Нова Пошта, Відділення №4 (до 10 кг)
Меню компанії:
Контакти:
(0800)50... показати телефон
Посилання:
Зв'язані компанії, філії:
Способи оплати:
Готівковий розрахунок
Банківські картки Visa, Mastercard
Часи роботи:
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | |
0900 2000 |
0900 2000 |
0900 2000 |
0900 2000 |
0900 2000 |
0900 1700 |
1100 1600 |
|
без перерви | |||||||
● Прийом вантажу для надсилання того ж дня:
пн.-сб. до 15:00;
● Час прибуття вантажу:
пн.-сб. 11:30
пн.-сб. до 15:00;
● Час прибуття вантажу:
пн.-сб. 11:30
Статистика:
Перегляд інформації про компанію:
Останні 30 днів – 14 людей.
Минулого місяця - 23 людей.
За останні 6 місяців –175 людей.
Про компанію:
"Нова Пошта" була заснована у 2001 році. Вже понад 11 років компанія пропонує своїм клієнтам зручну, доступну та якісну послугу – доставку вантажів та кореспонденції до будь-якої точки України. Доставка здійснюється за всіма можливими технологіями: «Склад-Склад», «Двері-Двері», «Склад-Двері» і «Двері-Склад».
"Нова Пошта" була одним із перших операторів на ринку експрес-перевезень, який здійснював повний комплекс послуг з доставки документів та вантажів і сьогодні є безперечним лідером у цій галузі, як за вантажообігом, так і за кількістю.
та якість обслуговування клієнтів.
Компанія постійно розширює географію своєї діяльності та за одинадцять років існування пройшла шлях від єдиного маршруту до покриття всієї території України. Сьогодні мережа "Нової Пошти" налічує понад 1164відділення у понад 660 населених пунктах України.
У 2009 р. робота компанії "Нова Пошта" була відзначена однією з найвищих нагород міжнародного академічного рейтингу "Золота Фортуна" у номінації "Якість третього тисячоліття".
У 2010 р. "Нова Пошта" здобула найвищу нагороду "Народне визнання" у категорії "Експрес-доставка" у всеукраїнському рейтингу "Бренд року".
Цього ж року компанія виступала офіційним партнером "5 каналу" у новорічній акції "Подарунок для дитини".
На початку зими 2011р. компанія "Нова Пошта" та компанія UFO провели спільну акцію «Час замінити обігрівач».
У квітні 2012р. було підбито підсумки благодійного конкурсу, організатором якого виступив Український фонд «Здоров'я», а компанія "НоваПошта виступила як логістичний партнер.
"Нова Пошта" була одним із перших операторів на ринку експрес-перевезень, який здійснював повний комплекс послуг з доставки документів та вантажів і сьогодні є безперечним лідером у цій галузі, як за вантажообігом, так і за кількістю.
та якість обслуговування клієнтів.
Компанія постійно розширює географію своєї діяльності та за одинадцять років існування пройшла шлях від єдиного маршруту до покриття всієї території України. Сьогодні мережа "Нової Пошти" налічує понад 1164відділення у понад 660 населених пунктах України.
У 2009 р. робота компанії "Нова Пошта" була відзначена однією з найвищих нагород міжнародного академічного рейтингу "Золота Фортуна" у номінації "Якість третього тисячоліття".
У 2010 р. "Нова Пошта" здобула найвищу нагороду "Народне визнання" у категорії "Експрес-доставка" у всеукраїнському рейтингу "Бренд року".
Цього ж року компанія виступала офіційним партнером "5 каналу" у новорічній акції "Подарунок для дитини".
На початку зими 2011р. компанія "Нова Пошта" та компанія UFO провели спільну акцію «Час замінити обігрівач».
У квітні 2012р. було підбито підсумки благодійного конкурсу, організатором якого виступив Український фонд «Здоров'я», а компанія "НоваПошта виступила як логістичний партнер.
Послуги:
● Склад - Склад – передбачає прийом та видачу вантажу у відділенні ТОВ "Нова Пошта". Сьогодні їх кількість становить 1164 у більш ніж 660 містах України, що дозволяє обрати найвигідніше розташування відділення до Відправника або Одержувача.
