Digital або цифровий маркетинг у сучасному світі є рекламою послуг і продуктів з використанням цифрових технологій в інтернеті, включаючи медійну рекламу, рекламу за допомогою соціальних мереж та інші цифрові носії.
У цьому випадку роль фахівця з digital маркетингу полягає в побудові маркетингового плану залежно від бізнес-цілей клієнта.
Блог Адміксер Академії надає доступ до унікальної інформації технологій Adtech та Martech, з можливістю самовдосконалення в digital сфері.
Як побудувати успішну систему digital маркетингу
Оскільки в digital маркетингу задіяно безліч елементів, що рухаються, досить легко забути про головну мету - розвиток бізнесу. Коли немає збільшення продажів, цифрова рекламна кампанія, по суті, провалюється. Ось чому великі компанії приділяють так багато уваги створенню ефективного відділу digital маркетингу.
Технології та інструменти, що використовуються для просування та збільшення продажів, безпосередньо впливають на розвиток бізнесу. Саме з цією метою складено цей посібник, щоб допомогти digital спеціалістам максимально ефективно використати свої зусилля для стимулювання зростання бізнесу.
Admixer Academy пропонує пройти професійні курси у сфері digital та відкрити нові можливості для побудови успішної кар'єри.
Визначте чіткий напрямок
Перш ніж розпочати digital кампанію, потрібно визначити її мету та завдання. Чітке визначення намалює план, який можна посилатися під час здійснення головної стратегии.
Крім того, чітко визначена гнучка стратегія, яку можна відстежувати, надасть маркетологу цінних даних. Зверніть увагу, що фахівцю потрібно порівняти фактичні результати з очікуваними, щоб при створенні стратегії в майбутньому краще розуміти, що працює, а що вимагає корекції.
Інтегруйте всі канали маркетингу
Щоб ефективно привернути увагу цільової аудиторії, маркетологу необхідно мати послідовне рішення. Це означає, що всі оголошення повинні бути інтегровані на різних платформах, забезпечуючи незмінність повідомлення незалежно від платформи, на якій воно розміщене.
< /p>
Однак, оскільки кожен канал соціальних мереж має різне сприйняття та атмосферу, не зайвим буде витратити час на те, щоб забезпечити адаптацію реклами для кожного сайту, зберігаючи при цьому однаковий та унікальний голос бренду.
Це складне завдання, але воно безперечно стоїть витраченого часу та зусиль.
Вивчіть, як створити ефективну вирву продажу
Фахівці, які мають досвід у традиційному маркетингу, вже знайомі з концепцією вирви продажів. Для тих, хто не знайомий, вирва продажів є покроковим керівництвом, що деталізує кожен етап шляху покупця.
Він розбиває його на частини приблизно так:
Інформаційно-пропагандистський контент-маркетинг - наприклад, навчальні відеоролики, цільові сторінки, реклама в соціальних мережах тощо;
конверсія - вікторини, тематичні дослідження, інформаційні повідомлення в блогах, репости в соціальних мережах, лайки, коментарі;
підсумки - анкети, огляди, серія листів;
утримання - конкурси, розсилки електронною поштою, ексклюзивні пропозиції.
Пізнати цільову аудиторію
Щоб ефективно просувати товари та послуги, digital маркетологу необхідно мати повне уявлення про звички цільової аудиторії. По суті, потрібно зрозуміти, як надійдуть потенційні покупці, перш ніж почнете пропонувати товар. Це ключовий компонент будь-якої маркетингової стратегії, як цифрової, так і класичної.
Врахуйте витрати на digital просування
Різні платформи для просування пропонують різні цінності з погляду маркетингу. Тому маркетологу необхідно відстежувати ефективність digital кампанії на кожному ресурсі, щоб зрозуміти, який з них заслуговує на фінансування, а від яких слід відмовитися. Залежно від виду бізнесу ефективною може стати платформа, на яку ви робили мінімальну ставку. Чіткий моніторинг кожного ресурсу допоможе мінімізувати витрати та ефективно планувати бюджет для просування.
Незважаючи на те, що не існує певної формули для створення успішної стратегії digital маркетингу, пройшовши навчання, можна визначити формулу, яка ефективно спрацює для здійснення конкретних бізнес-ідей. < /p>
Залучаючи цільову аудиторію, не забувайте про принцип достовірності, оскільки це безпосередньо впливає на підвищення продажу та конверсії.