Інформаційно-консультаційний центр (ПАТ "ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО")
Меню компании:
Контакты:
+38(0462... показать телефон
Ссылки:
https://t.me/chernigivoblenergo
Передача показів лічильників через telegram бота
Связанные компании, филиалы:
Время работы:
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Вс | |
0800 1700 |
0800 1700 |
0800 1700 |
0800 1700 |
0800 1545 |
X | X | |
1200 1245 |
1200 1245 |
1200 1245 |
1200 1245 |
1200 1245 |
X | X | |
Статистика:
Просмотр информации о компании:
За последние 6 месяцев – 11 человек.
O компании:
Інформаційно-консультаційний центр ПАТ "ЧЕРНІГІВОБЛЕНЕРГО" (далі – Товариство) створено у листопаді 2002 року, з метою налагодження та встановлення партнерських і ділових взаємостосунків з споживачами Чернігівської області, сприяння покращення розрахунків за спожиту електроенергію та ефективного її використання.
Основними завданнями ІКЦ є:
● розв’язання суперечностей та конфліктних ситуацій;
● надання роз’яснень з питань, які виникають у споживачів при виконанні вимог договорів про постачання електроенергії, чинних нормативно-правових актів та нормативно-технічних документів, що діють в електроенергетиці.
Послуги надаються споживачам та заявникам на безоплатній основі.
Постановою НКРЕ від 12.03.2009 № 299 затверджено "Положення про Інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії", яким встановлюється чітка процедура щодо надання енергопостачальними компаніями споживачам доступної, своєчасної, достовірної інформації, забезпечення рівних умов для кожного заявника (споживача) з отримання відповідної інформації; об'єктивності розгляду звернень (заяв, скарг, пропозицій).
У своїй діяльності ІКЦ керується головним принципом: "Споживач - наш клієнт".
ІКЦ проводить інформування споживачів з питань:
● діяльності Товариства;
● основних нормативно - правових документів НКРЕ, законодавчих та виконавчих органів влади з питань діяльності паливно-енергетичного комплексу;
● утворення тарифів на електроенергію та розрахунків за спожиту електроенергію;
● енергозберігаючої політики, методів економічних витрат електроенергії та впровадження сучасних енергозберігаючих технологій.
Інформаційно-консультаційним центром проводиться аналіз претензій від споживачів на обсяги постачання і якість електроенергії та розробляються заходи на їх попередження.
Фахівцями ІКЦ розроблена електронна форма реєстрації звернень споживачів, що дало змогу проводити аналіз звернень громадян та юридичних осіб за наступними напрямками:
● роботи структурних підрозділів Товариства;
● по категоріям висунутих питань;
● по соціальному статусу споживачів;
● динаміки кількості звернень.
Ця робота дозволила ІКЦ виявити питання, що стали проблемними і потребують термінового вирішення, як збоку споживачів, так і збоку Товариства, їх структуру, побачити живу реакцію споживачів на зміни діючого законодавства та зацікавленість в терміновому одержанні відповідних пояснень.
На підставі отриманих даних ІКЦ розробляються та виносяться на розгляд керівництва пропозиції та рекомендації щодо шляхів налагодження партнерських відносин зі споживачами, а також вдосконалення збутової роботи підрозділів Товариства. За результатами аналітичних досліджень проводяться виступи перед керівниками структурних підрозділів.
Спеціалісти ІКЦ надають інформацію та консультації щодо:
● порядку застосування норм чинного законодавства та нормативних документів, які регулюють відносини в галузі електроенергетики;
● приєднання нових та реконструйованих електроустановок;
● тарифів;
● якості електроенергії;
● особливостей договірних відносин з енергопостачальником;
● порядку оформлення пільг та субсидій;
● встановлення електроопалення;
● встановлення багатотарифних приладів обліку електроенергії;
● експлуатації приладів обліку електричної енергії;
● випадків припинення постачання електроенергії та інших питань.
Для роз’яснення питань тарифної політики, необхідності проведення своєчасних та повних розрахунків за спожитий товар та для інформування споживачів про діючу нормативно-правову базу випускаються та розповсюджуються в місті Чернігів та в районах Чернігівської області інформаційні листки Товариства загальним тиражем понад 10000 примірників, проводяться рекламні виступи у ЗМІ.
З 2005 році КЦ розширив напрямки своєї діяльності в частині просвітницької роботи. Протягом навчального року в освітніх закладах області, а влітку в дитячих таборах відпочинку консультанти ІКЦ проводять уроки-лекції з питань електробезпеки.
Фахівці ІКЦ проводять консультації в телефонному режимі. Це зв'язок з клієнтами в режимі реального часу, що дозволяє оперативно реагувати на запити, що надходять протягом дня від споживачів, максимально прислухатися до думки клієнтів з метою підвищення якості їхнього обслуговування.
У приміщенні консультаційного центру працює постійно діюча громадська приймальня.
Основними завданнями ІКЦ є:
● розв’язання суперечностей та конфліктних ситуацій;
● надання роз’яснень з питань, які виникають у споживачів при виконанні вимог договорів про постачання електроенергії, чинних нормативно-правових актів та нормативно-технічних документів, що діють в електроенергетиці.
Послуги надаються споживачам та заявникам на безоплатній основі.
Постановою НКРЕ від 12.03.2009 № 299 затверджено "Положення про Інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії", яким встановлюється чітка процедура щодо надання енергопостачальними компаніями споживачам доступної, своєчасної, достовірної інформації, забезпечення рівних умов для кожного заявника (споживача) з отримання відповідної інформації; об'єктивності розгляду звернень (заяв, скарг, пропозицій).
У своїй діяльності ІКЦ керується головним принципом: "Споживач - наш клієнт".
ІКЦ проводить інформування споживачів з питань:
● діяльності Товариства;
● основних нормативно - правових документів НКРЕ, законодавчих та виконавчих органів влади з питань діяльності паливно-енергетичного комплексу;
● утворення тарифів на електроенергію та розрахунків за спожиту електроенергію;
● енергозберігаючої політики, методів економічних витрат електроенергії та впровадження сучасних енергозберігаючих технологій.
Інформаційно-консультаційним центром проводиться аналіз претензій від споживачів на обсяги постачання і якість електроенергії та розробляються заходи на їх попередження.
Фахівцями ІКЦ розроблена електронна форма реєстрації звернень споживачів, що дало змогу проводити аналіз звернень громадян та юридичних осіб за наступними напрямками:
● роботи структурних підрозділів Товариства;
● по категоріям висунутих питань;
● по соціальному статусу споживачів;
● динаміки кількості звернень.
Ця робота дозволила ІКЦ виявити питання, що стали проблемними і потребують термінового вирішення, як збоку споживачів, так і збоку Товариства, їх структуру, побачити живу реакцію споживачів на зміни діючого законодавства та зацікавленість в терміновому одержанні відповідних пояснень.
На підставі отриманих даних ІКЦ розробляються та виносяться на розгляд керівництва пропозиції та рекомендації щодо шляхів налагодження партнерських відносин зі споживачами, а також вдосконалення збутової роботи підрозділів Товариства. За результатами аналітичних досліджень проводяться виступи перед керівниками структурних підрозділів.
Спеціалісти ІКЦ надають інформацію та консультації щодо:
● порядку застосування норм чинного законодавства та нормативних документів, які регулюють відносини в галузі електроенергетики;
● приєднання нових та реконструйованих електроустановок;
● тарифів;
● якості електроенергії;
● особливостей договірних відносин з енергопостачальником;
● порядку оформлення пільг та субсидій;
● встановлення електроопалення;
● встановлення багатотарифних приладів обліку електроенергії;
● експлуатації приладів обліку електричної енергії;
● випадків припинення постачання електроенергії та інших питань.
Для роз’яснення питань тарифної політики, необхідності проведення своєчасних та повних розрахунків за спожитий товар та для інформування споживачів про діючу нормативно-правову базу випускаються та розповсюджуються в місті Чернігів та в районах Чернігівської області інформаційні листки Товариства загальним тиражем понад 10000 примірників, проводяться рекламні виступи у ЗМІ.
З 2005 році КЦ розширив напрямки своєї діяльності в частині просвітницької роботи. Протягом навчального року в освітніх закладах області, а влітку в дитячих таборах відпочинку консультанти ІКЦ проводять уроки-лекції з питань електробезпеки.
Фахівці ІКЦ проводять консультації в телефонному режимі. Це зв'язок з клієнтами в режимі реального часу, що дозволяє оперативно реагувати на запити, що надходять протягом дня від споживачів, максимально прислухатися до думки клієнтів з метою підвищення якості їхнього обслуговування.
У приміщенні консультаційного центру працює постійно діюча громадська приймальня.
Отзывы о компании:
| 26.04.2019 20:17:23
| ip: 188.163.20.21
Добрый вечер. У меня вопрос по поводу переплаты и перевода переплаты на энеро
| 28.11.2016 17:43:47
| ip: 91.124.31.4
Как можно по електронной почте передать показание счетчика
Написать отзыв
На указанный e-mail будет отправлена ссылка, перейдите по ней, что бы подтвердить email и опубликовать комментарий.
Опубликовать
Примите во внимание!
1. Если Вы хотите написать негативный отзыв - пожалуйста, будьте конкретными, обоснуйте, аргументируйте свое мнение. Иначе комментарий будет расценен, как попытка недобросовестной конкуренции, и будет удален Администратором.
2. Если страницей управляет представитель компании, то он самостоятельно выбирает отвечать либо удалять комментарии.
Надеемся на Ваше понимание!
1. Если Вы хотите написать негативный отзыв - пожалуйста, будьте конкретными, обоснуйте, аргументируйте свое мнение. Иначе комментарий будет расценен, как попытка недобросовестной конкуренции, и будет удален Администратором.
2. Если страницей управляет представитель компании, то он самостоятельно выбирает отвечать либо удалять комментарии.
Надеемся на Ваше понимание!
Компания представлена в каталоге предприятий: