запомните / запишите
сообщите, что вы нашли информацию
на сайте "Map.cn.ua - Карта Чернигова"

Hовость компании "Головне управління ДФС у Чернігівській області"

12.12.2018

ГУ ДФС у Чернігівській області інформує:

Спрощено процедуру отримання кваліфікованих сертифікатів для фізичних осіб-підприємців

В управлінні обслуговування фізичних осіб ГУ ДФС у Чернігівській області повідомили, що Законом України від 05.10.2017 року №2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» (набув чинності 07.11.2018) передбачено, що електронна печатка – це електронні дані, які додаються створювачем електронної печатки до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються для визначення походження та перевірки цілісності пов’язаних електронних даних. Разом з цим, створювач електронної печатки - це юридична особа, яка створює електронну печатку.
З огляду на те, що створювачем електронної печатки може бути виключно юридична особа, починаючи з 07.11.2018 Інформаційно-довідковий департамент ДФС, як кваліфікований надавач електронних довірчих послуг, не формує сертифікати електронної печатки для фізичних осіб (в т.ч. підприємців та тих, що провадять незалежну професійну діяльність).
Просимо враховувати зазначену норму під час подання податкової звітності.
Додатково повідомляємо, що фізичні особи, які отримують сертифікати починаючи з 07.11.2018 можуть здійснювати подання електронної податкової звітності та реєструвати податкові накладні використовуючи власний електронний підпис.

ДФС в області: електронні сервіси працюють задля зручності платників

Одним із пріоритетних напрямів роботи фіскальної служби є електронізація процесів оподаткування та забезпечення 100-відсоткової Е-готовності в роботі в роботі контролюючих органів.
Вже на сьогодні платникам надано можливість в режимі 24/7/365 подавати будь-які електронні документи (звітність, податкові накладні, сервісні запити, листи тощо).
За 1 секунду в ДФС приймається та обробляється близько 50 електронних документів, в день - від 1,5 млн до 2 млн.
Найбільш запитуваними серед платників є сервіси он-лайн доступу до особистих даних, доступу та контролю за станом розрахунків з бюджетом, до систем електронного адміністрування ПДВ, реалізації пального, Єдиного реєстру податкових накладних.
Саме он-лайн сервіси дали змогу зменшити кількість запитів до контролюючих органів в паперовому та електронному вигляді.
Крім сервісів, які надають платникам можливість в повному обсязі реалізувати свої права та обов’язки відповідно до норм чинного законодавства, впроваджено додаткові аналітичні сервіси. Це - автозаповнення декларації з податку на додану вартість, відображення повної інформації щодо податкової накладної з урахуванням всіх зареєстрованих до неї розрахунків-коригування, розрахунок суми перевищення та результат порівняння даних податкової звітності з податку на додану вартість та Єдиного реєстру податкових накладних, доступ до даних ЄРПН щодо складених платником чи його контрагентами податкових накладних у розрізі статусів (зареєстровано/реєстрацію зупинено/прийнято рішення про реєстрацію/відмова в реєстрації).
Скористатися он-лайн сервісами користувачі можуть в Електронному кабінеті платника податків. На сьогодні Електронним кабінетом користується понад 9 млн. користувачів, з яких 1,2 млн осіб ідентифікованих в приватній частині, а це – весь активний бізнес.
Враховуючи потреби бізнесу в ДФС постійно впроваджуються нові та вдосконалюються діючі електронні сервіси.
Зокрема, ДФС запроваджено систему E-Receipt у тестовому режимі. Користувачі електронного сервісу «Пошук фіскального чека» вже відзначили простоту отримання, оперативність та достовірність інформації про здійснені розрахункові операції у будь-якій торгівельній точці будь-якого населеного пункту країни.
Також у планах впровадження електронної акцизної марки, що дозволить значно якісніше контролювати підакцизний товар (спирт, алкогольні та тютюнові вироби), унеможливить його тіньовий обіг. Крім того, це сприятиме створенню справедливих конкурентних умов для всіх учасників ринку.
Запровадження автоматизованої системи контролю за обігом підакцизних товарів здійснюватиметься у декілька етапів. На першому етапі заплановано запровадити електронний документообіг в процесі замовлення та обліку акцизних марок. Наразі вже проводиться робота для переходу до кінця цього року на електронний документообіг з державним підприємством – виробником акцизних марок в автоматизованому режимі.
На наступних етапах будуть вирішуватись питання, пов’язані з подальшим удосконаленням процесу обліку акцизних марок та обігу підакцизних товарів.
Ще одним важливим сервісом, який дозволить суттєво підвищити рівень та якість адміністрування податків, є запровадження електронного аудиту шляхом застосування відповідного програмного забезпечення. Це дасть можливість виявляти переважну частину ризиків ще до перевірки, значно прискорить та спростить процедури аналізу даних, суттєво зменшить витрати робочого часу на проведення перевірки як посадових осіб, так і платників податків.

