сообщите, что вы нашли информацию
на сайте "Map.cn.ua - Карта Чернигова"
|
Hовость компании "Головне управління ДФС у Чернігівській області"23.02.2017ГУ ДФС у Чернігівській області інформує
Головним управлінням ДФС у Чернігівській області упереджено мінімізацію податку на прибуток близько 926 тисяч гривень Управлінням аудиту ГУ ДФС у Чернігівській області викрито факт завищення підприємством витрат, зазначених в декларації з податку на прибуток. Між підприємством «Б» та фізичною особою-підприємцем було укладено договір надання (посередницьких) аутсортингових послуг. В підтвердження отриманих послуг підприємство «Б» надало лише договір, акти наданих послуг та платіжні доручення на часткову оплату за отримані послуги від підприємця. В ході документальної позапланової виїзної перевірки виявлено порушення Податкового кодексу України, Закону України «Про бухгалтерський облік та звітність в Україні» та Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку. Встановлено, що акти наданих послуг не відповідають визначенню первинних документів для цілей ведення податкового (бухгалтерського) обліку. Разом з цим, в ході кримінального провадження були отримані додаткові докази відсутності змісту та фактичних обсягів отриманих від фізичної особи-підприємця (посередницьких) аутсортингових послуг. Підприємство «Б» шляхом включення до витрат сум отриманих послуг, які фактично не надавались фізичною особою-підприємцем, діяло виключно з метою мінімізації податкових зобов’язань по податку на прибуток підприємства. За результатами перевірки підприємству Б донараховано податку на прибуток на загальну суму 925,8 тис.гривень.Чернігівські митники викрили факт ухилення від сплати митних платежів на суму понад 106 тисяч гривень Порушення виявили фахівці управління адміністрування митних платежів. Перевірка митної декларації проводилась на підставі запиту від підрозділу, який здійснював оформлення вантажу. Виникли сумніви щодо правильності визначення у декларації коду товару згідно з УКТ ЗЕД. У митниці пояснили, що дане порушення значно вплинуло на суму митних платежів. Представник підприємства, який надавав документи для митного оформлення, вказав недостовірні дані, чим спричинив недобір митних платежів на суму 106,6 тисяч гривень. Митниками було прийнято рішення про коригування митної вартості. Відносно представника підприємства складено протокол про порушення митних правил за статтею 485 Митного кодексу України «Дії, спрямовані на неправомірне звільнення від сплати митних платежів чи зменшення їх розміру, а також інші протиправні дії, спрямовані на ухилення від сплати митних платежів». Слід зазначити, що санкції даної статті доволі значні й передбачають накладення штрафу в розмірі 300 відсотків несплаченої суми митних платежів. Остаточне рішення по даній справі винесе суд. Нові можливості модернізованого Електронного кабінету платника Начальник відділу обслуговування платників Головного управління ДФС у Чернігівській області Тетяна Говоруха розповіла про нові можливості, що відкриває для суб’єктів господарювання та громадян модернізований Електронний кабінет платника. Перше, що має знати платник податків: до Електронного кабінету можна увійти з офіційного веб-сайту ДФС України (sfs.gov.ua) або за посиланням https://cabinet.sfs.gov.ua. По-друге, він створений, щоб значно полегшити громадянам процедури, що пов’язані зі спілкуванням з фіскальними органами. По-третє, сервіс безкоштовний, працює цілодобово, ним можна користуватися за допомогою персональних комп’ютерів та смарт-пристроїв з використанням електронно-цифрового підпису будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів (їх на сьогодні 16). Відтепер платникам не потрібно встановлювати додаткове спеціалізоване програмне забезпечення. Зараз триває компанія декларування доходів, отриманих у 2016 році. Деякі громадяни будуть декларувати свої доходи згідно з нормами Податкового Кодексу України, інші відповідно до вимог антикорупційного законодавства будуть заповнювати та здавати е-декларацію. Раніше для того, щоб отримати відомості про суми виплачених доходів та утриманих податків (для заповнення декларації), а також направити декларацію про майновий стан і доходи фізичних осіб громадяни мали особисто звертатися до податкових інспекцій. Сьогодні все стало набагато простіше: через Електронний кабінет здійснюється взаємодія органів ДФС та платників податків у режимі реального часу. Отже, отримати довідку про свої доходи та надіслати декларацію про майновий стан та доходи можна, навіть, не виходячи з дому чи офісу. Скориставшись відкритою частиною кабінету (без ідентифікації користувача), можна ознайомитися з актуальними новинами ДФС, отримати інформацію про граничні терміни сплати та подання