запомните / запишите
сообщите, что вы нашли информацию
на сайте "Map.cn.ua - Карта Чернигова"

Hовость компании "Головне управління ДФС у Чернігівській області"

12.12.2018

ГУ ДФС у Чернігівській області:

Підприємці із загальною системою оподаткування можуть сплачувати єдиний внесок щомісяця

Відповідно до вимог закону суб’єкти господарювання-фізичні особи, які обрали загальну систему оподаткування, зобов’язані сплачувати єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за підсумками кварталу. Однак, єдиний внесок можна сплачувати щомісяця, - повідомляють в управлінні податків і зборів з фізичних осіб ГУ ДФС у Чернігівській області.
Разом з тим, не пізніше 19 числа місяця, що настає за звітним кварталом, кожен підприємець-фізична особа на загальній системі оподаткування зобов’язаний перерахувати щокварталу суму не менше мінімального страхового внеску на місяць на визначені бюджетні рахунки ( у 2018 році – не менше 819,06 грн х 3).

Єдиний внесок підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника.
У разі несвоєчасної або не в повному обсязі сплати єдиного внеску до платника застосовуються фінансові санкції, передбачені законом, а посадові особи, винні в порушенні законодавства про збір та ведення обліку єдиного внеску, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність згідно із законом.
Підприємці повинні врахувати і той момент, що саме факт нарахування і сплати єдиного внеску впливає на страховий стаж. Тобто, майбутнє пенсійне забезпечення та гарантовані державою соціальні виплати безпосередньо залежать від сплати єдиного внеску.

Співробітникам Головного управління ДФС в області вручено
почесні нагороди

З нагоди Дня Збройних сил України почесними відзнаками нагороджено співробітників ГУ ДФС у Чернігівській області, які брали участь в антитерористичній операції.
Відзнаки Президента України «За участь в антитерористичній операції» отримали податкові міліціонери, які захищали економічні інтереси України у складі спеціального підрозділу ДФС України «Фантом». Серед нагороджених Микола Тулупов, Вячеслав Божко, Олександр Давидок та Юрій Туровець.
Подяку в.о. Голови ДФС України Олександра Власова отримав Ярослав Кульбака за мужність та відданість справі під час служби у складі Збройних Сил на Сході України у 2014-2015 роках.

На Чернігівщині надходження єдиного соціального внеску зросли
на 740 млн гривень

Наразі в країні активізовано заходи щодо детінізації зайнятості та доходів населення, що забезпечує збільшення надходжень до Пенсійного фонду від сплати єдиного внеску на обов’язкове державне соціальне страхування (ЄСВ) та своєчасну виплату пенсій.
Станом на 01.11.2018 року кількість страхувальників - платників єдиного внеску в Чернігівській області становить понад 50 тисяч, у тому числі 34 тисяч підприємців.
Щомісячно юридичними та фізичними особами подається більше 13 тисяч звітів про нараховану заробітну плату та нарахований єдиний внесок найманим працівникам. У 2018 році роботодавці звітували по 235 тисячах робітників та службовців. Приватними підприємцями подається щорічно майже 27 тисяч звітів про сплату ЄСВ особисто.
За десять місяців 2018 року в цілому по області сплачено близько 3,4 млрд грн єдиного внеску. Підприємцями сплачено 365 млн грн або 10 відс. загальної суми. Решту надходжень порівну (по 45 відс. або по 1497 млн грн) забезпечили бюджетні установи та підприємства, що займаються виробництвом товарів, працюють у сфері торгівлі, надають послуги.
У порівнянні до відповідного періоду минулого року ЄСВ сплачено більше на 28 відс. або на 740 млн гривень.
Головним управлінням ДФС в області проведено зустрічі з бізнес-асоціаціями, об’єднаннями підприємців та суб’єктами господарювання щодо актуальних питань ведення бізнесу та взаємодії з контролюючими органами, зокрема, щодо ролі роботодавців у підвищенні соціальних стандартів, стосовно легалізації робочих місць та підвищення рівня заробітної плати.
У результаті на 484 підприємствах області підвищено рівень заробітної плати до законодавчо встановленого рівня, що сприяло додатковому надходженню єдиного внеску у сумі понад 15 млн гривень.
Крім того, спільно з управлінням Держпраці в області проводяться перевірки дотримання трудового законодавства. Вживаються заходи до порушників вимог законів про нарахування та сплату єдиного внеску: у січні-жовтні п.р. до адміністративної відповідальності притягнуто керівників 47 підприємств, накладено штрафів на 25 тис грн та застосовано фінансових санкцій в сумі 12,5 млн гривень.
Враховуючи той факт, що у разі несплати роботодавцем єдиного внеску, найманому працівникові такі періоди не зараховуються до страхового стажу, податковими органами приділяється окрема увага стягненню заборгованості по ЄСВ. Так за рахунок погашення боргу надійшло 15,7 млн грн ЄСВ, з них 9,5 млн грн стягнуто завдяки спільній взаємодії з Державною виконавчою службою.

