Регіональна Газова Компанія (РГК) (Центр обслуговування клієнтів)
Меню компанії:
Відгуки про компанію:
Написати відгук
На вказаний e-mail буде відправлено посилання, перейдіть по ньому, щоб підтвердити email і опублікувати коментар.
Опублікувати
Зверніть увагу!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!
| 25.09.2025 16:28:15
| ip: 194.9.14.133
| 21.02.2025 14:26:52
| ip: 31.128.77.149
Незаконне відключення від газопостачання
Я. Мохир Світлана Михайлівна
Проживаю в м ніжин по вул Шевченка 96 б
Мене 2 лютого 25 року було відключено від газопостачання
Я стверджую, що мене не попередили про це не в усній ні в письмовій формі. До 2 лютого в мене було газопостачання в повному обсягу і я справно кожного місяця подавала покази. Всі прилади в квартирі і також вентиляційні канали справні( е документи з перевірками)
Коли я по телефону звернулась до робітників газрозподілу, мене запевнили що відновлять все безкоштовно. Треба лише прийти. Та переоформити договір. 3 лютого мені вже виписали рахунок на підключення 1500+600+400 грн
Звертаюсь до вас , дати пояснення законності дій ніжинського розподілу разу. Відключення вважаю незаконним. Бо було здійснено без попередження і при відсутності причин
Я. Мохир Світлана Михайлівна
Проживаю в м ніжин по вул Шевченка 96 б
Мене 2 лютого 25 року було відключено від газопостачання
Я стверджую, що мене не попередили про це не в усній ні в письмовій формі. До 2 лютого в мене було газопостачання в повному обсягу і я справно кожного місяця подавала покази. Всі прилади в квартирі і також вентиляційні канали справні( е документи з перевірками)
Коли я по телефону звернулась до робітників газрозподілу, мене запевнили що відновлять все безкоштовно. Треба лише прийти. Та переоформити договір. 3 лютого мені вже виписали рахунок на підключення 1500+600+400 грн
Звертаюсь до вас , дати пояснення законності дій ніжинського розподілу разу. Відключення вважаю незаконним. Бо було здійснено без попередження і при відсутності причин
| 07.12.2023 16:27:26
| ip: 46.211.164.125
Звернулась в РГК ( Центр обслуговування клієнтів) що до повернення коштів: сплатила рахунок за доставку газа через онлайн банкінг але не вказала особовий рахунок. Таким чином гроші зарахувались на рахунок РГК а на моєму особовому рахунку за доставку газа залишився борг. До спеціаліста потрапила з 4-го разу. Відмовляли в прийомі аргументувавши тим що працює тільки три спеціаліста і онлайн черга також не працює. Надала документи : паспорт, код, квитанції про оплату завірені банком, особовий рахунок моєї банківської картки. Спеціалісти-консультанти емоційно і критично відреагували на моє звернення. Без аргументіві і вказання реальної причини отримала відмову в поверненні коштів.
| 28.08.2023 11:33:23
| ip: 151.38.75.236
Нет слов,это не организация ,шарашкина контора,11 мая пришла первый раз по поводу установки газового счетчика в квартиру,до этих пор газ не включен,счетчик прставили,забыли опломбировать,трубу опломбировали ,газ перекрыли,две недели сидим на электроплите ,две деток в квартире,в итоге уже конец августа,у них что то снова не говово,чтобы придти опломбировать счетчик,а потос снова делать заявку ,чтобы распломбировали,это что то уму не постежимое,три конторы задействованы,а воз и нине там,зато все на рабочих местах и з,п идет регуляро,позор
| 08.06.2022 12:46:42
| ip: 188.163.21.127
Все отлично, выдали талон, обслужили быстро, четко, вежливые девушки на ресепшине, приятные и компетентные операторы, проблему решили мгновенно. Спасибо большое!))
| 25.11.2020 16:07:57
| ip: 88.155.117.237
Ужас, приём клиентов не организован от слова совсем, очереди часовые, сплошной негатив!
