Висока клієнтоорієнтованість - основа розвитку бізнесу, адже тільки ті, хто любить і розуміє свою роботу добре, може робити її якісно і знає напам'ять звички і переваги клієнтів, досягає великих висот. Особливо актуальним це питання у сфері обслуговування. Зараз послуги салонів краси, перукарень та косметологічних кабінетів як ніколи популярні. Кожен хоче виглядати привабливо, престижно та добре, а тому готовий віддавати за послуги свої гроші. Ось тільки висока конкуренція не допускає помилок, а виключити людський фактор можна лише за допомогою автоматизації.
Всі по поличках
В організації роботи салону краси, приватної клініки, масажного кабінету важливе одне – своєчасний запис клієнта на ту дату та час, що йому підійде, можливість швидко перезаписати людину та запропонувати їй додаткові послуги. Якщо робота виконується ще й якісно, а обслуговування знаходяться на рівні, клієнти стануть постійними.
Раніше запис вевся від руки в журналі, пізніше стали використовуватися офісні програми. Але прогрес пішов далі і найтоповіші заклади зараз використовують спеціалізовані програми автоматизації. Один із таких продуктів представлений за посиланням – https://appointer.com.ua/. Ефективність такого програмного забезпечення доведена на практиці, якщо заповнення журналу вручну це трудомісткий процес, то ведення електронного аналога – справжня дрібниця, що займає мінімум часу та гарантує ефективний розподіл робочого годинника.
Позитивний ефект при використанні спеціалізованих програмних продуктів для запису та ведення клієнтської бази полягає ще й у тому, що:
історія відвідувань зберігається автоматично;
можна виявити переваги тих чи інших відвідувачів та налаштувати контакт з ними;
користуватися ними набагато зручніше і швидше, ніж паперовими аналогами;
клієнти гідно оцінять даний рівень сервісу;
у таких продуктах є супутні пакети для прорахунку робочого часу персоналу та їх заробітної плати.
До того ж, кожен замовник має шанс протестувати обраний продукт від будь-якої компанії абсолютно безкоштовно, щоб зрозуміти, чи підходить таке рішення і чи готова фірма до розвитку. Адміністратор зможе займатися саморозвитком та удосконаленням навичок роботи з клієнтами замість того, щоб шукати потрібну дату та час для запису. Обробка заявки проходитиме швидше, клієнт отримає зворотний зв'язок, а майстер постійний потік людей для обслуговування – все в плюсі.
Не тільки модно, але й практично
За посиланням – https://appointer.com.ua/programma-dlya-salonov-krasoty-i-parikmaherskih / можна дізнатися про конкретну інформацію, що стосується політики використання та переваг одного з програмних продуктів даної категорії. Загалом практичність заміни паперового журналу на електронний полягає в тому, що:
є можливість налаштувати доступ до кабінету адміністратора з будь-якого пристрою, будь то телефон, планшет або комп'ютер;
додаток здатний генерувати СМС розсилку всім, хто записаний на прийом, це більше не треба робити вручну;
додаткові віджети дозволяють підраховувати облік витратних матеріалів на складі;
зменшується використання паперів і ризик заплутатися у своїх записах;
можна відстежувати завантаженість фахівців та коригувати їх робочі графіки;
в такий спосіб можна стежити за поведінкою клієнтів і в разі невдач грамотно повертати їх до свого закладу.
Цей список можна доповнювати фактично нескінченно, один висновок – настав час відмовитися від паперових журналів запису.