запам'ятайте / запишіть
повідомте, що ви знайшли інформацію
на сайті "Map.cn.ua - Карта Чернігова"

Декілька способів оптимізації процесу оплати для онлайн-клієнтів

Система онлайн-платежів – це основа будь-якого веб-сайту електронної комерції. Сайти електронної комерції вимагають транзакцій без пред'явлення картки, а без системи онлайн-платежів у вас немає надійного способу приймати платежі.

Використовуючи міжнародний інтернет-еквайринг ​, платежі будуть оброблятися від вашого імені через еквайринг систему, вбудовану у ваш сайт. З недавнього часу все більшої популярності набуває міжнародного еквайрингу. Щоб скористатися цим варіантом, вам необхідно відкрити у своєму банку торгову точку, яка дозволить вам приймати платежі за кредитними картками в Інтернеті з будь-якої точки світу. Деякі банки навіть пропонують програмне забезпечення, яке допоможе вам відкрити інтернет-магазин.

Основні етапи оптимізації кошика покупця


Максимально спрощення процесу оплати для ваших клієнтів має важливе значення для збільшення конверсії та продажу. Ось чому ваша сторінка оформлення замовлення така важлива. Це остання зупинка для людей, які роблять покупки на вашому сайті. Це місце, де вони передають дані своєї кредитної картки і нарешті розлучаються зі своїми кровно заробленими грошима.


На вашій сторінці оформлення замовлення покупці з вікон стають платоспроможними та сподівається, що зможе гарантувати наступні моменти:

● Безпека в процесі проведення онлайн-платежів.

● Простоту використання форми оплати.

● Підтримка популярних платіжних систем.


Додати PayPal на свій сайт нескладно, але якщо ви серйозно налаштовані спростити оплату для клієнтів та збільшити продаж для свого бізнесу, вам потрібно мати повний контроль над усім процесом оформлення замовлення.


Адаптуйте кілька способів оплати


Звучить очевидно, але є сайти, які пропонують лише один спосіб оплати. Однак дані, представлені у звіті про статистику покупців, показують, що 56% респондентів очікують, що на сторінці оформлення замовлення будуть представлені різні варіанти оплати.


Немає необхідності пропонувати всі можливі доступні способи оплати, вам варто поглянути на свою цільову аудиторію, щоб дізнатися, які способи оплати вони використовують. Тоді ви зможете залучити більшість людей, які відвідують ваш сайт.


Наприклад, гарною комбінацією був би дозвіл прямих банківських переказів та платежів з усіх основних кредитних карток. Зрештою все залежить від того, кого ви обслуговуєте.


Платежі без необхідності мати обліковий запис


Чи дійсно нам потрібно пам'ятати інше ім'я користувача та пароль? Я сумніваюся в цьому! І навіщо комусь зводити таку стіну, щоби люди не платили. Примус людей до реєстрації облікового запису надто нав'язливий для нових клієнтів і
є серйозним вбивцею конверсії.


Дослідження юзабіліті показало, що основна причина, через яку користувачі ненавидять створення облікового запису, полягає в тому, що вони очікують, що їх наповнюватимуть рекламні електронні листи.


У ньому також зазначалося, що багато клієнтів не розуміють, чому їм потрібно реєструватися для купівлі продукту, коли звичайні магазини не вимагають наявності облікового запису для здійснення покупок у них.

Інший недолік - додавання додаткових полів для заповнення людьми та продовження процесу оплати.

Щоб полегшити життя потенційним клієнтам і забезпечити вам оплату, наслідуйте приклад Apple і дозвольте їм оформити замовлення як гостя.