сообщите, что вы нашли информацию
на сайте "Map.cn.ua - Карта Чернигова"
|
Hовость компании "Головне управління ДФС у Чернігівській області"13.09.2017ГУ ДФС у Чернігівській області інформує
Платникам відшкодовано понад 949 мільйонів гривень податку на додану вартість У січні – серпні 2017 року платниками заявлено податку на додану вартість до відшкодування з бюджету 901,9 млн. гривень. У Головному управлінні ДФС у Чернігівській області повідомили, що станом на 1 вересня на рахунки платників у банку відшкодовано 949,5 млн. гривень. У серпні 2017 року задекларовано до відшкодування з бюджету 105,7 млн. гривень.Меморандум про співпрацю укладено між Головним управлінням ДФС в області, Коаліцією «Сіверщина» та Громадською організацією «Сяйво Сіверщини» Черговий крок до розвитку співпраці зробили напередодні Дня підприємця Головне управління ДФС в області, Коаліція «Сіверщина» та Громадська організація «Сяйво Сіверщини». Керівники цих органів урочисто підписали Меморандум про співпрацю. Метою спільних дій є подальший розвиток взаємодії між українськими роботодавцями, професійними спілками, громадянським суспільством та представниками державних фіскальних органів задля забезпечення економічного розвитку Чернігівської області. Цьому сприятиме вироблення єдиної узгодженої позиції з питань формування та реалізації державної політики у сфері оподаткування, що також передбачено Меморандумом. Для співробітників фіскальної служби партнерські відносини і постійний діалог з сумлінними платниками податків є одним із основних аспектів діяльності. Завдяки збільшенню кількості підприємців, що добровільно сплачують податки, спостерігається ріст надходжень до бюджетів усіх рівнів. З початку цього року вже перераховано понад 4,8 мільярдів гривень, значна частина яких надійшла до місцевих бюджетів. Завдяки цьому забезпечується покращення соціально–побутових умов та відбувається оновлення інфраструктури нашого краю. Понад 760 мільйонів гривень податків сплачено у серпні платниками Чернігівщини Серпень 2017 року приніс у бюджети усіх рівнів Чернігівської області більше 760 млн. грн. податків і зборів. Як і у попередньому місяці, це на третину більше відповідного минулорічного періоду. Державний бюджет поповнився на 379 млн. гривень. До серпня минулого року зростання на 41 відсоток або на 110 млн. грн. за рахунок сплати боргу по рентній платі за користування надрами для видобування нафти та газу (+45 млн. грн.), а також від збільшення надходжень податку на додану вартість (+29 млн. грн.), податку на доходи фізичних осіб та військового збору (+25 млн. грн.), податку на прибуток (+5,9 млн. грн.), плати за користування лісовими ресурсами (+4,1 млн. грн.). Місцеві бюджети усіх рівнів отримали понад 381 млн. грн. податків та зборів. Фактичні надходження серпня минулого року перевищено на 24 відс. або на 74 млн. грн. за рахунок зростання надходжень податку на доходи фізичних осіб (+62,4 млн. грн.), єдиного податку (+9,9 млн. грн.), плати за землю (+10,6 млн. грн.). Наповнення місцевих бюджетів в основному відбувається за рахунок сплати поточних зобов’язань (99 відсотків всієї суми платниками сплачено самостійно), від контрольно-перевірочної роботи та стягнення податкового боргу надійшло 2,8 млн. гривень. Єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування по Чернігівській області за серпень сплачено більше 257 млн. гривень. За рахунок підвищення рівня мінімальної заробітної плати та від вжитих заходів по залученню до сплати неплатників, рівень відповідного періоду минулого року перевищено на 43 відсотки або на 77,5 млн. гривень.Чернігівською митницею ДФС у cерпні 2017 року перераховано до Держбюджету понад півмільярда гривень У Чернігівській митниці ДФС повідомили, що у серпні 2017 року надходження до Держбюджету за місяць склали понад півмільярда гривень, а саме 500,3 млн. гривень. Це вперше в історії митниці надходження за місяць сягнули такого рівня. У відповідності до серпня минулого року надходження збільшилися на 48 млн. гривень. Найбільші суми митних платежів нараховані та сплачені при митному оформленні мінеральних добрив, тютюнової сировини, сигарет, вугілля кам’яного, шин і покришок гумових, тракторів, паперу, фільтропаличок та пива солодового. За