запам'ятайте / запишіть
повідомте, що ви знайшли інформацію
на сайті "Map.cn.ua - Карта Чернігова"

Особливості ділової телефонної розмови англійською

Ділове спілкування англійською може відбуватися на багатьох рівнях, наприклад, ви можете зателефонувати до університету, щоб дізнатися потрібну інформацію або вести переговори щодо бізнесу чи здійснити дзвінок клієнту

 

Підготуйтеся до дзвінка

 

Підготовка до дзвінка є важливою, адже допомагає визначити чи завершитися розмова успіхом, тому перше що потрібно зробити — це визначити мету розмови. Якщо ви будете розуміти для чого ви здійснюєте дзвінок, то це дасть вам змогу не нервувати та направити розмову у потрібне вам русло, а не розпорошувати увагу співрозмовника на непотрібних промовах.

 

Перший освітній Кембризький центр запрошує на корпоративне вивчення англійської мови у Києві та онлайн форматі за зручним для вас графіком.

>

 

Наступне, що потрібно зробити — занотувати питання, які ви хочете задати і що ви хочете обговорити під час дзвінка. Наявність короткої плати допоможе контролювати розмову. Крім цього, підготуйте інформацію, яка вам може стати в нагоді під час розмови та перевірте якість інтернету, адже можуть виникнути незаплановані ситуації під час дзвінка, які потрібно буде швидко знайти на просторах інтернету чи в базі даних.

 

Важливі кроки під час дзвінка

 

Уявіть собі

 

Щоб дотримуватися телефонного етикету, почніть розмову зі свого імені, прізвища, посади та назви компанії.

 

Hello. My name is Caroline Spar. I m chief editor of newspaper The New York Times. I am calling you for… — Привіт. Мене звати Керолайн Спар. Я головний редактор газети The New York Times. Я дзвоню вам

 

Якщо ви знайомі з людиною якій дзвоните, то ви можете поговорити трохи про інші теми, але не відволікаючись надовго від головної мети дзвінка. Якщо ви не знайомі зі своїм співрозмовником, то можете почати розмову з цих фраз:

 

How are you today? — Як ваші справи сьогодні?

 

I hope you're doing well? — Надіюсь, що у вас все добре.

 

Озвучте причину дзвінка< /strong>

 

Ввічливість телефонного дзвінка полягає у привітанні та повідомлення співрозмовника про причину розмови. Пояснення причини дзвінка дає змогу спрямувати розмову у бажаному напрямку.

 

Mr. Kilian Martin підтримує message with my secretary, so I'm calling to discuss this matter. — Містер Кіліан Мартін, залишивши повідомлення моїй секретарці, тому я дзвоню, щоб обговорити це питання.

 

I am calling you from the company ‘Procter & Gamble’ натиснути на кілька статей про вашу illness. Do you have 10 minutes to spare? — Я дзвоню вам з компанії ‘Procter & Gamble, щоб залишити кілька запитів про вашу хворобу. Чи маєте ви вільні 10 хвилин?

 

Дотримуйтесь етикету ділового< /strong>спілкування

 

Перше, що може вам завадити під час спілкування телефоном у межах ділової розмови — це хвилювання. Тож перед тим як дзвонити опануйте емоції та почніть розмову чітко, громко та зрозуміло для співрозмовника. Якщо у вас виникає ситуація, що потрібно поставити розмову на утримання, то поважно повідомте про це та поясніть причину. Бажано не перевищувати режим очікування більше ніж на 30 секунд.

 

Please wait on the line, I буде find the necessary information в the database. — Зачекайте, будь ласка, на лінії, я знайду потрібну інформацію в базі даних.

 

Якщо вам потрібно поставити телефонний розмову на гучномовець, також скажіть про це співрозмовнику. Якщо в кімнаті присутній ще хтось, повідомте про це теж і назвіть ім'я того людини.

 

Mrs. Beckett, Director of Marketing, Mr. Sparks joins our conversation, so I'm going to turn on the speakerphone so we can talk. — Місіс Бакет, до нашої розмови приєднається директор відділу маркетингу містер Спаркс, тому я увімкну гучномовець, щоб ми могли поспілкуватися.

 

Якщо у вас виникають обставини, які унеможливлюють продовження розмови, то краще вибачитися та повідомити про те, що ви передзвоните пізніше.

 

Mr. Davidson, I apologize, але я маю до interrupt наше conversation. I will call you back in one hour. — Містере Девідсон, я перепрошую, але мені доведеться перервати нашу розмову. Я перезвоню вам за одну годину.

 

Словник слів та виразів для телефонної розмови

 

pick up — прийняти

 

hang up — покласти трубку

 

no answer — немає відповіді

 

dial the number — набрати номер

 

pick up the call— прийняти дзвінок

 

the line’s busy — зайнята лінія

 

the connection is bad — поганий зв'язок

 

wrong number— помилковий номер

 

the phone’s ringing — дзвонити телефон