Lifecell (Центр обслуговування абонентів)
Меню компанії:
Адреса:
Контакти:
0800 20-... показати телефон
Відправити лист
Посилання:
Зв'язані компанії, філії:
Способи оплати:
Готівковий розрахунок
Банківські картки Visa, Mastercard
Безготівковий розрахунок
Інтернет банкінг
Мобільні платежі
Часи роботи:
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | |
0900 1900 |
0900 1900 |
0900 1900 |
0900 1900 |
0900 1900 |
0900 1900 |
0900 1900 |
|
без перерви | |||||||
Статистика:
Перегляд інформації про компанію:
Останні 30 днів – 13 людей.
Минулого місяця - 23 людей.
За останні 6 місяців –222 людей.
Про компанію:
LIFECELL — ЦЕ НАЙШВИДШИЙ 3G+ ІНТЕРНЕТ ДЛЯ ВСІХ
Ми відкриваємо новітні можливості найшвидшого 3G+ мобільного інтернету для всіх, незалежно від віку чи знань технологій. У травні 2015 року lifecell став першим оператором на українському ринку, який розпочав зв'язок третього покоління на основі технології 3G+. Ця технологія є останнім досягненням у розвитку 3G стандарту. Завдяки перспективним частотам і триканальній передачі даних, максимальна швидкість мережі 3G+ може досягати до 63,3 Мбіт в секунду.
LIFECELL — ЦЕ ДАТА-ОПЕРАТОР МАЙБУТНЬОГО
Одним із історичних досягнень lifecell став розвиток ринку мобільного інтернету в Україні. Оператор перший приніс на український ринок інноваційну технологію EDGE, відкривши для абонентів мобільний інтернет. З того часу компанія зайняла заслужену нішу оператора №1 для смартфонів із найвищим проникненнямпристроїв у мережі (52,3%). Сьогодні оператор розгортає мережу третього покоління на основі технології 3G+ та надає послуги 3G+ мобільного інтернету понад 28% абонентів. Тому бренд lifecell, акумулюючи всі найкращі розробки та досягнення lifecell, ставить перед собою мету стати першим українським дата-оператором з новим слоганом «Підключай майбутнє».
LIFECELL — ОДИН З ЛІДЕРІВ ІННОВАЦІЙНИХ ПОСЛУГ
Виходячи на ринок України, lifecell першим надав низку послуг, які сьогодні стали звичними для кожного абонента. Серед них МелоРінг, голосове SMS, мікро-SIM карта та багато інших. Сьогодні оператор продовжує цю стратегію, залишаючись новатором у різних напрямках своєї діяльності. Однією з останніх інновацій lifecell став запуск програми ВіР для відеодзвінків та миттєвих повідомлень у швидкісній 3G+ мережі в Україні та за її межами.
Ми відкриваємо новітні можливості найшвидшого 3G+ мобільного інтернету для всіх, незалежно від віку чи знань технологій. У травні 2015 року lifecell став першим оператором на українському ринку, який розпочав зв'язок третього покоління на основі технології 3G+. Ця технологія є останнім досягненням у розвитку 3G стандарту. Завдяки перспективним частотам і триканальній передачі даних, максимальна швидкість мережі 3G+ може досягати до 63,3 Мбіт в секунду.
LIFECELL — ЦЕ ДАТА-ОПЕРАТОР МАЙБУТНЬОГО
Одним із історичних досягнень lifecell став розвиток ринку мобільного інтернету в Україні. Оператор перший приніс на український ринок інноваційну технологію EDGE, відкривши для абонентів мобільний інтернет. З того часу компанія зайняла заслужену нішу оператора №1 для смартфонів із найвищим проникненнямпристроїв у мережі (52,3%). Сьогодні оператор розгортає мережу третього покоління на основі технології 3G+ та надає послуги 3G+ мобільного інтернету понад 28% абонентів. Тому бренд lifecell, акумулюючи всі найкращі розробки та досягнення lifecell, ставить перед собою мету стати першим українським дата-оператором з новим слоганом «Підключай майбутнє».
