Інформаційно-консультаційний центр (ПАТ "ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО")
Меню компанії:
Контакти:
+38(0462... показати телефон
Посилання:
https://t.me/chernigivoblenergo
Передача показів лічильників через telegram бота
Часи роботи:
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | |
0800 1700 |
0800 1700 |
0800 1700 |
0800 1700 |
0800 1545 |
X | X | |
1200 1245 |
1200 1245 |
1200 1245 |
1200 1245 |
1200 1245 |
X | X | |
Статистика:
Перегляд інформації про компанію:
За останні 6 місяців –11 людей.
Про компанію:
Інформаційно-консультаційний центр ПАТ "ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО" (далі – Товариство) створено у листопаді 2002 року, з метою налагодження та встановлення партнерських та ділових взаємостосунків з споживачами Чернігівської області, сприяння покращенню розрахунків за спожиту електроенергію та ефективного її використання.
Основними завданнями ІКЦ є:
● розв'язання суперечностей та конфліктних ситуацій;
● надання роз'яснень з питань, що виникають у споживачів під час виконання вимог договорів про постачання електроенергії, чинних нормативно-правових актів та нормативно-технічних документів, що діють в електроенергетиці.
Послуги надаються споживачам та заявникам на безоплатній основі.
Постановою НКРЕ від 12.03.2009 № 299 затверджено "Положення про Інформаційно-консультаційний центр з роботи зі споживачами електричної енергії", яким встановлюється чіткапроцедура щодо надання енергопостачальними компаніями споживачам доступної, своєчасної, достовірної інформації, забезпечення рівних умов для кожного заявника (споживача) з отримання відповідної інформації; об'єктивності розгляду звернень (заяв, скарг, пропозицій).
У своїй діяльності ІКЦ керується головним принципом: "Споживач – наш клієнт".
ІКЦ проводитиме інформування споживачів з питань:
● діяльності Товариства;
● основних нормативно-правових документів НКРЕ, законодавчих та виконавчих органів влади з питань діяльності паливно-енергетичного комплексу;
● створення тарифів на електроенергію та розрахунків за спожиту електроенергію;
● енергозберігаючої політики, методів економічних витрат електроенергії та впровадження сучасних енергозберігаючих технологій.
Інформаційно-консультаційним центром проводитиметься аналіз претензій від споживачів на обсяги постачання іякість електроенергії та розробляються заходи на їх попередження.
Фахівцями ІКЦ розроблено електронну форму реєстрації звернень споживачів, що дало змогу проводити аналіз звернень громадян та юридичних осіб за такими напрямками:
● роботи структурних підрозділів Товариства;
● за категоріями висунутих питань;
● за соціальним статусом споживачів;
● динаміки кількості звернень.
Ця робота дозволила ІКЦ виявити питання, що стали проблемними та потребують термінового вирішення, як збоку споживачів, так і збоку Товариства, їх структуру, побачити живу реакцію споживачів на зміни діючого законодавства та зацікавленість у терміновому одержанні відповідних пояснень.
На підставі отриманих даних ІКЦ розробляються та виносяться на розгляд керівництва пропозиції та рекомендації щодо шляхів налагодження партнерських відносин зі споживачами, а також удосконалення збутової роботипідрозділів Товариства. За результатами аналітичних досліджень проводяться виступи перед керівниками структурних підрозділів.
Спеціалісти ІКЦ надають інформацію та консультації щодо:
● порядку застосування норм чинного законодавства та нормативних документів, що регулюють відносини у галузі електроенергетики;
● приєднання нових та реконструйованих електроустановок;
● тарифів;
● якості електроенергії;
● особливостей договірних відносин з енергопостачальником;
● порядку оформлення пільг та субсидій;
● встановлення електроопалення;
● встановлення багатотарифних приладів обліку електроенергії;
● експлуатації приладів обліку електричної енергії;
● випадків припинення постачання електроенергії та інших питань.
Для роз'яснення питань тарифної політики, необхідності проведення своєчасних та повних розрахунків за спожитий товар та для інформування споживачів про діючунормативно-правову базу випускаються та розповсюджуються у місті Чернігів та в районах Чернігівської області інформаційні листки Товариства загальним тиражем понад 10000 примірників, проводяться рекламні виступи у ЗМІ.
З 2005 року КЦ розширив напрямки своєї діяльності у частині просвітницької роботи. Протягом навчального року в освітніх закладах області, а літом у дитячих таборах відпочинку консультанти ІКЦ проводять уроки-лекції з питань електробезпеки.
Фахівці ІКЦ проводять консультації у телефонному режимі. Це зв'язок з клієнтами в режимі реальної години, що дозволяє оперативно реагувати на запити, що надходять протягом дня від споживачів, максимально прислухатися до думки клієнтів з метою підвищення якості їхнього обслуговування.