Майже 9 млрд гривень податків зібрали на Чернігівщині
за одинадцять місяців поточного року

Головне управління ДФС у Чернігівській області повідомляє, що від платників податків області впродовж одинадцяти місяців поточного року надійшло до бюджетів усіх рівнів близько 9 млрд грн податків і зборів.
В тому числі до державного бюджету сплачено 4,3 млрд гривень. Рівень відповідного періоду минулого року перевищено на третину або більш як на 1млрд гривень. Це відбулось за рахунок збільшення надходжень по рентній платі за користування надрами (на 57 відс. або на 379 млн грн), податку на додану вартість (на 26 відс. або на 304 млн грн), податку на доходи фізичних осіб та військовому збору (на 25 відс. або на 249 млн грн), податку на прибуток (на 46 відс. або на 121 млн грн).
До місцевих бюджетів усіх рівнів сплачено майже 4,5 млрд гривень. Порівняно з минулорічними показниками, надходження зросли на 23 відс. або на 839 млн гривень. Приріст сплачених сум відбувся по всіх бюджетоформуючих податках: по податку на доходи фізичних осіб на 27 відс. (589 млн грн), єдиному податку – на 26 відс. (129 млн грн), податку на майно – на 8 відс. (51 млн грн), рентній платі за користування природними ресурсами – на 80 відс. (58 млн грн, в тому числі на 40 млн грн від внесених до законодавства змін за користування надрами для видобування нафти та газу).
Стабільно рівень добровільної сплати податків до місцевих бюджетів залишається високим – 99,3 відс. загальної суми податкових надходжень. Від проведення контрольно-перевірочної роботи та застосування заходів стягнення боргу надійшло 33 млн гривень.
Крім того, платниками Чернігівщини сплачено близько 4 млрд грн єдиного внеску на загальнодержавне обов’язкове соціальне страхування. Рівень відповідного періоду минулого року перевищено на 28 відс. або на 826 млн гривень.
Головне управління ДФС у Чернігівській області наголошує, що саме завдяки сумлінності та дисциплінованості платників податків області, бюджети стабільно поповнюються новими надходженнями.


На Чернігівщині податкові надходження до бюджетів усіх рівнів зросли на 1,6 млрд гривень

У Головному управлінні ДФС в області повідомили, що до бюджетів усіх рівнів Чернігівщини у січні-жовтні поточного року надійшло майже 7,8 млрд грн податків і зборів. Зібрана сума податків перевищує минулорічний показник. Адже, за відповідний період, в минулому році платники податків сплатили понад 6 млрд грн податків і зборів.
В тому числі до державного бюджету сплачено 3,8 млрд грн, що майже на третину або на 894 млн грн більше за відповідний період минулого року. Таке значне зростання відбулось внаслідок збільшення надходжень по рентній платі за користування надрами (на 47 відс. або на 307 млн грн), податку на додану вартість (на 26 відс. або на 265 млн грн), податку на доходи фізичних осіб та військовому збору (на 24 відс. або на 214 млн грн), податку на прибуток (на 49 відс. або на 100 млн грн).
До місцевих бюджетів усіх рівнів сплачено 4 млрд гривень. Факт минулого року перевищено на 22 відс. або на 726 млн гривень. По всіх без виключення податках відбувся приріст надходжень, найбільше – по податку на доходи фізичних осіб (на 26 відс. або на 511 млн грн), єдиного податку (на 26 відс. або на 115 млн грн), податку на майно (на 8 відс. або на 44 млн грн). Ще 35 млн грн місцеві бюджети отримали додатково від внесених до законодавства змін щодо спрямування до бюджетів громад частини рентної плати за користування надрами для видобування нафти та газу.
Як і у попередніх місяцях, рівень добровільної сплати податків до місцевих бюджетів залишається високим – 99,3 відс. загальної суми податкових надходжень. Від проведення контрольно-перевірочної роботи та застосування заходів стягнення боргу надійшло майже 30 млн гривень.
Крім того, майже 3,4 млрд грн платниками Чернігівщини сплачено єдиного внеску на загальнодержавне обов’язкове соціальне страхування. Рівень відповідного періоду минулого року перевищено на 28 відс. або на 740 млн гривень.

