Продлёнка Чернигов (група продовженого дня Чернігів, студія "Вундеркінд") (студія розвитку)
Меню компании:
Контакты:
+3809345... показать телефон
(Viber)
Связанные компании, филиалы:
Способы оплаты:
Наличный расчет
Безналичный расчет
Интернет-банкинг
Время работы:
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Вс | |
1100 1800 |
1100 1800 |
1100 1800 |
1100 1800 |
1100 1800 |
X | X | |
без обеда | |||||||
Статистика:
Просмотр информации о компании:
За последние 30 дней – 13 человек.
В прошлом месяце – 19 человек.
За последние 6 месяцев – 58 человек.
O компании:
ЩО ТАКЕ КЛУБ КОРИСНОГО ЧАСУ («ПРОДЛЬОНКА»)?
Це форма організації позаурочного часу молодших школярів 1-4 класів (6-10 років) з додатковими послугами транспортування, харчування та організації
дозвілля.
Як ми працюємо:
Наші викладачі:
- заберуть дитину зі школи;
- зроблять Д/З якісно та вчасно;
- допоможуть організувати час після школи.
Дозвілля молодших школярів 6-10 років з понеділка по п’ятницю з 11:00 до 18:00 включає в себе:
- виконання домашнього завдання з поясненням матеріалу (включаючи англійську мову);
- обід та підвечірок;
- прогулянки, екскурсії, інтелектуальні та рухливі ігри;
- заняття з логіки, ейдетики, англійської мови, шахів та шашок;
- майстер-класи (орігамі, квілінг, театралізовані вистави, настільні ігри тощо);
- гімнастику для очей та антискаліозні вправи;
- орієнтацію дітей на здоровий спосіб життя.
Розклад роботи:
11.00 –12.00 – збір дітей
12.00 – 13.00 – прогулянка, ігри на свіжому повітрі
13.30 – 14.00 – обід
14.30 – 15.30 – виконання домашнього завдання
15.30 – 16.00 – заняття з логіки, ейдетики, англійської мови, шахів або шашок
16.00 – 16.30 – майстер-класи (орігамі, квілінг, ліпка з глини, майстерня декору, художній розпис, театралізовані вистави, настільні ігри тощо)
16.30 – 17.00 – підвечірок
17.00 – 18.00 – прогулянка, бесіди, читацький клуб
Це форма організації позаурочного часу молодших школярів 1-4 класів (6-10 років) з додатковими послугами транспортування, харчування та організації
дозвілля.
Як ми працюємо:
Наші викладачі:
- заберуть дитину зі школи;
- зроблять Д/З якісно та вчасно;
- допоможуть організувати час після школи.
Дозвілля молодших школярів 6-10 років з понеділка по п’ятницю з 11:00 до 18:00 включає в себе:
- виконання домашнього завдання з поясненням матеріалу (включаючи англійську мову);
- обід та підвечірок;
- прогулянки, екскурсії, інтелектуальні та рухливі ігри;
- заняття з логіки, ейдетики, англійської мови, шахів та шашок;
- майстер-класи (орігамі, квілінг, театралізовані вистави, настільні ігри тощо);
- гімнастику для очей та антискаліозні вправи;
- орієнтацію дітей на здоровий спосіб життя.
Розклад роботи:
11.00 –12.00 – збір дітей
12.00 – 13.00 – прогулянка, ігри на свіжому повітрі
13.30 – 14.00 – обід
14.30 – 15.30 – виконання домашнього завдання
15.30 – 16.00 – заняття з логіки, ейдетики, англійської мови, шахів або шашок
16.00 – 16.30 – майстер-класи (орігамі, квілінг, ліпка з глини, майстерня декору, художній розпис, театралізовані вистави, настільні ігри тощо)
16.30 – 17.00 – підвечірок
17.00 – 18.00 – прогулянка, бесіди, читацький клуб
Предоставляемые услуги:
ДУЖЕ ЧАСТО СТОСУНКИ ДИТИНИ ТА ПРАЦЮЮЧИХ БАТЬКІВ БУДУЮТЬСЯ ТІЛЬКО НАВКОЛО НАВЧАННЯ,
бо на решту просто не вистачає часу!!!
Клуб корисного часу («ПРОДЛЬОНКА») створений саме для таких сімей та батьків. НАШІ ПЕРЕВАГИ:
1. Поки батьки на роботі, дитина виконує вчасно та якісно всі домашні завдання.
2. З допомогою вчителя дитина «підтягує» незрозумілу тему.
3. Батьки впевнені у безпеці дитини, оскільки вона знаходиться під наглядом вчителів.
4. Забезпечення повноцінного гарячого харчування для дитини.
5. Щоденне покращення навичок спілкування у живому середовищі без гаджетів.
6. Проведення часу на свіжому повітрі щоденно за умови гарної погоди.
7. Системне просування у навчанні кожного дня, розширення знань та крок за кроком формування звички вчитися.
8. Соціалізація дитини шляхом перебування з однолітками та друзями, отримання навичок культури та етикету, манер гарного тону та ввічливого спілкування.
9. Посилена увага:
- розвитку мови;
- успішній комунікації;
- time management (вміння організовувати свій час).
Усім цим навичкам не вчать у школі, але вони є не менш важливими у житті, ніж шкільна програма.
10. Плата за перебування у Клубі корисного часу менша, аніж приватна няня.
11. Економія часу батьків, оскільки наші вчителі можуть супроводжувати дитину на заняття з боротьби, до танцювальної студії, художнього гуртка, занять з ментальної арифметики тощо, що також знаходяться у будівлі.
бо на решту просто не вистачає часу!!!
Клуб корисного часу («ПРОДЛЬОНКА») створений саме для таких сімей та батьків. НАШІ ПЕРЕВАГИ:
1. Поки батьки на роботі, дитина виконує вчасно та якісно всі домашні завдання.
2. З допомогою вчителя дитина «підтягує» незрозумілу тему.
3. Батьки впевнені у безпеці дитини, оскільки вона знаходиться під наглядом вчителів.
4. Забезпечення повноцінного гарячого харчування для дитини.
5. Щоденне покращення навичок спілкування у живому середовищі без гаджетів.
6. Проведення часу на свіжому повітрі щоденно за умови гарної погоди.
7. Системне просування у навчанні кожного дня, розширення знань та крок за кроком формування звички вчитися.
8. Соціалізація дитини шляхом перебування з однолітками та друзями, отримання навичок культури та етикету, манер гарного тону та ввічливого спілкування.
9. Посилена увага:
- розвитку мови;
- успішній комунікації;
- time management (вміння організовувати свій час).
Усім цим навичкам не вчать у школі, але вони є не менш важливими у житті, ніж шкільна програма.
10. Плата за перебування у Клубі корисного часу менша, аніж приватна няня.
11. Економія часу батьків, оскільки наші вчителі можуть супроводжувати дитину на заняття з боротьби, до танцювальної студії, художнього гуртка, занять з ментальної арифметики тощо, що також знаходяться у будівлі.
Дополнительная информация:
Кому ми можемо бути корисними:
1. Батькам, які багато працюють та бажають проводити зі своїми дітьми приємні вечори без турботи про виконання домашнього завдання
2. Батькам, яким важливо, щоб дитина була у безпеці та під наглядом після шкільних занять
3. Батькам, які бажають, щоб дитина розвивалась та отримувала додаткові навички поза шкільною програмою
Вам терміново потрібна «Продльонка», якщо:
Ви проти того, щоб запустити освіту дитини, але й залишити роботу на декілька років не готові
1. КОЖНОГО ДНЯ після роботи Ви вимушені контролювати виконання дитиною домашнього завдання. Іноді це головний біль аж до пізньої ночі.
2. ВИ Б РАДІ ДОПОМОГТИ з домашнім завданням, але з дитиною терпляче та довго займатися щоденно.
3. ВАМ СКЛАДНО з робочого місця координувати заняття дитини після школи. Чи дійшов додому? Пообідав? Робить домашнє завдання чи сидить у гаджетах?
4. ВАМ НЕСПОКІЙНО за дитину, оскільки він/вона ще не настільки доросла, щоб самостійно переміщуватися містом зі школи до дому.