| 13.03.2018 15:35:57
| ip: 37.73.164.9
Ужасно уже почти год пытаемся подключить газ к частному дому, все бестолку. Обидно так как всё оплочено все квитанции и договора на руках. А у них как всегда куча отговорок. Моральные УРОДЫ.
| 20.10.2017 16:23:46
| ip: 194.242.101.2
Хочу описать вам как я сегодня столкнулся с произволом РГК Еще накануне 17-го прошла инф-я, что будут ходить по подъездам и проверять счетчики и газовые трубы. Именно 17-го начинается проверка Я проверил свои счета и доплатил задолженность по газу. Пришли целой делегацией 18-го. Долго все проверяли (типа) и вот , что в результате. Нашли, что у меня нет договора на газ. (я платил все платежки, которые приходили на мой адрес с фамилией предыдущего владельца. Потребовали оформить договор и "самоподключение" газ.плиты! (намекая на взятку) Я никаких взяток не стал платить о чем так и заявил. Перекрыли стояк всему подъезду! Я взял такси и поехал в их офис оформляться - в офисе (куча компьютеров и "менеджеров" деловито обслуживали очередь из 20-ти человек) потребовали кучу документов и справку из жека! Иду в Жек. Жек по средам справок не дает. ИТОГ - долгов нет но отключили ГАЗ! Такого ПРОИЗВОЛА я не помню за всю свою жизнь. Отдельно хочу сказать об "ОБСЛУЖИВАНИИ" клиентов в офисе. ЭТО ПРОСТО ЗАВУАЛИРОВАННЫЙ РЭКЕТ и ИЗДЕВАТЕЛЬСТВО НАД Человеческим достоинством! Хожу уже туда как на работу! То справка не такая, то копия не та. ЧТОБ ВЫ СГОРЕЛИ! И это после всех Майданов, после расстрела людей! ЭТО ПРОСТО НЕ ВОЗМОЖНО ТЕРПЕТЬ!
| 03.10.2017 15:20:07
| ip: 172.16.143.210
Межа моєї терплячості вичерпана. Центр обслуговування створений, щоб допомагати людям вирішувати їх побутові питання з газу, але не цей точно. Два тижні ми з чоловіком намагаємося підключити газову плиту, при тому, що газ у квартирі використовується на опалювання вже давно. Список необхідних (безглуздих і платних, як пояснюють в інших центрах, ЖЕКах і т.д.)документів старанно поповнюється. Але, це дрібниці в порівнянні з обслуговуванням. За два тижні чоловік бере вже третій талончик і чекає півдня, при тому що номер виклику по талончику перевищує за сотню! Деякі йдуть зовсім без талону. Блат, корупція, неповага до клієнтів, "необхідно попити каву",-вирішуйте самі!?
При зверненні на гарячу лінію неодноразово, нам повідомляли різні причини відключення, а саме витік газу, корозія, не має договорів… і ще багато всього
Звернення на офіційному сайті, вони не приймають, взяти талончик тільки при особистому візиті туди .
Але.. як туди попасти , це просто той ще квест …
В повітряну тривогу, вони не працюють , закривають двері на ключ, не покидаючи приміщення
Це одна організація, яка не намагається налаштувати процес прийняття громадян, коли не має підвищеної небезпеки. Хоча працюють вони для своїх… тобто по знайомству
Я вже на кажу про військових, які чекали коли вони почнуть працювати, де вони мали прийняти їх поза чергою.
Коли вже сталося це чудо, і нас по одному почали запускати, то тут почався повний хаос, не надання точної інформації, не надання акту про відключення газу, аргументувавши, що треба написати заяву, але заяву зараз написати не можна бо в нас не має талончика, а талончик, вони не можуть зараз нам надати, бо тривога, хоча перед мною, талончик видали
Тому, я можу з певністю запевнити, що відключення було несанкціоноване і не правомірне.