Реклама, яку інтернет-користувач побачить у момент найвищої зацікавленості, тобто саме тоді, коли шукатиме товар або послугу, що цікавлять, – це один із найефективніших інструментів маркетингу. Іншими словами, контекстна реклама орієнтується виключно на цільову аудиторію, тому для підприємців, які хочуть якнайшвидше її відшукати, цей вид інтернет-реклами підійде краще за інших.
Які існують види контекстної реклами?
- Текстова. Є текст із гіперпосиланням.
- Банерна. Візуальна - у вигляді картинки або картинки з текстом і посиланням.
- Відеореклама. Відеоролик, який містить гіперпосилання.
Також контекстна реклама може бути пошуковою або тематичною. Перша з'являється перед інтернет-користувачем, коли він вбиває фразу пошуку в пошуковій системі, а другу він бачить на сторінках сайтів.
Щоб контекстна реклама знайшла свого користувача, і виглядала м'яким, привабливим та ненав'язливим доповненням сайту, краще звернутися до професіоналів. Тому для виконання цього завдання краще підібрати команду з величезним досвідом, наприклад замовити контекстну рекламу в «Luxsite».
Які ж плюси обіцяє контекстна реклама від «Luxsite»?
- Оплата за результати, які отримує замовник.
- Налаштування реклами здійснюється не під абстрактну аудиторію сфери діяльності підприємця, а під його конкретну аудиторію. Реклама не турбує ту частину користувачів мережі, які не цікавляться конкретним продуктом, тому не викличе у них роздратування та негативне ставлення до компанії.
- Реклама знайде клієнта відразу після налаштування, а це гарантує миттєве збільшення відвідуваності сайту.
Контекстна реклама має багато налаштувань, тому буде орієнтуватися за географією проживання, часом запиту та рекламними запитами користувача в пошуковику та багатьох інших показниках. Ефективність такої реклами можна дуже швидко проаналізувати, зібравши результати. Тому цей спосіб рекламування товарів та послуг вважають максимально ефективним та контрольованим – підприємець завжди бачить, чи піднялися відвідування його сайту завдяки контекстній рекламі.
Ціна контекстної реклами дуже порадує гаманець, адже, незважаючи на надзвичайну ефективність, її створення - це досить швидкий процес, проте, що вимагає глибоких маркетингових знань. Адже найменша помилка в налаштуванні реклами може зробити її менш конкретною, а отже, і менш корисною. Тому цю рекламу потрібно замовляти у професіоналів, наприклад, «Luxsite».