У жовтні 2018 року платниками Чернігівщини сплачено до бюджетів понад 887 мільйонів гривень податків

Бюджети усіх рівнів Чернігівщини у жовтні 2018 року поповнились на 887 млн грн податків та зборів. Рівень відповідного періоду минулого року перевищено на 18 відсотків.
До державного бюджету, зокрема, надійшло понад 394 млн грн, це більше факту жовтня минулого року на 13,5 відс. або на 47 млн гривень. Найбільший приріст сплати спостерігається по податку на додану вартість (на 22 відс. або на 27 млн грн більше), податку на доходи фізичних осіб та військовому збору (на 28 відс. або на 27 млн грн).
Місцеві бюджети усіх рівнів області отримали 493 млн гривень. Факт жовтня минулого року перевищено на 22 відс. або на 90 млн гривень. Найбільшу питому вагу у формуванні доходів має податок на доходи фізичних осіб (сплачено більше 277 млн гривень, що становить 56 відс. загальної суми надходжень). Також значний вплив на наповнення бюджетів спостерігається від сплати єдиного податку з підприємницької діяльності (124 млн грн або 25 відс.), податку на майно (67 млн грн або 14 відс.), акцизного податку від реалізації підакцизної продукції та виробництва пального (майже 14 млн грн або 3 відс.).
Єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у жовтні сплачено 367 млн гривень. Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження зросли на 30 відс. або на 85 млн гривень.
На Чернігівщині у листопаді зафіксовані рекордні для регіону надходження податків - понад 1 мільярд гривень

До бюджетів усіх рівнів Чернігівщини у листопаді 2018 року платниками сплачено 1052 млн грн податків та зборів. Рівень відповідного періоду минулого року перевищено на 38 відсотків.
У Головному управлінні ДФС наголошують, що зібрати таку значну суму податків стало можливим завдяки сумлінним платникам, яких на даний час в області близько 99 відсотків.
До державного бюджету надійшло понад 552 млн грн, що у порівнянні з листопадом минулого року більше на 46 відс. (175 млн грн). Найбільший приріст сплати спостерігається по рентній платі за користування надрами (у 4,7 рази або на 72,5 млн грн, тоді як у минулому році поточні податкові зобов’язання були сплачені лише частково і значні суми лягли у борг), податку на додану вартість надійшло на 23 відс. більше (39 млн грн), податку на доходи фізичних осіб та військового збору - на 33 відс. (34 млн грн), податку на прибуток - на 35 відс. (21 млн грн).
Місцеві бюджети усіх рівнів області поповнились майже на 500 млн гривень. Надходження листопада минулого року перевищено на 29 відс. (112 млн грн.). Найбільший приріст спостерігається по податку на доходи фізичних осіб - на 33,6 відс. (78 млн грн), єдиному податку - на 24,4 відс. (14 млн грн), рентній платі за користування природними ресурсами - 60 відс. (10 млн грн).
Найбільшу питому вагу у формуванні доходів територіальних громад має податок на доходи фізичних осіб, якого сплачено майже 312 млн гривень (понад 62 відс. загальної суми надходжень). Також значний вплив на наповнення бюджетів спостерігається від сплати єдиного податку з підприємницької діяльності - майже 73 млн грн (14,5 відс.), податку на майно - майже 57 млн грн (11,4 відс.), рентної плати - майже 27 млн грн (5,3 відс.), акцизного податку від реалізації підакцизної продукції та виробництва пального - майже 10 млн. грн. (2 відс.).
Єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування надійшло 371 млн гривень. Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження зросли на 30 відс. або на 85 млн. гривень.

Що загрожує підприємцям, які мають заборгованість з єдиного внеску?
Управління податків і зборів з фізичних осіб ГУ ДФС у Чернігівській області звертає увагу фізичних осіб–підприємців, осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, а також членів фермерських господарств на необхідність сплачувати єдиний внесок в термін до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується єдиний внесок (абз. 3 ч. 8 ст. 9 Закону про ЄСВ).
Застерігаємо, що єдиний внесок підлягає обов’язковій сплаті незалежно від фінансового стану платника. А за несплату або несвоєчасну сплату ЄСВ на підприємців накладається штраф у розмірі 20 відс. своєчасно не сплачених сум.
На суму недоїмки нараховується пеня з розрахунку 0,1 відс. суми недоплати за кожний день прострочення платежу. Нарахування пені починається з першого календарного дня, що настає за днем закінчення строку внесення відповідного платежу, до дня його фактичної сплати (перерахування) включно.
Крім того, згідно зі ст. 165-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення, за несплату або несвоєчасну сплату ЄСВ буде накладатися ще й адміністративний штраф. А саме, за суму несплати (несвоєчасної сплати):
• що не перевищує трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (до 5100 грн.), – тягне за собою накладення штрафу від 680 до 1360 гривень;
• за повторне за рік вчинення таких дій – тягне за собою накладення штрафу від 2550 до 5100 гривень;
• у сумі більше трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (більше 5100 грн) – тягне за собою накладення штрафу від 1360 до 2040 гривень;
• повторне за рік вчинення таких дій – тягне за собою накладення штрафу від 2550 до 5100 гривень.
У разі, якщо платником не сплачено заборгованість з ЄСВ в строки визначені законодавством, органи фіскальної служби направляють боржнику вимогу про сплату боргу. Якщо ж і після отримання вимоги протягом 10 робочих днів платником не сплачено заборгованість, то відомості направляються до органів державної виконавчої служби, які вживають заходи примусового виконання, передбачені Законом України «Про виконавче провадження» та вчиняють виконавчі дії шляхом звернення стягнення на майно боржників.
З метою виявлення майна у боржників, його вилучення для подальшої реалізації, задля погашення заборгованості, здійснюються спільні виїзди за місцем знаходження та мешкання боржників, із залученням представників правоохоронних органів.
Звертаємося до платників податків! З метою уникнення штрафних санкцій та інших наслідків, що виникають при несплаті або несвоєчасній сплаті ЄСВ, бути пильними та не допускати заборгованості перед бюджетом.
Нагадуємо, що дізнатись про стан розрахунків з бюджетом з єдиного внеску можна в електронному кабінеті платника, або звернувшись з заявою до центру обслуговування платників за місцем реєстрації.

На Чернігівщині припинено діяльність незаконної АЗС
Діяльність нелегальних заправних станцій призводить до втрат бюджетних надходжень та становить загрозу екології та безпеці регіону і його мешканців. Тому, фіскальні органи приділяють першочергову увагу боротьбі з таким протизаконним «бізнесом».
Податковою міліцією ГУ ДФС у Чернігівській області спільно з працівниками прокуратури та Національної поліції встановлено, що на одній з АЗС в області реалізація паливно-мастильних матеріалів та скрапленого газу здійснювалась без необхідних документів.
Відповідні дозволи необхідні у зв’язку з тим, що автозаправні станції є об'єктами підвищеної небезпеки.
Внаслідок проведених заходів із незаконного обігу вилучено понад 28 тис. літрів палива та обладнання для його реалізації. Загальна вартість вилученого становить 1 млн. 350 тис. гривень.
За фактом порушення правил безпеки під час виконання робіт з підвищеною небезпекою зареєстроване кримінальне провадження ч. 1 ст. 272 КК України.


Не знайшовши копію фіскального чеку в базах ДФС, споживачі можуть ініціювати перевірку продавця
На веб-порталі ДФС у відкритій частині Електронного кабінету запроваджено сервіс перегляду чеків, які надіслано реєстраторами розрахункових операцій (РРО) до ДФС.
За допомогою цього сервісу усі споживачі можуть оперативно перевірити фактичну передачу електронної копії отриманого фіскального чека до інформаційних баз ДФС. Наявність такої копії або її відсутність в базах ДФС може свідчити про дотримання або недотримання суб’єктом господарювання вимог чинного законодавства.
За результатами отриманих звернень споживачів про відсутність того чи іншого фіскального чека в інформаційних базах ДФС, органами доходів і зборів проводяться фактичні перевірки суб’єктів господарювання. За їх результатами встановлюються порушення вимог чинного законодавства в частині невидачі фіскальних чеків, відсутності на товарах марок акцизного збору, порушення порядку обліку товарних запасів, програмування РРО тощо.
Звертаємо увагу, що у разі відсутності в інформаційних базах ДФС отриманого на руки фіскального чека у паперовому вигляді, споживачі можуть надіслати до Головних управлінь ДФС в областях та місті Києві відповідне звернення з цього питання для оперативного реагування органами ДФС та вжиття відповідних заходів реагування і припинення порушень вимог чинного законодавства.