LIFECELL — ОДИН З ЛІДЕРІВ ІННОВАЦІЙНИХ ПОСЛУГ
Виходячи на ринок України, lifecell першим надав низку послуг, які сьогодні стали звичними для кожного абонента. Серед них МелоРінг, голосове SMS, мікро-SIM карта та багато інших. Сьогодні оператор продовжує цю стратегію, залишаючись новатором у різних напрямках своєї діяльності. Однією з останніх інновацій lifecell став запуск програми ВіР для відеодзвінків та миттєвих повідомлень у швидкісній 3G+ мережі в Україні та за її межами.
Послуги:
В усіх магазинах lifecell доступний повний перелік послуг, які можуть знадобитися абонентам, наприклад:
- отримання інформації про послуги та тарифні плани lifecell;
- підключення на умовах договору або придбання стартового пакета для підключення на умовах передоплати;
- отримання інформації за своїм номером: тарифний план, активні послуги, витрати;
- заміна SIM-карти (у випадках втрати, поломки або заміни на мікро чи nano-формат);
- отримання допомоги у разі виникнення складнощів;
- обслуговування корпоративних абонентів.
- Також, у магазинах lifecell доступний широкий вибір трендових смартфонів та інші сучасні гаджети за вигідною вартістю!
- отримання інформації про послуги та тарифні плани lifecell;
- підключення на умовах договору або придбання стартового пакета для підключення на умовах передоплати;
- отримання інформації за своїм номером: тарифний план, активні послуги, витрати;
- заміна SIM-карти (у випадках втрати, поломки або заміни на мікро чи nano-формат);
- отримання допомоги у разі виникнення складнощів;
- обслуговування корпоративних абонентів.
- Також, у магазинах lifecell доступний широкий вибір трендових смартфонів та інші сучасні гаджети за вигідною вартістю!
Відгуки про компанію:
| 22.02.2023 14:26:26
| ip: 46.149.95.232
| 10.08.2021 09:57:10
| ip: 188.163.20.39
Нужно было заменить симку, так как уже старая стерлась, сделали это за 2 минуты, девушки компетентные, четко и быстро, заплатила 50 грн.Все ок)
| 26.09.2020 13:38:16
| ip: 94.178.95.38
по номеру дозвонится не получилось
| 15.04.2020 11:28:22
| ip: 178.92.8.206
Дозвониться до оператора не возможно. Сняты деньги за пакет Гаджет Роутер, который не заказывался, интернет не подключен, у пенсионеров деньги только для вызова врача и те сняли. Позор!!!
| 26.12.2018 16:32:19
| ip: 178.93.174.139
Дозвониться до оператора просто не возможно. Это возмутительно. И это не первый раз
Написати відгук
На вказаний e-mail буде відправлено посилання, перейдіть по ньому, щоб підтвердити email і опублікувати коментар.
Опублікувати
Зверніть увагу!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!
Компанія представлена в каталозі підприємств:
Приходила вначале в центральный офис Чернигова (проспект перемоги 83) для этого: мне не помогли, сказали, что нужно обязательно присутствие главного по тарифу, а мы с ним поссорились (не по моей вине) и он не хотел никуда приходить и звонить. Потом еще один человек с группы тоже приходил в центральный офис, девушки говорили опять тоже самое, приведите того, на кого оформлен документ, а потом еще накричали не задерживайте, видите очередь!
После этого я 2 раза звонила на горячую линию лайф: в первый раз мне ответили, что нужно чтоб руководитель группы позвонил на горячую линию (он наотрез отказывался звонить куда-то). Второй раз мне ответили, что если он 3 раза не ответит на звонок или заблокирует, то они смогут отключить.
В этом вопросе нам помог только специалист Антон, который работает в Лайф возле Нивы. Всё подробно, вежливо объяснил, дал нам бланки заявлений и отключил всех желающих с тарифа. Таких бы специалистов побольше. Антону надо повысить зарплату за его опыт и вежливость. Спасибо!