● Двері - Двері – передбачає виїзд кур'єра за адресою клієнта Відправника та доставку вантажу за адресою клієнта Одержувача
● Склад - Двері – передбачає доставку вантажу з відділення компанії «Нова Пошта» та доставку вантажу за адресою клієнта Одержувача
● Двері - Склад – передбачає виїзд кур'єра за адресою клієнта Відправника та доставку вантажу до відділення Компанії у місті Получателі
● Двері - Двері – передбачає виїзд кур'єра за адресою клієнта Відправника та доставку вантажу за адресою клієнта Одержувача
● Склад - Двері – передбачає доставку вантажу з відділення компанії «Нова Пошта» та доставку вантажу за адресою клієнта Одержувача
● Двері - Склад – передбачає виїзд кур'єра за адресою клієнта Відправника та доставку вантажу до відділення Компанії у місті Получателі
Нас шукають в інтернеті за такими словами:
грузоперевозки, почта, отправка, грузы, новая почта, логистика, логистические услуги, курьерская служба
Відгуки про компанію:
| 01.04.2017 20:35:47
| ip: 194.50.254.171
| 23.08.2016 18:47:19
| ip: 31.129.122.154
Отношение к клиентам как при древнем совке.Сообщение о прибытии отправления получил в 16:43.Через десять минут уже возле отделения.Стоит толпа недовольных людей.Причина закрыто.На стене!!! объявление:сегодня работают до 17:00,а завтра выходные-День Независимости.Ни на сайте ,нигде кроме стены этого сообщения нет.Работник высунулся из-за двери как жулик и опять юркнул назад-ни ответить по человечески ,не объяснить собравшимся людям не в состоянии..Хотел бы плюнуть на всё это,но не хочу подставлять человека у которого заказывал товар.Самое интересное почта везде и во все времена работает для людей и их удобства,а тут этого я не заметил,хотя пользуюсь услугами НП не один год.
| 28.05.2015 10:28:09
| ip: 77.222.151.166
спасибо НАЧАЛЬНИКЕ ОТДЕЛЕНИЯ №3 В ХАРЬКОВЕ НА ЯКИРА МИХАИЛУ ДМИТРИЕВУ. 18.04 15 при отправке груза я забыл важный для меня пакет на стойке ресепшн. когда вернулся за ним, то его уже небыло. Я обратился к начальнику отделения новой почты №3 на барабашово Дмитриеву Михаилу. Михаил вошел в мое положение и отследил по камерам кто взял мой пакет, потом по времени отследил клиентов которые обслуживались в это время. Позвонил им и сказал вернуть взятые ими чужие вещи. через 20 минут приехал человек и вернул мой пакет!!! Ребята! вот это работа!!! учитесь как надо делать сэрвис! Отделение №3 новой почты в харькове это не только отправки и получения, это еще и индивидуальный подход к клиентам в решении их проблем! уважаю, жму руку Михаил Дмитриев.
| 27.06.2013 18:05:49
| ip: 172.16.246.1
О работе отделений новой почты:
Заказала товар в интернет-магазине в Киеве. Товар поступил на склад 24 июня вечером. 25 июня весь день пролежал на складе в Киеве. 26-го! выехал. из Киева. 27-го утром в Чернигове на Инструментальной. 14.00, захожу в отделение, дай думаю, проверю, может привезли посылку? Оказалось - нет. Отслеживаю онлайн, в 16.56 показывает, что наконец-то посылка на складе №4, собираюсь быстренько, благо живу рядом. Минут через 15 приходит СМС, что посылка на складе, подхожу к почте и .....целую закрытые двери!!! Ни объявления, ни предупреждения в обед, что, мол, у нас короткий день, НИ-ЧЕ-ГО!!! Люди подходят, уходят. Сотрудники дождались, когда я уйду и гуськом потянулись тоже к выходу.
Звоню в контакт-центр. Автоответчик мне сообщает время работы центра, а потом говорит, чтобы я позвонила в рабочее время и отключается! Так я в рабочее и звоню. Вот такое вот обслуживание!!!
Заказала товар в интернет-магазине в Киеве. Товар поступил на склад 24 июня вечером. 25 июня весь день пролежал на складе в Киеве. 26-го! выехал. из Киева. 27-го утром в Чернигове на Инструментальной. 14.00, захожу в отделение, дай думаю, проверю, может привезли посылку? Оказалось - нет. Отслеживаю онлайн, в 16.56 показывает, что наконец-то посылка на складе №4, собираюсь быстренько, благо живу рядом. Минут через 15 приходит СМС, что посылка на складе, подхожу к почте и .....целую закрытые двери!!! Ни объявления, ни предупреждения в обед, что, мол, у нас короткий день, НИ-ЧЕ-ГО!!! Люди подходят, уходят. Сотрудники дождались, когда я уйду и гуськом потянулись тоже к выходу.
Звоню в контакт-центр. Автоответчик мне сообщает время работы центра, а потом говорит, чтобы я позвонила в рабочее время и отключается! Так я в рабочее и звоню. Вот такое вот обслуживание!!!
Написати відгук
На вказаний e-mail буде відправлено посилання, перейдіть по ньому, щоб підтвердити email і опублікувати коментар.
Опублікувати
Зверніть увагу!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!
Компанія представлена в каталозі підприємств:
https://www.moyo.ua/kholodilnik-zanussi-zrt27100wa-zrt27100wa/48626.html