Чернігівська ОДПІ інформує платників податку на додану вартість про доопрацювання ДФС України перегляду Реєстру операцій та Реєстру транзакцій в Системі електронного адміністрування ПДВ. Меню «Система електронного адміністрування ПДВ» надає користувачам Електронного кабiнету доступ до інформації з системи електронного адміністрування ПДВ, а саме: Реєстру операцій та Реєстру транзакцій. У вікні «Реєстр операцій» користувачам Електронного кабiнету надана можливість отримувати перелік всіх операцій, зареєстрованих в Системі електронного адміністрування ПДВ - податкових накладних, розрахунків коригування, поповнення рахунку, овердрафту, тощо. Реєстр операцій будується за календарною черговістю реєстрації відповідних операцій від новіших до старіших та дозволяє отримати інформацію про актуальні ліміти та інші показники Реєстру. Максимальна кількість записів Реєстру операцій для вивантаження обмежена 1000 строками, є можливість застосувати фільтр. У вікні «Реєстр транзакцій» користувачі Електронного кабiнету мають можливість отримувати перелік всіх операцій з ПДВ - рахунком, в тому числі інформацію про тип транзакції (зарахування коштів, списання коштів тощо), загальну сума поповнення рахунку, списання коштів з рахунку, суму всіх кредитових оборотів по ПДВ - рахунку, заборгованість, актуальний залишок коштів на рахунку. Реєстр транзакцій будується за календарною черговістю реєстрації відповідних транзакцій від новіших до старіших. Нагадаємо, що офіційна сторінка Електронного кабiнету - https://cabinet.sfs.gov.ua. За цим посиланням користувачі Електронного кабiнету отримують доступ до порталу, робота з яким здійснюється через мережу Internet та не вимагає використання чи встановлення будь - якого додаткового програмного забезпечення.
Чернігівська ОДПІ