податкової звітності (податковий календар), дізнатися контакти та адреси центрів обслуговування платників, переглянути та роздрукувати бланки податкової звітності, в режимі реального часу отримати інформацію з понад 10-ти реєстрів ДФС. Працювати з приватною частиною кабінету можливо тільки при наявності у особи електронного цифрового підпису - «електронного ключа». Такі ключі видаються в Акредитованих центрах сертифікації ключів. У представництвах Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-Довідкового Департаменту ДФС України та деяких інших ця послуга безкоштовна. Через приватну частину суб’єкти господарювання можуть ознайомитись зі своїми реєстраційними та обліковими даними, переглянути стан розрахунків з бюджетом за останні 2 роки, переглянути та подати звітність, заяви, отримати витяги з реєстрів, тощо. До речі, скориставшись електронними ключами (для фізичної особи) громадяни можуть самостійно зробити запит щодо отримання відомостей про свої доходи, що досить важливо в період призначення житлових субсидій та подання електронних декларацій. Ця інформація буде доступна лише власнику електронного ключа, який він використовує при вході до особистого кабінету. Ніяким іншим користувачам ця інформацію не буде доступна. Під час кампанії декларування дуже зручно, що є можливість, користуючись даним сервісом, підготувати, заповнити та надіслати декларацію про майновий стан і доходи в електронному вигляді.Тетяна Говоруха також повідомила, що повну інформацію про доходи - за увесь 2016 рік - можна буде отримати після 1 березня, тобто через 60 днів після закінчення останнього звітного періоду - 4 кварталу 2016 року. Для зручності користування Електронними сервісами фахівцями Головного управління ДФС у Чернігівській області підготовлено доступну покрокову інструкцію, яка допоможе громадянам з мінімальними витратами часу вперше зайти та отримати відомості про свої доходи. Ознайомитися з нею можна на субсайті ГУ ДФС у Чернігівській області ch.sfs.gov.ua.На Чернігівщині вилучено ще 1,5 тонни алкогольного фальсифікату Деталі даної справи повідомили у Головному управлінні ДФС у Чернігівській області. Злочинну групу, яка займалась масовим виготовленням фальсифікованих алкогольних напоїв під виглядом відомих торгівельних марок, викрито співробітниками податкової міліції, спільно зі Службою безпеки України, під процесуальним керівництвом Прокуратури Чернігівської області. Виробництво продукції сумнівної якості ділки налагодили в одному з приватних помешкань Чернігова. У подальшому фальсифікат реалізовувався через торгівельну мережу міста та області. У ході проведених обшуків правоохоронці виявили 1,5 тонни «алкоголю» загальною вартістю 230 тисяч гривень. Серед вилучених товарно-матеріальних цінностей: обладнання для змішування спирту, купажу і розливу готової продукції, а також готова «продукція», що вже була розфасована у скляні пляшки й упаковки відомих брендів, та пластикові пакети «bag-in-box» об’ємом по 2 і 10 літрів. На даний час вся незаконно виготовлена продукція, а також спирт, обладнання, тара і пакувальний матеріал вилучені працівниками ДФС області. «Виробникам» доведеться відповідати за свої діяння згідно Кримінального кодексу України.За рахунок єдиного податку на підприємницьку діяльність бюджети Чернігівщини у січні отримали майже 63 млн. гривень У січні поточного року до бюджетів усіх рівнів Чернігівщини сплачено понад 510 млн. грн. податків і зборів. У головному управлінні ДФС у Чернігівській області повідомили, що трохи більше 12 відсотків цієї суми – 62,9 млн. грн. - забезпечено платниками єдиного податку на підприємницьку діяльність. У відповідності до законодавчих змін у розпорядження територіальних громад надійшло 58,5 млн. грн. або 21,4 відсотки загальної суми доходів. Станом на 1 лютого у Чернігівській області платниками єдиного податку зареєстровано 3,8 тисяч юридичних осіб (19 відс. від загальної кількості) та 23,7 тисяч підприємців (70 відс.). Фізичними особами – підприємцями сплачено 28 млн. грн. єдиного податку, юридичними особами, що обрали спрощену систему оподаткування та перебувають на ІІІ групі, сплачено 3,7 млн. грн. за рахунок податкових зобов’язань за IV квартал 2016 року. Сільськогосподарські підприємства, що перебувають на IV групі, забезпечили надходження у сумі 31,2 млн. гривень. Надходження від сплати єдиного податку у січні стали значними внесками у бюджет територіальних громад: Талалаївського (42,5 відс. загальної суми), Варвинського (понад 38 відс.), Борзнянського (більше 34 відс.), Бахмацького (32,7 відс.) та Бобровицького (понад 30 відс.) районів. У містах обласного значення платники єдиного податку забезпечили від 14 до 18 відс. доходів міських бюджетів: у Прилуках – 14,3 відс., Ніжині – 14,7 відс., Чернігові – 16,4 відс., Новгород-Сіверському – 18 відсотків.