За результатом звернення громадянина – порушника притягнули до відповідальності

Повідомлення про порушення податкового законодавства, що надходять до фіскальних органів – є підставою для проведення перевірок. Про це повідомляють у Головному управлінні ДФС у Чернігівській області.
Так, у жовтні до ДФС в області надійшло звернення від громадянина щодо порушення правил проведення розрахункових операцій співробітниками АЗС.
Громадянин повідомляв, що неодноразово купував скраплений газ на одній із автозаправок Чернігівського району. При цьому розрахунок з ним здійснювався без видачі фіскального чека. Це повідомлення і стало підставою для проведення фактичної перевірки.
Перед початком перевірочних заходів співробітник ДФС здійснив контрольно-розрахункову операцію – придбав 5 літрів скрапленого газу. При розрахунку працівник АЗС не застосовував касовий апарат та не видав покупцеві чек. Факт порушення законодавства було доведено також і у ході подальшої перевірки.
Відносно порушника складено протокол за ч. 1 ст. 155 Кодексу України про адміністративні порушення (невидача розрахункового документа, незастосування касового апарата). Матеріали передано до суду.

Під час перевірок сфери роздрібної торгівлі аудиторами ДФС в області за 20 днів листопада до офіційного працевлаштування залучено 73 особи

Фахівці управління аудиту ГУ ДФС у Чернігівській області повідомили, що наразі при проведенні усіх перевірок здійснюється контроль за офіційним оформленням трудових відносин між роботодавцем та найманими працівниками.
У листопаді під час перевірки одного з магазинів у райцентрі аудитори звернули увагу, що, незважаючи на значні обсяги товарів та площу магазину, офіційно у ньому працює лише одна особа. Після проведеного роз’яснення роботодавець виправив ситуацію. Він направив до фіскальної служби повідомлення про прийняття працівників на роботу.
Загалом у листопаді при здійсненні перевірок реалізаторів підакцизної групи товарів були виявлені факти порушень касової дисципліни, торгівлі без ліцензій та несвоєчасного оприбуткування готівки.
Приємним результатом стало ще й те, що до ДФС в області надійшло 73 повідомлення про офіційне працевлаштування найманих працівників. А отже, бюджет отримає додаткові надходження, а 73 мешканця області – соціальний захист та трудовий стаж.

Аудитори Головного управління ДФС у Чернігівській області викрили порушень у сфері торгівлі алкоголем на суму 2,4 млн гривень

Працівниками відділу фактичних перевірок, контролю за готівковими операціями управління аудиту ДФС в області протягом 10 місяців проведено 345 фактичних перевірок.
Кого саме перевіряли і які санкції застосовані до порушників розповіли у Головному управлінні ДФС.
Отже, було перевірено діяльність 321-го суб’єкта господарювання, що здійснюють торгівлю алкогольними напоями. Штрафні санкції, що застосовані до порушників у цій сфері, перевищили 2,4 млн гривень.
За результатами порушень, виявлених у сфері торгівлі тютюновими виробами (перевірено 224 суб’єкта), бюджет поповниться на 1,4 млн гривень.
До порушників торгівлі нафтопродуктами, за результатами 15 фактичних перевірок АЗС та АГЗС, застосовано санкцій на загальну суму 5,1 млн гривень.
Порушники у веденні ресторанного бізнесу сплатять до бюджету 837 тис гривень штрафів.
Також 22 протоколи про адміністративне правопорушення складені та передані до суду за не застосування реєстраторів розрахункових операцій при продажу технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту.

Протягом жовтня проведено 12 спільних перевірок з метою виявлення неоформлених працівників

Наразі тривають спільні перевірочні заходи, які проводяться спільно Головним управлінням ДФС та Управлінням Держпраці у Чернігівській області з метою легалізації ринку праці у регіоні.
Протягом жовтня було проведено 12 фактичних перевірок щодо виявлення неоформлених найманих працівників на території будівельних майданчиків, розташованих у Чернігові, Ніжині та Ніжинському районі.
Проведені перевірки показали відсутність порушень трудового законодавства з боку роботодавців. Перевіряючим були надані усі необхідні документи, що підтвердили належне оформлення трудових відносин.
Крім того, на території Лосинівської cелищної ради Ніжинського району була проведена роз’яснювальна робота з питань легалізації праці та дотримання роботодавцями норм трудового та податкового законодавства під час нарахування та виплати заробітної плати. Результатом цього стало повідомлення про прийняття на роботу 17 працівників.
Головне управління ДФС у Чернігівській області рекомендує роботодавцям, які використовують найману працю без належного оформлення трудових відносин, забезпечити виконання вимог трудового законодавства. Обов‘язковою умовою правильного оформлення новоприйнятого найманого працівника є своєчасне повідомлення про їх прийняття на роботу органу ДФС.
Для переходу на спрощену систему оподаткування з І кварталу 2019 року – необхідно подати заяву не пізніше 14 грудня

Головне управління ДФС у Чернігівській області нагадує, що порядок обрання або переходу на спрощену систему оподаткування платниками єдиного податку І – ІІІ груп здійснюється відповідно до пп.298.1.1 – 298.1.4 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).
Суб’єкт господарювання, який є платником інших податків і зборів відповідно до норм ПКУ, може прийняти рішення про перехід на спрощену систему оподаткування шляхом подання заяви до контролюючого органу не пізніше 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу. Перелік відомостей, які зазначаються суб’єктом господарювання у заяві про перехід на спрощену систему оподаткування визначено п.298.3 ПКУ. До поданої заяви додається розрахунок доходу за попередній календарний рік.
Враховуючи зазначене, останнім днем подання заяви щодо переходу на спрощену систему оподаткування з 1 січня 2019 року та розрахунку доходу за попередній календарний рік є 14 грудня 2018 року. Нагадуємо, що здійснити перехід на спрощену систему оподаткування суб’єкт господарювання може один раз протягом календарного року.

Є питання по оформленню транспортних засобів на іноземній реєстрації – телефонуйте на «гарячу» лінію

Під час «гарячої» телефонної лінії з актуальних питань оформлення транспортних засобів на іноземній реєстрації, що відбулась 5 грудня 2018, до Чернігівської митниці ДФС телефонували громадяни з різних регіонів України.
Практика показала, що громадян турбують практичні питання митного оформлення автомобілів.
Фахівці митниці надали перелік основних питань та відповіді на них з метою ознайомлення більш широкого кола зацікавлених осіб:

1) чи потрібно перед митним оформленням знімати транспортний засіб особистого користування з обліку в країні реєстрації?

Відповідь. Відповідно до частини 6 статті 377 Митного кодексу України товари, за товарною позицією 8703, що були зареєстровані у відповідних реєстраційних органах іноземних держав і ввозяться в Україну для вільного обігу, повинні бути зняті з обліку в цих органах.

2) Чи потрібно обов’язково вивозити транспортний засіб особистого користування за межі України для зняття з обліку?

Відповідь. Вивезення транспортного засобу для цілей зняття його з обліку не є обов’язковим, а необхідність його пред’явлення для зняття обліку в іноземних державах визначається законодавством цих держав.

3) Які основні принципи порядку митного оформлення транспортного засобу?

Відповідь. Транспортний засіб повинен бути зняти з обліку в іноземній країні, громадянин повинен мати право власності на такий транспортний засіб або бути уповноваженим розпоряджатися ним, транспортний засіб повинен відповідати екологічним нормам не нижче «Євро-2», громадянину необхідно самостійно (з використанням спеціального програмного забезпечення) або за допомогою митного брокера подати митну декларацію до органу доходів і зборів.

4) Де отримати інформацію відносно переліку митних брокерів?

Відповідь. Реєстр митних брокерів ведеться Державною фіскальною службою України, інформація розміщується на офіційному веб-порталі ДФС у рубриці «Реєстри» (http://sfs.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/).

Нагадуємо, що у митниці запроваджено телефонну лінію з питань оформлення транспортних засобів на іноземній реєстрації за
номером (0462) 652-234 (працює: в робочі дні з понеділка по четвер з 9:00 до 18:00 год., у п’ятницю з 9:00 до 16:45 год., перерва: з 13:00 до 13:45 год).

Подання електронних документів –що для цього потрібно?
Подання електронних документів здійснюється платниками відповідно до норм Податкового кодексу України та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557.
Відповідно вимог цього Порядку платник приєднується до Договору про визнання електронних документів. Для цього платнику необхідно надіслати Заяву про приєднання до Договору в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису.
Контролюючий орган розглядає Заяву протягом одного робочого дня. А підтвердженням про приєднання платника до Договору є отримання ним другої квитанції.
Якщо контролюючий орган не повідомив платника про приєднання до Договору або відмову в приєднанні до Договору, приєднання платника до Договору здійснюється автоматично (дата, зафіксована у другій квитанції).
Договір діє до настання однієї з подій, зазначених у пункті 14 розділу ІІІ Порядку, в тому числі, до завершення строку чинності електронного підпису керівника.
Фізичні особи, які не є самозайнятими особами, автоматично вважаються суб'єктами електронного документообігу та мають право подавати електронні документи до контролюючих органів виключно з використанням електронного цифрового підпису.
Послуги щодо отримання електронного цифрового підпису можуть бути отримані у будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів.