результатами митного оформлення цих груп товарів до бюджету надійшло понад 351 млн. гривень, що становить понад 70 відсотків від загальної суми коштів. За 8 місяців поточного року Чернігівською митницею ДФС забезпечено надходження податків і зборів у сумі близько 3,5 млрд. гривень. Правоохоронці Чернігівщини запобігли реалізації споживачам 60,8 тонн «спирту», виготовленого з технічної речовини Працівниками податкової міліції, під процесуальним керівництвом прокуратури Чернігівської області, вжито низку заходів з протидії незаконному обігу спирту. Деталі повідомили у Головному управлінні ДФС у Чернігівській області. Двоє мешканців Сумської області 1969 та 1964 років народження – розробили злочинну схему виготовлення сурогатного спирту з технічної речовини за допомогою сірчаної кислоти. Підпільний завод облаштували у нежитловому приміщенні у місті Конотоп. Головну небезпеку становило те, що вживання такого «спирту» могло б призвести до масових отруєнь. Адже виготовляли його шляхом «кустарного» очищення концентрату протиобліднювальної рідини, яка містить етиловий спирт та ряд різноманітних компонентів, що робить цю рідину отруйною та смертельно небезпечною для вживання. «Очистка» проводилась на промисловій установці, за допомогою сірчаної кислоти. Потужність заводу складала 25 – 30 тисяч літрів спирту на тиждень. Співробітники податкової міліції у ході оперативних заходів встановили, що даний сурогат фасували і оптовими партіями реалізовували споживачам Сумської та Чернігівської областей. За наслідками 13 обшуків, проведених у місцях «виробництва» та зберігання сурогату, вилучено 60,8 тонн «спирту», сірчана кислота, промислова установка для виготовлення сурогатного спирту, фільтри, шланги, насоси, лічильники, тара (11 тис. пляшок по 5 літрів та 40 бочок по 200 літрів), готівкові кошти в національній та іноземній валюті на суму 200 тисяч гривень та автомобіль «Мерседес-Спринтер». Загальна орієнтовна вартість вилучених цінностей склала 11,3 мільйонів гривень.Відбулось чергове засідання Громадської ради при Головному управлінні ДФС у Чернігівській області На засіданні розглядали питання щодо впровадження системи електронного управління ризиками при адмініструванні ПДВ. Начальник ГУ ДФС області Олексій Барановський, який виступив перед присутніми, наголосив, що в діяльності фіскальної служби важливим аспектом є забезпечення конструктивного діалогу з громадськістю, поінформував про роботу органу та подякував за активну позицію членів Громадської ради. Серед позитивних тенденцій керівник відмітив зростання надходжень до місцевого та державного бюджетів. Крім того зазначив, що платники податків, які раніше перереєструвались з Чернігівської до інших областей, зараз повертаються. З початку поточного року 137 юридичних осіб та 53 фізичні особи-підприємці з інших областей України змінили місцезнаходження на Чернігівську область. Це, поряд з іншими чинниками, може свідчити також і про поліпшення податкового клімату у регіоні. Про впровадження системи електронного управління ризиками при адмініструванні ПДВ розповіла представникам громадськості начальник управління податків і зборів з юридичних осіб Ірина Буглак. Зокрема зазначила, що працює дана система з 01 липня поточного року виключно в автоматичному режимі, без будь якого ручного втручання. Розповіла про критерії зупинення податкових накладних, про затвердження переліку кодів товарів, які підлягають моніторингу. Та головне, повідомила платникам, що штрафні санкції за несвоєчасну реєстрацію податкової накладної, у разі її призупинення не застосовуються. Начальник управління моніторингу доходів та обліково-звітних систем Олена Пустовойт роз’яснила алгоритм дій платника у разі зупинення реєстрації податкової накладної системою електронного управління ризиками при адмініструванні ПДВ. Вона повідомила, що по області із загальної кількості податкових накладних, опрацьованих системою електронного управління ризиками, заблоковано було менше одного відсотка. Тобто, проблеми з блокуванням виникли у незначної кількості наших платників і, переважно, були врегульовані у встановленому порядку. Члени громадської ради обговорили проблемні питання з ПДВ та отримали відповіді від представників фіскального органу на поставлені