"Best" (копіцентр)
Меню компанії:
Адреса:
м. Чернігів,
просп. Миру, 194
Ми знаходимось у будівлі магазину "ATБ"
Контакти:
+38(096)... показати телефон
Відправити лист
Посилання:
Способи оплати:
Готівковий розрахунок
Часи роботи:
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | |
1000 1800 |
1000 1800 |
1000 1800 |
1000 1800 |
1000 1800 |
1000 1700 |
X | |
1300 1400 |
1300 1400 |
1300 1400 |
1300 1400 |
1300 1400 |
1300 1400 |
X | |
Керівник:
Гребенюк Дмитро Вікторович
Статистика:
Перегляд інформації про компанію:
Останні 30 днів – 48 людей.
Минулого місяця - 36 людей.
За останні 6 місяців –274 людей.
Про компанію:
Копіцентр "Best" надає широкий спектр послуг:
- Комп'ютерні послуги (ксерокопія, сканування та ін);
- Цифрове фото, фото на документи;
- Заправка ксероксів, картриджів;
- Комп'ютера та їх складові;
- Телефони та аксесуари до них;
- Ламінування.
- Комп'ютерні послуги (ксерокопія, сканування та ін);
- Цифрове фото, фото на документи;
- Заправка ксероксів, картриджів;
- Комп'ютера та їх складові;
- Телефони та аксесуари до них;
- Ламінування.
Послуги:
Канцтовари
Фототовари
Мобільні аксесуари
Комп'ютерні аксесуари
Диски, USB Flash
Батарейки
Фототовари
Мобільні аксесуари
Комп'ютерні аксесуари
Диски, USB Flash
Батарейки
Фаїли компанії:
Відгуки про компанію:
| 30.12.2018 14:45:40
| ip: 5.248.247.3
| 10.04.2012 08:53:38
| ip: 172.16.54.12
Клиент принес картридж на заправку не предупредив, что есть проблемы с фотобарабаном оставил на заправку. Естественно фирмой сделана заправка только картриджа. После повторного обращения было предложено заменить фотобарабан. Клиент отказался захотел забрать деньги за запрвку. Картридж Canon 725 требует замены родимового фотобарабана во время первой заправки это может подтвердить любой сервисный цэнтр. Есть отзывы на форумах.
Згідно зі ст. 7 ЦК України, п. 1 ч. 1 ст. 5 ЦПК України, ч. 4 ст. 32 Конституції України,118 ЦПК, ст. 47 Закону України "Про інформацію" нами підготовлено позов до суду за образу, "клєвєту" та недостовірну інформацію яку надала Наталія. У разі не звернення її до нас із вибаченнями та спростосуванням інформації у 5 денний термін цей позов буде передено до суду і рішення суду обов'язково виложиму тут.
Згідно зі ст. 7 ЦК України, п. 1 ч. 1 ст. 5 ЦПК України, ч. 4 ст. 32 Конституції України,118 ЦПК, ст. 47 Закону України "Про інформацію" нами підготовлено позов до суду за образу, "клєвєту" та недостовірну інформацію яку надала Наталія. У разі не звернення її до нас із вибаченнями та спростосуванням інформації у 5 денний термін цей позов буде передено до суду і рішення суду обов'язково виложиму тут.
| 09.04.2012 20:26:27
| ip: 172.16.153.47
Очень непорядочная фирма!!!! 06.06.2012 отнесла картридж из лазерного принтера на заправку на Ул.Стрелецкую(Летка). Заправили.Отдали.Поставила на принтер, начала распечатывать ,ничего не могу понять, до заправки лучше печатал(только пробелы уже были), чем после "заправки"вообще ничего не видно!!! Звоню, а он мне сволочь говорит ;"У вас барабан поломан" "что же вы мне не сказали, что он поломан, когда брали заправлять , либо после того как "заправили"???" "Придите мы вернем деньги". Да - деньги вернули. но когда я внимательно посмотрела, то оказывается мне просто подсунули какой-то старый картридж, а мой , который еще ни разу после покупки принтера не заправлялся,видимо ушел налево!!!! Не снимаю с себя вины в том, что при сдаче на заправку не записала номер картриджа, но мне даже в голову не пришло, что фирма настолько не дорожит своей репутацией!!!!!! Город-то наш небольшой, круг знакомых у меня приличный! Я теперь десятому закажу не связываться с фирмой "best" ВОРЫ и ОБМАНЩИКИ!!!!!!
Написати відгук
На вказаний e-mail буде відправлено посилання, перейдіть по ньому, щоб підтвердити email і опублікувати коментар.
Опублікувати
Зверніть увагу!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!
Компанія представлена в каталозі підприємств:
Уважаемый мужчина (так как Вы не представились)!
1. Скажите, пожалуйста, зачем Вам вообще контактные телефоны, если элементарные вещи узнать нельзя?!
2. Как можно так общаться с людьми, ведь я была Вашим потенциальным клиентом?! Видимо, про минимальное уважение к людям даже речи не идет...
Очень неприятная ситуация сегодня сложилась... И, к сожалению, теперь я точно не буду обращаться за Вашими услугами, хоть и живу не очень далеко...