Змінили прізвище – повідомте податкову

Фізичні особи - платники податків зобов'язані подавати до фіскальних органів відомості про зміну даних, які вносяться до Облікової картки протягом місяця з дня виникнення таких змін, шляхом подання Заяви за формою N 5ДР (додаток 12 до Положення № 822 від 29.09.2017).
Фізичні особи, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків і мають відмітку у паспорті, протягом місяця з дня виникнення змін, подають Заяву за формою N 5ДРП (додаток 13 до Положення № 822 від 29.09.2017).
Такі заяви подаються особисто або через представника до фіскального органу за своєю податковою адресою (місцем проживання).
Фізичні особи, які тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, подають зазначені заяви до будь-якого фіскального органу.
Для заповнення Заяви використовуються дані документа, що посвідчує особу, та інших документів, які підтверджують зміни таких даних.
Якщо зазначені документи видані не українською мовою, подаються їх засвідчені переклади українською мовою (після пред'явлення повертаються) та їх копії.
Внесення змін до Державного реєстру та окремого реєстру Державного реєстру здійснюється протягом 3-х робочих днів від дня подання Заяви за формою N 5ДР або за формою N 5ДРП до фіскального органу за своєю податковою адресою (місцем проживання). Строк внесення змін до Державного реєстру може бути продовжено до п'яти робочих днів.
Зазначена норма визначена п. 1 - 4 розділу ІХ «Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків», затвердженого наказом МФУ від 29.09.2017 № 822.

Зміни до форми податкової накладної, розрахунку коригування та Порядку їх заповнення