Шановні громадяни, кампанія декларування доходів, отриманих у 2016 році, триває! Головне управління ДФС у Чернігівській області запрошує мешканців регіону активніше декларувати свої доходи. Відповідно до норм Податкового кодексу України (далі –ПКУ) громадяни, які подають податкові декларації про майновий стан і доходи (далі – декларація), розподіляються на дві категорії: - особи, які зобов’язані подавати річну декларацію; - особи, які мають право подати декларацію добровільно у разі реалізації права на податкову знижку. У цьогорічній деклараційній кампанії платники податків звітуватимуть про свої доходи, отримані протягом минулого року, за новою формою, яка затверджена наказом Міністерства фінансів України від 15.09.2016 №821. У новій декларації зменшено кількість додатків - з 4-х до 2-х, оскільки з 1 січня 2016 року визначено ставку податку на доходи фізичних осіб у розмірі 18% замість 15% і 20%, які діяли до цього. Якщо раніше платники, які отримували заробітну плату від двох або більше роботодавців і якщо їх дохід перевищував у сумі 120 мінімальних зарплат за рік, зобов’язані були подавати декларацію для перерахунку податку, то тепер необхідності у такому перерахунку немає. Для зручності громадян скасовано додаток до декларації, в якому здійснювався перерахунок податку на іноземні доходи. Тепер відомості про суму отриманих з-за кордону коштів (перерахованих в гривні згідно з валютним курсом НБУ, діючим на момент нарахування (отримання) таких доходів), відповідні податкові зобов’язання, інформація про країну походження доходу та назва валюти зазначаються в самій декларації без заповнення окремого додатку. Деклараційна кампанія триватиме до 3 травня 2017 року включно. Декларації подаються за місцем податкової адреси платника. Є кілька варіантів подання декларації: особисто (або уповноваженою на це особою), поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення (не пізніше ніж за 5 днів до завершення кінцевого терміну подання) або в електронному вигляді через сервіс «Електронний кабінет платника податків» на веб-порталі ДФС (для цього необхідно отримати електронний цифровий підпис).Про терміни подання податкової декларації плати за землю юридичними особами – власниками земельних ділянок Згідно з пп.286.2 ст. 286 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому ст.46 ПКУ, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов’язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі. Платник плати за землю має право подавати щомісяця звітну податкову декларацію, що звільняє його від обов’язку подання податкової декларації не пізніше 20 лютого поточного року, протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним (п.286.3 ст.286 ПКУ). Відповідно до п.286.4 ст.286 ПКУ за нововідведені земельні ділянки або за новоукладеними договорами оренди землі платник плати за землю подає податкову декларацію протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним. У разі зміни протягом року об’єкта та/або бази оподаткування платник плати за землю подає податкову декларацію протягом 20 календарних днів місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися такі зміни. Відповідне питання та відповідь на нього розміщене у підкатегорії 112.05 Бази знань, що знаходиться на сервісі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» офіційного веб-порталу ДФС України за посиланням http://zir.sfs.gov.ua у розділі: «Запитання-відповіді з бази знань». ГУ ДФС в області: у січні, при зменшенні кількості перевірок, до бюджету донараховано 3,4 мільйони гривень В управлінні аудиту Головного управління повідомили, що у січні поточного року фахівцями управління було проведено 20 перевірок. Це на 63 відс. менше ніж за відповідний період 2016 року. За результатами цих перевірок донараховано до бюджету 3,4 млн. грн. За підсумками січня поточного року забезпечено сплату донарахованих сум в розмірі 3,2 млн. грн. Крім того, здійснюючи контроль за діяльністю збиткових підприємств у січні зменшено збитки (від'ємне значення об'єкту оподаткування податком на прибуток) на 14,4 млн. грн., що дозволило упередити несплату цього податку у наступних податкових періодах на 2,6 млн. грн. Підрозділами аудиту за результатами документальних перевірок зменшено: на понад 1 млн. грн. суму ПДВ, заявлену до відшкодування з бюджету, та більше ніж на 2 млн. грн. від'ємне значення різниці між податковими зобов'язаннями та податковим кредитом з ПДВ. Від реалізації безхазяйного майна торік до бюджетів надійшло більше 995 тисяч гривень Державна фіскальна служба в своїй роботі з безхазяйним майном та майном, що переходить у власність держави діє у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 25 серпня 1998 року №1340 «Про Порядок обліку, зберігання, оцінки конфіскованого та іншого майна, що переходить у власність держави, і розпорядження ним». За 2016 рік по області за рахунок реалізації безхазяйного майна до державного бюджету надійшло більше 819 тис.