У приміщенні консультаційного центру працює постійно діюча громадська приймальня.
Основними завданнями ІКЦ є:
● розв'язання суперечностей та конфліктних ситуацій;
● надання роз'яснень з питань, що виникають у споживачів під час виконання вимог договорів про постачання електроенергії, чинних нормативно-правових актів та нормативно-технічних документів, що діють в електроенергетиці.
Послуги надаються споживачам та заявникам на безоплатній основі.
Постановою НКРЕ від 12.03.2009 № 299 затверджено "Положення про Інформаційно-консультаційний центр з роботи зі споживачами електричної енергії", яким встановлюється чіткапроцедура щодо надання енергопостачальними компаніями споживачам доступної, своєчасної, достовірної інформації, забезпечення рівних умов для кожного заявника (споживача) з отримання відповідної інформації; об'єктивності розгляду звернень (заяв, скарг, пропозицій).
У своїй діяльності ІКЦ керується головним принципом: "Споживач – наш клієнт".
ІКЦ проводитиме інформування споживачів з питань:
● діяльності Товариства;
● основних нормативно-правових документів НКРЕ, законодавчих та виконавчих органів влади з питань діяльності паливно-енергетичного комплексу;
● створення тарифів на електроенергію та розрахунків за спожиту електроенергію;
● енергозберігаючої політики, методів економічних витрат електроенергії та впровадження сучасних енергозберігаючих технологій.
Інформаційно-консультаційним центром проводитиметься аналіз претензій від споживачів на обсяги постачання іякість електроенергії та розробляються заходи на їх попередження.
Фахівцями ІКЦ розроблено електронну форму реєстрації звернень споживачів, що дало змогу проводити аналіз звернень громадян та юридичних осіб за такими напрямками:
● роботи структурних підрозділів Товариства;
● за категоріями висунутих питань;
● за соціальним статусом споживачів;
● динаміки кількості звернень.
Ця робота дозволила ІКЦ виявити питання, що стали проблемними та потребують термінового вирішення, як збоку споживачів, так і збоку Товариства, їх структуру, побачити живу реакцію споживачів на зміни діючого законодавства та зацікавленість у терміновому одержанні відповідних пояснень.
На підставі отриманих даних ІКЦ розробляються та виносяться на розгляд керівництва пропозиції та рекомендації щодо шляхів налагодження партнерських відносин зі споживачами, а також удосконалення збутової роботипідрозділів Товариства. За результатами аналітичних досліджень проводяться виступи перед керівниками структурних підрозділів.
Спеціалісти ІКЦ надають інформацію та консультації щодо:
● порядку застосування норм чинного законодавства та нормативних документів, що регулюють відносини у галузі електроенергетики;
● приєднання нових та реконструйованих електроустановок;
● тарифів;
● якості електроенергії;
● особливостей договірних відносин з енергопостачальником;
● порядку оформлення пільг та субсидій;
● встановлення електроопалення;
● встановлення багатотарифних приладів обліку електроенергії;
● експлуатації приладів обліку електричної енергії;
● випадків припинення постачання електроенергії та інших питань.
Для роз'яснення питань тарифної політики, необхідності проведення своєчасних та повних розрахунків за спожитий товар та для інформування споживачів про діючунормативно-правову базу випускаються та розповсюджуються у місті Чернігів та в районах Чернігівської області інформаційні листки Товариства загальним тиражем понад 10000 примірників, проводяться рекламні виступи у ЗМІ.
З 2005 року КЦ розширив напрямки своєї діяльності у частині просвітницької роботи. Протягом навчального року в освітніх закладах області, а літом у дитячих таборах відпочинку консультанти ІКЦ проводять уроки-лекції з питань електробезпеки.
Фахівці ІКЦ проводять консультації у телефонному режимі. Це зв'язок з клієнтами в режимі реальної години, що дозволяє оперативно реагувати на запити, що надходять протягом дня від споживачів, максимально прислухатися до думки клієнтів з метою підвищення якості їхнього обслуговування.
У приміщенні консультаційного центру працює постійно діюча громадська приймальня.
Відгуки про компанію:
| 26.04.2019 20:17:23
| ip: 188.163.20.21
Добрый вечер. У меня вопрос по поводу переплаты и перевода переплаты на энеро
| 28.11.2016 17:43:47
| ip: 91.124.31.4
Как можно по електронной почте передать показание счетчика
Написати відгук
На вказаний e-mail буде відправлено посилання, перейдіть по ньому, щоб підтвердити email і опублікувати коментар.
Опублікувати
Зверніть увагу!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!
Компанія представлена в каталозі підприємств: