Як повідомили в управлінні обслуговування платників Чернігівської ОДПІ за 10 місяців 2017 року до Чернігівської ОДПІ від громадян надійшло 64 письмових звернення, у т.ч. 35 - від фізичних осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, 29 - від громадян. За ознакою надходження 63 звернення - первинне, 1 - неодноразове. До Чернігівської ОДПІ не надійшло жодного повторного звернення від громадян, що свідчить про високу якість наданих відповідей платникам податків. Основні питання, що порушували громадяни у зверненнях стосувалися порядку сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, земельного податку з фізичних осіб, реєстрації та обліку платників податків та проведення перевірок. Посадовими особами інспекції з початку року проведено 33 особистих прийоми громадян. На особисті прийоми звернулося 26 фізичних осіб - підприємців та 7 громадян міста. Під час особистих прийомів порушувалися питання припинення підприємницької діяльності, нарахування та сплати земельного податку, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки та податку на доходи фізичних осіб, підстав та порядку відмови громадянина у отриманні реєстраційного номеру облікової картки платника податків. На всі звернення та запити надані своєчасні та кваліфіковані відповіді в межах компетенції.
Сектор організації роботи Чернігівської ОДПІ