Міністерством фінансів України наказом від 17.09.2018 N 763 внесено зміни до форми податкової накладної та Порядку заповнення податкової накладної, затверджених наказом Мінфіну від 31.12.2015 р. № 1307.
Наказ зареєстровано в Міністерстві юстиції 12 жовтня 2018 р. за N 1157/32609 та набирає чинності з 1 грудня 2018 року, крім деяких змін до Порядку заповнення податкової накладної, які набирають чинності з 1 січня 2020 року.
Згідно з цими змінами в податковій накладній потрібно буде зазначати податковий номер платника податку відповідно до Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Мінфіну від 09.12.2011 р. № 1588.
При цьому рядок "Податковий номер платника податку або серія (за наявності) та номер паспорта" не заповнюватимуть у разі:
• постачання товарів/послуг отримувачу (покупцю), який не зареєстрований як платник ПДВ;
• здійснення операцій із вивезення товарів за межі митної території України;
• складання податкової накладної отримувачем (покупцем) послуг від нерезидента, місце постачання яких розташовано на митній території України;
• складання податкової накладної за операціями з ліквідації основних засобів за самостійним рішенням платника податку, переведення виробничих основних засобів до складу невиробничих, здійснення операцій із постачання товарів/послуг у рахунок оплати праці фізичних осіб, які перебувають у трудових відносинах із платником податку;
• складання податкової накладної на суму збільшення суми компенсації вартості товарів/послуг, у разі якщо на дату такого збільшення покупцю анульовано реєстрацію платника ПДВ;
• складання податкової накладної за щоденними підсумками операцій;
• складання зведених податкових накладних покупцям - особам, не зареєстрованим платниками ПДВ.
Крім того, у табличній частині податкової накладної з'явиться графа "Сума податку на додану вартість" (графа 11 оновленої форми). Цю графу треба буде заповнювати у гривнях із копійками із зазначенням після коми до 6-го знака включно.
Аналогічних змін зазнає й форма розрахунку коригування до податкової накладної.
Також у Порядку заповнення податкової накладної, затвердженому наказом Мінфіну від 31.12.2015 р. № 1307 (далі - Порядок № 1307), буде визначено, що в разі складання зведеної податкової накладної у графі "Зведена податкова накладна" замість позначки "Х" потрібно буде зазначати код ознаки:
• 1 - у разі нарахування податкових зобов'язань відповідно до п. 198.5 ПКУ;
• 2 - у разі нарахування податкових зобов'язань відповідно до п. 199.1 ПКУ;
• 3 - у разі складання зведених податкових накладних, особливості заповнення яких викладено в п. 15 Порядку № 1307;
• 4 - у разі складання зведених податкових накладних, особливості заповнення яких викладено в п. 19 Порядку № 1307.
Крім того, оновлення Порядку № 1307 передбачено й у частині складання розрахунків коригування.
Запроваджено алгоритм складання розрахунків коригування до помилкових податкових накладних. До форми розрахунку коригування додані інформаційні поля:
- інформаційні дані щодо складеної та зареєстрованої в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної,
- Інформаційні дані щодо складеного та зареєстрованого в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунку коригування до податкової накладної, складеної повторно на операцію, за якою в Єдиному реєстрі податкових накладних вже зареєстрована податкова накладна.
У межах цих змін ДФС визначає умовні коди причин коригування та оприлюднює їх на офіційному веб-сайті.
Цей наказ набирає чинності з 1 грудня 2018 року, крім абз. 2 п. 6 та п. 8 Змін до Порядку заповнення податкової накладної, затверджених цим наказом, які набирають чинності з 01.01.2020.

Роботодавці Чернігівщини почали масово реєструвати найманих працівників – протягом жовтня оформлено більше 12 тисяч осіб

В управлінні податків і зборів з фізичних осіб повідомили, що у жовтні 2018 року офіційно працевлаштовано більше 12 тисяч найманих осіб. Якщо порівняти з попередніми періодами, то це у 1,5 рази перевищує показник серпня поточного року.
Позитивна тенденція є результатом активізації заходів, що вживаються органами ДФС спільно з працівниками Держпраці, Пенсійного фонду та іншими органами виконавчої влади і місцевого самоврядування щодо легалізації трудових відносин та заробітної плати.
Завдяки спільним зусиллям роботодавці поступово переконуються у доцільності своєчасного оформлення трудових відносин. На Чернігівщині найбільше найманих осіб працевлаштували роботодавці та фізичні особи-підприємці, що здійснюють діяльність у сфері оптової та роздрібної торгівлі, надають послуги населенню.
Позитивній динаміці сприяють не тільки роз’яснювальні заходи, а й перевірочна робота. Під час перевірки одного з товариств Ніжинського району, яке займається виробництвом устаткуванням для машин сiльського та лiсового господарства, роботодавцями подані повідомлення про прийняття на роботу 17-ти найманих працівників. При перевірці підприємця, який здійснює діяльність у сфері будівництва, було встановлено, що 3 працівники виконували роботи без укладання трудового договору з роботодавцем. Порушення було виявлене у Чернігові.
Звертаємо увагу роботодавців, що фахівці ДФС спільно з іншими органами не лише виявляють факти нелегальної праці, а й контролюють терміни перебування особи у статусі офіційного оформленого працівника. На жаль, вже відомі випадки, коли в очікуванні перевірочних заходів, роботодавці оформлювали працівників. Але через незначний період робітника «звільняли». Проте, насправді робітник продовжував виконувати роботу вже у нелегальному статусі.
Наголошуємо, що від таких дій втрачають не тільки бюджет та суспільство, але й громадяни, які погоджуються працювати нелегально, чим позбавляють себе страхового стажу та права на пенсію.