В сучасних умовах дуже важко досягнути того, щоб наші діти виросли не тільки свідомими та здоровими, але й ініціативними, думаючими, здатними до творчого підходу до справи. Тому однією з головних цілей виховної роботи стає формування дитячого інтелекту, а основою розвитку розумових здібностей у шкільному віці – цілеспрямований розвиток пізнавальних психічних процесів: уваги, уяви, сприйняття, пам’яті, мислення. ГОЛОВНЕ, НЕ ЗГАЯТИ ЧАС ТА НЕ ДОЗВОЛИТИ «ВУЛИЧНОМУ ВИХОВАННЮ» ПРИДУШИТИ БАЖАННЯ ВЧИТИСЯ!!!
Ми покажемо дитині, що вчитися може бути не тільки корисно, а й цікаво!
1. Батькам, які багато працюють та бажають проводити зі своїми дітьми приємні вечори без турботи про виконання домашнього завдання
2. Батькам, яким важливо, щоб дитина була у безпеці та під наглядом після шкільних занять
3. Батькам, які бажають, щоб дитина розвивалась та отримувала додаткові навички поза шкільною програмою
Вам терміново потрібна «Продльонка», якщо:
Ви проти того, щоб запустити освіту дитини, але й залишити роботу на декілька років не готові
1. КОЖНОГО ДНЯ після роботи Ви вимушені контролювати виконання дитиною домашнього завдання. Іноді це головний біль аж до пізньої ночі.
2. ВИ Б РАДІ ДОПОМОГТИ з домашнім завданням, але з дитиною терпляче та довго займатися щоденно.
3. ВАМ СКЛАДНО з робочого місця координувати заняття дитини після школи. Чи дійшов додому? Пообідав? Робить домашнє завдання чи сидить у гаджетах?
4. ВАМ НЕСПОКІЙНО за дитину, оскільки він/вона ще не настільки доросла, щоб самостійно переміщуватися містом зі школи до дому.
В сучасних умовах дуже важко досягнути того, щоб наші діти виросли не тільки свідомими та здоровими, але й ініціативними, думаючими, здатними до творчого підходу до справи. Тому однією з головних цілей виховної роботи стає формування дитячого інтелекту, а основою розвитку розумових здібностей у шкільному віці – цілеспрямований розвиток пізнавальних психічних процесів: уваги, уяви, сприйняття, пам’яті, мислення. ГОЛОВНЕ, НЕ ЗГАЯТИ ЧАС ТА НЕ ДОЗВОЛИТИ «ВУЛИЧНОМУ ВИХОВАННЮ» ПРИДУШИТИ БАЖАННЯ ВЧИТИСЯ!!!
Ми покажемо дитині, що вчитися може бути не тільки корисно, а й цікаво!
Отзывы о компании:
| 09.11.2021 21:24:23
| ip: 188.163.75.140
Написать отзыв
На указанный e-mail будет отправлена ссылка, перейдите по ней, что бы подтвердить email и опубликовать комментарий.
Опубликовать
Примите во внимание!
1. Если Вы хотите написать негативный отзыв - пожалуйста, будьте конкретными, обоснуйте, аргументируйте свое мнение. Иначе комментарий будет расценен, как попытка недобросовестной конкуренции, и будет удален Администратором.
2. Если страницей управляет представитель компании, то он самостоятельно выбирает отвечать либо удалять комментарии.
Надеемся на Ваше понимание!
1. Если Вы хотите написать негативный отзыв - пожалуйста, будьте конкретными, обоснуйте, аргументируйте свое мнение. Иначе комментарий будет расценен, как попытка недобросовестной конкуренции, и будет удален Администратором.
2. Если страницей управляет представитель компании, то он самостоятельно выбирает отвечать либо удалять комментарии.
Надеемся на Ваше понимание!
Компания представлена в каталоге предприятий:
Работает там Наташа - "Учитель"
Так вот, после ее уроков у ребенка истерики, аж трусило ребенка от слова английский.
Оказывается - "она просто чуток строгая"
Извините но с ребенком 1 класса нужно чуток играться , а не показывать характер учителя!
Мы забрали ребенка с этой школы (хоть и очень все удобно было), а за нами еще двое ...
Думайте!!!