запитання. Запроваджена ДФС України система електронного управління ризиками при адмініструванні ПДВ повинна обов’язково працювати та поступово удосконалюватись. Такого висновку дійшли на засіданні представники бізнесу та громадськості Чернігівщини. Окремі запитання, що стосуються заповнення електронних декларацій, члени громадської ради задавали начальнику юридичного управління фіскального органу області Ніні Соловей. У ході спілкування зійшлися на необхідності підготовки листа до Національного агентства з питань запобігання корупції з метою отримання відповідного роз’яснення. Кількість перевірок зменшилась, проте зросла їх якість Про це повідомляють у Головному управлінні ДФС в області. В управлінні аудиту зазначають, що у порівнянні з січнем-серпнем минулого року кількість перевірок зменшилася вдвічі. Проте, за результатами контрольно-перевірочних заходів за вісім місяців поточного року донараховано грошових зобов’язань на суму близько 33 млн. гривень. За цей період проведено 219 документальних перевірок, з яких 52 - планових та 167 – позапланових. З донарахованих сум вже сплачено до Зведеного бюджету понад 24 млн. гривень. З цієї суми до місцевого бюджету надійшло 5,6 млн. гривень. Співробітники Чернігівської митниці ДФС затримали старожитності на кордоні Дві старовинні ікони та 5 екземплярів друкованих видань початку минулого століття намагався вивезти за межі України громадянин РФ. Старожитності виявили під час здійснення митно-прикордонного контролю потягу «Київ - С.Петербург». 62-річний громадянин під час усного та письмового декларування повідомив, що переміщує тільки особисті речі, які не мають заборон та обмежень до переміщення через кордон. Проте, під час митного огляду з’ясувалось, що у його валізі серед особистих речей знаходяться предмети, вивезення яких без спеціальних дозволів заборонено. Це дві дерев’яні ікони із зображенням Божої Матері, друковане видання «Полное собрание починений» С.Я. Надсона 1917 року, газета «Всемірная Панорама» та три журнали: «НИВА», «Пробужденіе», «Природа и Люди». Газета та журнали датовані 1902-1915 роками. Історичну та культурну цінність даних предметів встановлюватимуть експерти. Відносно порушника митних правил складено протокол за ст. 472 Митного кодексу України «Недекларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення», санкції якої передбачають штраф у розмірі 100 відсотків вартості товарів та їх конфіскацію. Про особливості справляння екологічного податку Головне управління ДФС у Чернігівській області доводить до відома платників екологічного податку, що Законом України від 20 грудня 2016 року № 1791-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році» внесено зміни до Податкового кодексу України . Зокрема, такі зміни по екологічному податку стосуються ставок податку, які викладені у нових розмірах і порівняно з діючими у 2016 році збільшені майже на 12 відсотків, а саме: - пункти 243.1 - 243.4 статті 243 Кодексу- ставки податку за викиди в атмосферне повітря окремих забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення;; - пункти 245.1 і 245.2 статті 245 Кодексу - ставки податку за скидиокремих забруднюючих речовин у водні об'єкти; - пункти 246.1 і 246.2 статті 246 Кодексу - ставки податку зарозміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об'єктах; - пункт 247.1 статті 247 Кодексу - ставка податку за утвореннярадіоактивних відходів (включаючи вже накопичені); - пункт 248.1 статті 248 Кодексу - ставки податку за тимчасовезберігання радіоактивних відходів їх виробниками понад установлений особливими умовами ліцензії строк. Зазначені збільшені ставки повинні застосовуватися платниками Податку при обрахуванні податкових зобов'язань за перелічені вище об'єкти оподаткування, що виникли з 1 січня 2017 року. Статтею 250 Кодексу для Податку визначено базовий податковий (звітний) період, що дорівнює календарному кварталу. Відповідно до пункту 250.2 статті 250 Кодексу платники Податку складають податкові декларації за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 17.08.2015 № 715 із змінами та доповненнями, внесеними Наказами Міністерства фінансів України від 28 грудня 2016 року N 1177 та від 13 травня 2017 року N 495 та подають їх протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) кварталу, до контролюючих органів та сплачують Податок протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку подання податкової декларації: - за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення, скиди забруднюючих речовин у водні об'єкти, розміщення протягом звітного кварталу відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об'єктах - за місцем розміщення стаціонарних джерел, спеціально відведених для цього місць чи об'єктів; - за утворення радіоактивних відходів та тимчасове зберігання радіоактивних відходів понад установлений особливими умовами ліцензії строк - за місцем перебування платника на податковому обліку у контролюючих органах. При складанні декларацій по екологічному податку звертаємо увагу платників податку на обов’язковість дотримання порядку заповнення реквізитів звітності, правильності застосування ставок та коефіцієнтів. Сама форма декларації екологічного податку містить відповідні позначки, якими визначається порядок заповнення того чи іншого показника звітності. ГУ ДФС у Чернігівській області наголошує, що у відповідності до п.п.250.9 ст.250 Кодексу якщо платник Податку з початку звітного року не планує здійснення викидів, скидів забруднюючих речовин, розміщення відходів, утворення радіоактивних відходів протягом звітного року, то такий платник Податку повинен повідомити про це відповідний контролюючий орган за місцем розташування джерел забруднення та скласти заяву довільної форми про відсутність у нього у звітному році об'єкта обчислення екологічного податку. В іншому разі платник податку зобов'язаний подавати Декларації відповідно до вимог Кодексу.До уваги керівників релігійних організацій області Головне управління ДФС у Чернігівській області звертає увагу, що згідно змін, внесених Постановою Кабінету Міністрів України від 29 березня 2017 року № 195 до постанови Кабінету Міністрів України від 13.07.2016 №440 «Про затвердження Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру» тимчасово, до 1 січня 2018 року, не може бути підставою для виключення з Реєстру неприбуткових установ та організацій невиконання неприбутковими релігійними організаціями вимог до установчих документів, визначених підпунктом 133.4.1 пункту 133.4 статті 133 Податкового Кодексу України. З метою включення до нового Реєстру релігійні організації зобов’язані в термін до 01.01.2018 року привести свої установчі документи у відповідність із вимогами, встановленими пунктом 133.4 статті 133 Податкового Кодексу України та надати копії таких документів контролюючому органу, на обліку в якому вони знаходяться. Відповідно ті релігійні організації, що не привели свої установчі документи у відповідність та не надали їх копії контролюючому органу, будуть виключені з Реєстру неприбуткових організацій після 1 січня 2018 року.Ліквідація юридичної особи у процедурі банкрутства, як крайній захід стягнення заборгованості Начальник управління погашення боргу ГУ ДФС в області Олена Фокіна звертає увагу підприємств-боржників, що одним із заходів стягнення заборгованості є ліквідація юридичної особи у процедурі банкрутства. Фахівець пояснює, що визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури здійснюється за рішенням суду. Ліквідацією є припинення діяльності суб’єкта підприємницької діяльності, визнаного арбітражним судом банкрутом, з метою здійснення заходів по задоволенню вимог кредиторів шляхом продажу його майна. Таким чином, ця процедура є заключною у справі про банкротство і вийти з неї можливо лише одним шляхом – через мирову угоду, звісно якщо сторони зможуть досягти згоди на даному етапі. Під мировою угодою у справі о банкрутстві розуміється домовленість між боржником та кредиторами відносно відстрочення або розстрочення, а також прощення (списання) кредиторами боргів, що оформлюється угодою всіх сторін. У процедурі ліквідації немає фінансового оздоровлення – тут вже реалізується майно боржника. Тому для боржника це є критичною відміткою його підприємництва. Для кредиторів ліквідація боржника також не є привабливою, так як при реалізації майнових активів кредитори отримують у декілька разів менше, ніж їх балансова вартість. Тому Державна фіскальна служба ініціює ліквідацію або погоджується на ініціативи інших кредиторів боржника лише у разі відсутності у останнього майнових і немайнових активів. Олена Фокіна інформувала, що у процедурі банкрутства по Чернігівській області сьогодні перебуває 68 суб’єктів господарювання із загальною сумою боргу понад 100 млн. грн., з них 66 боржників з сумою боргових зобов’язань 96 млн. грн. вже знаходяться у стадії ліквідації. Роз’яснення щодо операцій з надходженнями в іноземній валюті У зв'язку із набранням чинності постановою Правління Національного банку України від 30.05.2017 року №45 (чинна з 16.06.2016 року до 13.12.2017 року) «Про запровадження обов'язкового продажу надходжень в іноземній валюті та встановлення розміру обов'язкового продажу таких надходжень» (далі - Постанова) установлено вимогу щодо обов'язкового продажу на міжбанківському валютному ринку України надходжень в іноземній валюті із-за кордону на користь юридичних осіб, які не є уповноваженими банками, фізичних осіб - підприємців, іноземних представництв (крім офіційних представництв), на рахунки, відкриті в уповноважених банках для ведення спільної діяльності без створення юридичної особи, а також надходжень в іноземній валюті на рахунки резидентів, відкриті за межами України на підставі індивідуальних ліцензій Національного банку України. Надходження в іноземній валюті, зазначені в абзаці першому цього пункту, підлягають обов'язковому продажу на міжбанківському валютному ринку України, у тому числі безпосередньо Національному банку України, у розмірі 50 відсотків. Решта надходжень в іноземній валюті залишається в розпорядженні резидентів та нерезидентів і використовується ними відповідно до правил валютного регулювання. Вимога щодо обов’язкового продажу, установлена пунктом 1 цієї Постанови, поширюється на надходження в іноземній валюті 1-ї групи Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34 (у редакції постанови Правління Національного банку України від 19 квітня 2016 року № 269) (зі змінами), і в російських рублях. Уповноважений банк зобов’язаний попередньо зараховувати надходження в іноземній валюті, на які згідно з пунктом першим цієї постанови поширюється вимога щодо обов’язкового продажу, на окремий аналітичний рахунок балансового рахунку 2603 «Розподільчі рахунки суб’єктів господарювання» (далі розподільчий рахунок). Уповноважений банк зобов’язаний здійснити обов’язковий продаж надходжень в іноземній валюті відповідно до вимог цієї постанови: - без доручення клієнта та виключно наступного робочого дня після дня зарахування таких надходжень на розподільчий рахунок.
Де платники податків можуть дізнатись про банківські реквізити для сплати податків, зборів та єдиного внеску Банківські реквізити для сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, митних та інших платежів до бюджету визначаються Державним казначейством України і повідомляються територіальному органу ДФС, а тому для їх отримання платнику податків необхідно звернутись до контролюючого органу ДФС за місцем реєстрації або місцем здійснення діяльності. Крім того, платник податків може дізнатись про банківські реквізити на субсайтах територіальних органів ДФС та субсайті Офісу великих платників податків ДФС в розділі «Бюджетні рахунки», в яких розміщено реквізити рахунків Державного та місцевих бюджетів за всіма видами податків, зборів (обов’язкових платежів), єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, митних та інших платежів в розрізі районів. Перейти до відповідних розділів можна з головної сторінки офіційного веб-порталу ДФС, натиснувши посилання «Бюджетні рахунки». З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДФС України (дане роз’яснення у категорії 140.05). Про подання звітності з рентної плати ГУ ДФС у Чернігівській області повідомляє, що наказом Міністерства фінансів України «Про затвердження Змін до форми Податкової декларації з рентної плати» від 31.05.2017 № 545, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 21 червня 2017 року за № 778/30646 (далі - Наказ № 545), внесено зміни до Податкової декларації з рентної плати, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 17.08.2015 № 719, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 03 вересня 2015 року за № 1051/27496 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 