании "Головне управління ДФС у Чернігівській області"

12.12.2018
12.12.2018
11.12.2018
11.12.2018
16.08.2018
03.08.2018
24.07.2018
13.07.2018
04.07.2018
19.06.2018
11.06.2018
06.06.2018
01.06.2018
01.06.2018
16.05.2018
08.05.2018
26.04.2018
26.04.2018
17.04.2018
16.04.2018
06.04.2018
06.04.2018
06.04.2018
29.03.2018
29.03.2018
29.03.2018
23.03.2018
23.03.2018
23.03.2018
19.03.2018
19.03.2018
14.03.2018
14.03.2018
14.03.2018
14.03.2018
14.03.2018
14.03.2018
02.03.2018
26.02.2018
21.02.2018
20.02.2018
13.02.2018
13.02.2018
12.02.2018
12.02.2018
12.02.2018
08.02.2018
08.02.2018
06.02.2018
06.02.2018

← Новости компаний