Call-центр | Кол-центр ЖКГ
Меню компанії:
Адреса:
Контакти:
(0800)50... показати телефон
(Безкоштовно)
Посилання:
Часи роботи:
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | |
0000 2400 |
0000 2400 |
0000 2400 |
0000 2400 |
0000 2400 |
0000 2400 |
0000 2400 |
|
без перерви | |||||||
Статистика:
Перегляд інформації про компанію:
Останні 30 днів – 30 людей.
Минулого місяця - 30 людей.
За останні 6 місяців –131 людей.
Про компанію:
Прийом заявок від населення
Відгуки про компанію:
| 21.07.2019 12:40:10
| ip: 91.217.66.130
| 23.06.2019 00:43:52
| ip: 172.16.167.96
Оператору ''Ніла'' велике спасибі за бездіяльність. На моє звернення про можливу аварію і розповсюдження невідомого газу по житловому масиву Масани відповіла: "Я нічого робити не буду, самі звертайтесь в понеділок ..." А зараз субота.Питання таке: для чого потрібен Call-центр? Відповідь: для отримання зарплатні працівниками.І не чіпайте їх.
| 14.03.2019 12:21:17
| ip: 193.151.106.183
К сожалению остался недоволен работой Колл-центру ЖКХ.
Подавал несколько заявок.
Каждый раз!!! Каждый раз посылают куда-то бежать и что-то писать хотя у них на сайте четко прописан алгоритм работы:
Алгоритм роботи з кожним зверненням складається з 5 етапів:
Прийом звернення
Передача звернення на виконання відповідним службам міста
Безпосереднє виконання робіт підприємствами та надання звіту до контакт-центру щодо його виконання
Перевірка виконання, яка передбачає зворотній дзвінок або надіслання повідомлення через мережу Інтернет заявнику, з метою підтвердження усунення проблеми
Закриття звернення як виконаного
Где тут написано про: "отправить заявителя за приключениями?"
Подавал несколько заявок.
Каждый раз!!! Каждый раз посылают куда-то бежать и что-то писать хотя у них на сайте четко прописан алгоритм работы:
Алгоритм роботи з кожним зверненням складається з 5 етапів:
Прийом звернення
Передача звернення на виконання відповідним службам міста
Безпосереднє виконання робіт підприємствами та надання звіту до контакт-центру щодо його виконання
Перевірка виконання, яка передбачає зворотній дзвінок або надіслання повідомлення через мережу Інтернет заявнику, з метою підтвердження усунення проблеми
Закриття звернення як виконаного
Где тут написано про: "отправить заявителя за приключениями?"
| 17.01.2019 07:55:38
| ip: 172.16.87.189
Доброго ранку шановні мешканці м.Чернігова та працівники нашого КОЛЦЕНТРУ. 15.01.2019 | 07:47 | ip: 172.16.87.189 була подана заявка з телефону № 95-48-43 на розчищення дороги від снігу по вулиці Земська із сторони вулиці Шевченко в стоорну вулиці Полуботка. Але як кажуть віз і понині там. Нічого ніхто не робить.!!!!?????. Будь ласка прийміть міри. Да снігоприбиральна техніка як каталася по місту і нічого не робила так і катається. Чуть вліво вправо зійти чи зїхати з головної дороги і все. цивілізація закінчилася ні доріг ні тротуарів. прийміть будь ласка міри. Податки всі платять рівномірно що частний сектор що центральні райони!? Дякую.
| 15.01.2019 07:47:58
| ip: 172.16.87.189
Ну що шановні мешканці розбавлю трішки негатив і добрими справами. Подав заявку на освітлення вулиці Земська починаючи від вул. Шевченко. Заявка була Виконана оперативно на наступний день. Представники обленерго чи хто там Лампочки замінили на 99% стовпів, правда якщо вночі ідеш від них нічого не видно, але робота виконана. Тому якщо ідеш в темну пору доби потрібно дивитись вверх щоб з курсу не збитись. Сьогодні 15.01.19 подав заявку на розчищення дороги по вулиці Земська яка ще від 20.12.18 не розчищалась. подивимось що вийде. Дорожні служби як завжди "драють" центр. а якщо немає що робити то з піднятими відвалами (лопатами) на тракторах і снігоприбиральних машинах намотують кілометраж для списання палива!? Ось так працюють. тому прохання хто побачить снігоприбиральну машину, трактора який катається по місту без діла фотографуйте, виставляйте в інтернет і звоніть в коллцентр.
Написати відгук
На вказаний e-mail буде відправлено посилання, перейдіть по ньому, щоб підтвердити email і опублікувати коментар.
Опублікувати
Зверніть увагу!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!
Компанія представлена в каталозі підприємств:
Очень вежливая девушка дала мне контакты, куда мне идти и решать заданные вопросы. На мой вопрос, что сделает контакт-центр. ответ: меня проконсультировали и приняли обращение. теперь я в свое рабочее время буду искать возможности ходить в приемные часы по инстанциям. А контакт-центр работу провел