У підготовці авто до зими є чимало нюансів, але й із приходом тепла для хазяйновитого власника завжди знайдеться чимало роботи. Зокрема, це відмивання кузовних деталей від зимового бруду.
Хтось може заперечити: мовляв, зими зараз не ті. Але відсутність снігу не означає, що бруду на дорогах менше. Навіть навпаки. Протягом зимових місяців кузов автомобіля покривається шаром бруду та хімічних реагентів, особливо в колісних арках і на днищі транспортного засобу.
Їх потрібно позбутися, після чого слід оновити антикорозійне покриття. Великий асортимент антикорозійних засобів пропонує інтернет-магазин Autocolor. А як усе правильно зробити — розповідаємо в статті.
Щорічна профілактика
У будь-якого авто на днищі є дренажні отвори для стікання води. Коли вони забиваються брудом, то є ризик застоювання вологи, а це призводить до розвитку корозії внутрішніх порожнин. Брак вентиляції в кузовних порожнинах є причиною утворення електроліту з хімічних реагентів та бруду, який є каталізатором корозії. Така сама ситуація характерна і для арок коліс.
Підкрилки забруднюються зсередини не менше, ніж знизу. Річ у тім, що до колісних арок йдуть повітропроводи від бампера, вони потрібні для продування та охолодження гальмівних елементів, дисків і колодок. Бруд звужує ці повітропроводи та водовідвідний дренаж. Те ж саме спостерігається і в зоні задніх арок коліс.
Днище страждає від потрапляння піску та зимових дорожніх реагентів. Насамперед цвітуть і починають іржавіти місця точкового зварювання. До групи високого ризику належать також усі зварні шви, з'єднання панелей кришки багажника авто та дверей. Тому ТЗ віком від п’яти років потребують виконання процедури комплексної профілактики, що обов'язково передбачає миття кузовних порожнин і днища.
Алгоритм дій
Миття забруднених після зими кузовних порожнин не набагато відрізняється від звичайного миття кузова.
- Після ополіскування наносяться пінні засоби, призначені для безконтактного миття. Але оскільки роботи проводяться знизу, піна тримається недовго, тому процедуру слід проводити мінімум двічі, аби піна спрацювала належним чином. Через 10 хвилин після нанесення піну змивають.
- Якщо роботи проводяться не на ямі чи підйомнику, для миття кузовних порожнин потрібно використовувати спеціальний інструмент (насадки на коліщатках та з кутовими тримачами).
- Коли результат виявився не надто гарним, процедуру миття слід провести ще раз. Задовільним слід вважати результат, коли з технологічних отворів під час промивання ллється чиста не забруднена вода.
Після завершення процедури та просушування авто рекомендується провести антикорозійне оброблення, тобто покрити сухі частини днища та арок антикорозійними аерозольними препаратами.