З початку року порушникам анульовано 30 ліцензій за продаж алкоголю неповнолітнім

Управлінням контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ГУ ДФС у Чернігівській області протягом січня-жовтня поточного року проведено 117 перевірок суб'єктів господарювання, що здійснюють роздрібну торгівлю алкогольними напоями, тютюновими виробами та пальним. За результатами перевірок виявлено 116 порушень, в результаті чого ГУ ДФС у Чернігівській області прийнято рішень про застосування штрафних фінансових санкцій на суму понад 1,4 млрд грн, з яких 1,1 млн грн вже надійшло до бюджету.
Здебільшого платники порушують роздрібну торгівлю алкогольними напоями та продають їх за цінами нижчими, за встановлені мінімальні роздрібні ціни на такі напої. З початку року встановлено 77 таких порушень. Нагадаємо, штрафна фінансова санкція за дане порушення від 10 тис грн).
Крім того, в поточному році перевірками встановлено інші порушення, а саме: 10 - роздрібна торгівля алкогольними напоями без наявності ліцензії; 8 - торгівля алкогольними напоями на розлив для споживання на місці СГ, що не мають статусу громадського харчування; 6 - зберігання алкогольних напоїв у місцях зберігання не внесених до ЄДР; 4 - торгівля алкогольними напоями маркованими підробленими марками акцизного податку; по 3 порушення - торгівля тютюновими виробами маркованими підробленими марками акцизного податку та реалізація пального без реєстрації платником акцизного податку; по 1 порушенню - торгівля тютюновими виробами за цінами вищими за встановлені максимальні, зберігання тютюнових виробів у місцях зберігання не внесених до ЄДР, роздрібна торгівля тютюновими виробами без наявності ліцензії, роздрібна торгівля алкогольними напоями через РРО не зазначений в ліцензії та подання «Звiту про обсяги виробництва та реалiзацiї спирту (1РС)» з недостовірними відомостями до органу виконавчої влади.
Фахівцями ГУ ДФС у Чернігівській області з початку року анульовано 30 ліцензій, на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами. Підставою були порушення ст. 15-3 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів №481/95-ВР", тобто продаж особі, яка не досягла 18 років.

Потрібна ліцензія на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами - подайте заяву

Для отримання ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами суб’єкту господарювання необхідно подати заяву на отримання відповідної ліцензії та копію платіжного доручення про сплату квартальної суми за таку ліцензію з відміткою банку.
Згідно зі ст. 15 Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 481) ліцензія, зокрема, на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями або тютюновими виробами видається за заявою суб’єкта господарювання.
При цьому п.п. 3.10 п. 3 наказу Державної фіскальної служби України від 24.10.2014 № 213 «Про затвердження Рекомендацій щодо організації роботи головних управлінь ДФС України із приймання документів та видачі ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами» передбачено, що внесення інформації до ліцензії про сплату чергового щоквартального платежу структурним підрозділом головного управління здійснюється на підставі поданої заявником копії платіжного документа.
Відповідно до ч. 4 ст. 16 Закону № 481 контроль за сплатою річної плати за ліцензії здійснюється органом виконавчої влади, уповноваженим Кабінетом Міністрів України видавати ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами. Для здійснення контролю суб’єкт господарювання подає зазначеному органу копію платіжного доручення з відміткою банку про сплату.
Вимагати представлення інших документів, крім зазначених у Законі № 481, забороняється (ст. 15 Закону № 481).
Заява про видачу ліцензії та визначені Законом № 481 документи подаються уповноваженою особою заявника або надсилаються рекомендованим листом. У разі подання заяви про видачу ліцензії та доданих до неї документів особисто вони приймаються за описом, копія якого видається заявнику з відміткою про дату прийняття заяви та документів і підписом особи, яка їх прийняла (ст. 15 Закону № 481).
Довідково: Загальнодоступний інформаційно – довідковий ресурс ДФС (категорія 115.03).