07.11.2016 №927) (далі - Декларація). З метою реалізації внесених змін Наказом № 545 ДФС розроблено форму Декларації та опис алгоритму контролю для арифметично-логічної перевірки даних документів звітності у процесі його атоматизованої обробки відображення показників в інтегрованих картках платників до них, які починають подаватись з 01 жовтня 2017 року. При цьому Декларації з місячним базовим податковим (звітним) періодом, визначеним відповідно до п. 257.1. ст. 257 Податкового кодексу України, до 30 вересня 2017 року приймаються за чинною формою Декларації (J0800203). До уваги платників! Державна фіскальна служба України з метою належного адміністрування податку на прибуток підприємств повідомляє, що 15 серпня 2017 року набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 9 серпня 2017 року № 592 «Про затвердження Порядку переходу платників податку на прибуток підприємств до подання спрощеної податкової декларації з такого податку та форми спрощеної податкової декларації з податку на прибуток підприємств, який оподатковується за ставкою 0 відсотків відповідно до пункту 44 підрозділу 4 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України» (далі – постанова № 592). Постанову № 592 видано з метою реалізації положень Закону України від 21 грудня 2016 року № 1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні», яким, зокрема, запроваджено податкові канікули (застосування платниками податку на прибуток підприємств нульової ставки цього податку). Платники податку на прибуток, які відповідають вимогам, встановленим пунктом 44 підрозділу 4 розділу ХХ Податкового кодексу України (далі – Кодекс), з 1 січня 2017 року по 31 грудня 2021 року можуть застосовувати нульову ставку податку на прибуток із поданням спрощеної податкової декларації. Лист ДФС України від 04.09.2017 №23407/7/99-99-15-02-01-17 «Про набуття чинності постановою Кабінету Міністрів України від 09 серпня 2017 року № 592»: http://sfs.gov.ua/podatki-ta-zbori/zagalnoderjavni-podatki/podatok-na-pributok-pidpri/listi-dps/308951.html.Роз’яснення ДФС платникам, що здійснювали контрольовані операції протягом 2017 року Державною фіскальною службою України листом від 14.08.2017 №21674/7/99-99-14-01-02-17 надано роз’яснення щодо положень викладених в Постанові Кабінету Міністрів України від 04.07.2017 року №480 «Про затвердження переліку організаційно-правових форм нерезидентів, які не сплачують податок на прибуток (корпоративний податок), у тому числі податок з доходів, отриманих за межами держави реєстрації таких нерезидентів, та/або не є податковими резидентами держави, в якій вони зареєстровані як юридичні особи)» (далі - Перелік). Даний Перелік прийнято на виконання норми, яка почала діяти з 01.01.2017 року, а саме: п.п. «г» п.п. 39.2.1.1 п.п. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 Податкового кодексу України (далі Кодекс). Роз’яснення, викладене у листі ДФС, містить інформацію: щодо визначення податкового періоду в якому здійснювались господарські операції із нерезидентами, організаційно-правова форма яких включена до Переліку; щодо документа який підтверджує сплату податку нерезидентом; щодо підтвердження резидентства контрагента –нерезидента; особливості застосування Переліку у 2017 році. Отже, платникам, які здійснювали контрольовані операції протягом 2017 року, необхідно скористатися роз’ясненнями викладеними в листі ДФСУ. Додатки: лист ДФСУ від 14.08.2017 № 21674/7/99-99-14-01-02-17 на 4 арк.http://sfs.gov.ua/diyalnist-/transfertne-tsinoutvorenn/listi-rozyasnennya/72389.html Постанова від 4 липня 2017 р. N 480 «Про затвердження переліку організаційно-правових форм нерезидентів, які не сплачують податок на прибуток (корпоративний податок), у тому числі податок з доходів, отриманих за межами держави реєстрації таких нерезидентів, та/або не є податковими резидентами держави, в якій вони зареєстровані як юридичні особи»: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/480-2017-%D0%BF Другие новости компании "Головне управління ДФС у Чернігівській області"
← Новости компаний |
|
© "Карта Чернигова"
|
|||
При полном или частичном использовании материалов сайта гиперссылка https://map.cn.ua/ обязательна! Условия пользования сайтом |