За десять місяців 2018 року місцеві бюджети Чернігівщини отримали майже 4 млрд гривень

У Головному управлінні ДФС в області повідомили, що до місцевих бюджетів усіх рівнів Чернігівської області у січні-жовтні 2018 року сплачено 3980 млн грн податків і зборів.
Майже дві третини доходів бюджетів територіальних громад в частині сплати податків і зборів (62,6 відс) забезпечується надходженнями податку на доходи фізичних осіб (утримується із доходів у вигляді заробітної плати, від надання майна в оренду, від продажу інвестиційних активів та інших), якого сплачено 2490 млн гривень.
Податок на майно забезпечує ще 15,5 відс до доходної частини бюджетів. Від оподаткування земельних ділянок, житлової та нежитлової нерухомості та транспорту преміум-класу надійшло 617 млн гривень.
Єдиного податку на підприємницьку діяльність сплачено 560 млн грн або понад 14 відс загальної суми надходжень.
Доля решти податків незначна і становить 7,8 відс загальної суми (податку на прибуток надійшло 38 млн грн, акцизного податку від реалізації підакцизної продукції та пального – 128 млн грн, плати за ліцензії на продаж тютюнових виробів та алкогольних напоїв – 15 млн гривень).
Найбільший вклад у наповнення місцевих бюджетів від сплати податків (четверту частину доходів) забезпечують установи сфери державного управління, освіти та охорони здоров’я (24,5 відс всіх надходжень або 977 млн грн). Також у значних розмірах доходи територіальних громад забезпечили сільськогосподарські підприємства (22 відс або 875 млн грн), промислові підприємства (14,7 відс або майже 585 млн грн), а також підприємці і громадяни - платники податку на майно (14 відс усіх сплачених до бюджетів податків – 558 млн грн). Значно менші суми від сплати податків підприємствами торгівлі та громадського харчування (8 відс доходів місцевих бюджетів – 319 млн грн), галузі лісового господарства – 3,2 відс (127,5 млн грн), будівельними організаціями – 1,6 відс (62 млн грн).
Зростання, сплачених до місцевих бюджетів сум податків, простежується по всіх галузях народного господарства.


У Чернігівській митниці ДФС діє «гаряча» телефонна лінія

з питань оформлення транспортних засобів

З метою оперативного надання консультацій з питань, що виникають у громадян при реалізації норм Закону України від 08.11.2018 №2611-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування акцизним податком легкових транспортних засобів» та Закону України від 08.11.2018 №2612-VIII «Про внесення змін до Митного кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо ввезення транспортних засобів на митну територію України» у Чернігівській митниці ДФС створено «гарячу» телефонну лінію.
«Гаряча» телефонна лінія функціонує за телефонним номером
(0462) 652-234 у робочі дні з понеділка по четвер з 9:00 до 18:00 год., у п’ятницю з 9:00 до 16:45 год., перерва: з 13:00 до 13:45 год.

Другие новости компании "Головне управління ДФС у Чернігівській області"

13.12.2018
12.12.2018
11.12.2018
11.12.2018
16.08.2018
03.08.2018
24.07.2018
13.07.2018
04.07.2018
19.06.2018
11.06.2018
06.06.2018
01.06.2018
01.06.2018
16.05.2018
08.05.2018
26.04.2018
26.04.2018
17.04.2018
16.04.2018
06.04.2018
06.04.2018
06.04.2018
29.03.2018
29.03.2018
29.03.2018
23.03.2018
23.03.2018
23.03.2018
19.03.2018
19.03.2018
14.03.2018
14.03.2018
14.03.2018
14.03.2018
14.03.2018
14.03.2018
02.03.2018
26.02.2018
21.02.2018
20.02.2018
13.02.2018
13.02.2018
12.02.2018
12.02.2018
12.02.2018
08.02.2018
08.02.2018
06.02.2018
06.02.2018

← Новости компаний