Якщо вам не видали фіскальний чек – повідомте ДФС
До Головного управління ДФС у Чернігівській області надходять звернення громадян щодо продажу алкогольних напоїв та тютюнових виробів без видачі фіскальних чеків.
Фахівці управління аудиту запевняють, що отримання оформленого відповідно до законодавства письмового звернення покупця про факти порушення є підставою для проведення фактичної перевірки.
Під час таких перевірок аудитори контролюють дотримання норм законодавства з питань регулювання обігу готівки, порядку здійснення платниками податків розрахункових операцій, ведення касових операцій, наявності ліцензій, патентів, свідоцтв, у тому числі про виробництво та обіг підакцизних товарів, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) тощо.
Таким чином, ваша небайдужість допоможе більш ефективно викорінювати зловживання задля збільшення надходжень до бюджетів, з яких потім фінансується життєдіяльність регіону.

Чернігівські митники не дозволили вивезти старовинну книгу священного писання
Співробітники Чернігівської митниці ДФС у пункті пропуску «Горностаївка-Терюха» затримали книгу священного писання «Новий завіт і Псалтир» 1901 року.
Старовинне видання священного писання намагався вивезти за межі України російський громадянин, який слідував потягом «Київ – Санкт-Петербург». Під час письмового та усного декларування громадянин вказав, що переміщує лише особисті речі. Про те, що вивозить понад 100-річне старовинне видання, працівникам митниці не повідомив. Предмет правопорушення був виявлений під час здійснення митного контролю у сумці громадянина серед його особистих речей.
Співробітники митниці склали протокол про порушення митних правил та вилучили предмет правопорушення. Справу передадуть до суду після проведення відповідної експертизи.

Реалізація смарт-карток або талонів на пальне: коли необхідно реєструватися платником акцизного податку

У разі якщо суб’єкт господарювання здійснює операції лише з талонами та/або смарт-картками на пальне без реалізації пального в розумінні абз. 2 п.п. 14.1.212 ст. 14 ПКУ, при цьому договором передбачено постачання карток (талонів) як торговельної послуги на отримання палива, то за такими операціями суб’єкт господарювання не повинен реєструватись платником акцизного податку як особа, що реалізує пальне, та складати акцизні накладні.
Однак якщо за даними первинних документів суб’єкт господарювання здійснює операції з отримання від постачальників та реалізацію покупцям палива за допомогою талонів та/або смарт-карток на пальне, які отримуються та/або надаються як доповнення до видаткових накладних на паливо, такий суб’єкт господарювання є платником акцизного податку як особа, що реалізує пальне, та у такого суб’єкта виникає обов’язок щодо складання акцизної накладної за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД реалізованого пального та її реєстрації в ЄРАН.

Права платника податків при оскарженні податкових повідомлень – рішень в адміністративному та судовому порядку
У разі незгоди платника податків з податковими зобов'язаннями, донарахованими йому податковим органом, або незгоди з іншим рішенням податкового органу, такий платник податків має право оскаржити рішення податкового органу в адміністративному або судовому порядку.
Звертаємо увагу на те, що адміністративному або судовому оскарженню підлягають саме податкові повідомлення-рішення, а не акти перевірки, які не містять сум податкових зобов'язань і штрафних санкцій, нарахованих суб'єктові господарювання і самі по собі не створюють правових наслідків у вигляді обов'язку платника податків сплатити податки і штрафи до бюджету.
Скарга подається до контролюючого органу вищого рівня, тобто до ДФС України у письмовій формі (у разі потреби з належним чином засвідченими копіями документів, розрахунками та доказами, які платник податків вважає за потрібне надати з урахуванням вимог пункту 44.6 статті 44 ПК) протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання платником податків податкового повідомлення-рішення або іншого рішення контролюючого органу, що оскаржується.
Контролюючий орган, який розглядає скаргу платника податків, зобов'язаний прийняти вмотивоване рішення та надіслати його протягом 20 календарних днів, насту

Другие новости компании "Головне управління ДФС у Чернігівській області"

13.12.2018
12.12.2018
11.12.2018
11.12.2018
16.08.2018
03.08.2018
24.07.2018
13.07.2018
04.07.2018
19.06.2018
11.06.2018
06.06.2018
01.06.2018
01.06.2018
16.05.2018
08.05.2018
26.04.2018
26.04.2018
17.04.2018
16.04.2018
06.04.2018
06.04.2018
06.04.2018
29.03.2018
29.03.2018
29.03.2018
23.03.2018
23.03.2018
23.03.2018
19.03.2018
19.03.2018
14.03.2018
14.03.2018
14.03.2018
14.03.2018
14.03.2018
14.03.2018
02.03.2018
26.02.2018
21.02.2018
20.02.2018
13.02.2018
13.02.2018
12.02.2018
12.02.2018
12.02.2018
08.02.2018
08.02.2018
06.02.2018
06.02.2018

← Новости компаний