грн., до місцевого бюджету – майже 176 тис. гривень. Головне управління ДФС у Чернігівській області щороку проводить відбір торгівельних підприємств і організацій, які будуть включені до Єдиного реєстру суб’єктів господарювання, та протягом року можуть здійснювати реалізацію безхазяйного майна та майна, що переходить у власність держави. Остаточне рішення щодо включення торгівельного підприємства до Єдиного реєстру приймається комісією, до складу якої входять представники органів ДФС, фінансових органів, органів внутрішніх справ, служби безпеки та виконавчої служби. При цьому, підприємства повинні відповідати наступним критеріям: досвід роботи не менше одного року у сфері продажу, наявність чистого прибутку у звіті про фінансові результати, відсутність заборгованості за платежами перед бюджетами, наявність у штатному розписі суб’єкта господарювання не менше трьох працівників, відсутність порушень договірних зобов’язань щодо реалізації безхазяйного майна та майна, що переходить у власність держави, суб’єктами господарювання, які раніше перебували у Єдиному реєстрі. Наразі найбільшим партнером фіскальної служби по роботі з безхазяйним майном є Державна виконавча служба.До відома платників єдиного внеску Державна фіскальна служба України з метою однозначного тлумачення норм законодавства щодо застосування штрафних санкцій за сплату єдиного внеску на невідповідні рахунки, у листі від 08.02.2017 р. № 2990/7/99-99-13-02-01-17 «Про надання роз’яснення» повідомляє наступне. Дія Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» (далі- Закон 2464) поширюється на відносини, що виникають під час провадження діяльності, пов'язаної зі збором та веденням обліку єдиного внеску. Відповідно до частини п'ятої статті 9 Закону № 2464 сплата єдиного внеску здійснюється на рахунки органів доходів і зборів, відкриті в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, для його зарахування. Днем сплати єдиного внеску вважається: у разі перерахування сум єдиного внеску, зокрема з рахунку платника на відповідні рахунки органу доходів і зборів - день списання банком або центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, суми платежу з рахунку платника незалежно від часу її зарахування на рахунок органу доходів і зборів (частина десята статті 9 Закону № 2464).Відповідно до пункту 1 розділу II наказу Міністерства фінансів України від 12.02.2016 № 54 «Положення про рух коштів єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» (далі - Наказ 54) рахунки 3719 відкриваються в розрізі категорій платників, визначених Законом № 2464. Наказом Державної казначейської служби України від 16.09.2013 № 130 затверджено довідник відповідності символу звітності класам професійного ризику виробництва та категоріям платників єдиного внеску. Страхові кошти, акумульовані на рахунках 3719 ДФС, об 11 год. 00 хв. наступного операційного дня засобами програмного забезпечення розподіляються автоматично за видами загальнообов'язкового державного соціального страхування відповідно до визначених Законом пропорцій (у відсотках) та перераховуються за призначенням - на рахунки, відкриті в Казначействі за балансовим рахунком 37І7 «Рахунки державних позабюджетних фондів» на ім'я фондів загальнообов'язкового державного соціального і пенсійного страхування відповідно до договорів про здійснення розрахунково-касового обслуговування, укладених Казначейством з власниками рахунків (пункт 3 розділу ІІІ Наказу № 54). Отже, у разі сплати єдиного внеску відповідною категорією платників на невідповідний рахунок в одній інтегрованій картці платника виникає заборгованість з моменту настання зобов'язань, а в іншій переплата, при цьому виникає ситуація, коли певні фонди соціального страхування недоотримують кошти після розподілу єдиного внеску. Згідно з частиною дванадцятою статті 9 Закону № 2464 єдиний внесок піддягає сплаті незалежно від фінансового стану платника. У разі несвоєчасної або не в повному обсязі сплати єдиного внеску до платника застосовуються фінансові санкнії, передбачені Законом № 2464, а посадові особи, винні В порушенні законодавства про збір та ведення обліку єдиного внеску, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність згідно із законом (частина одинадцята статті 9 Закону № 2464). Сума єдиного внеску, своєчасно не нарахована та/або не сплачена у строки, встановлені Законом № 2464, є недоїмкою та стягується з нарахуванням пені та застосуванням штрафів. Відповідно до пункту 6 частини першої статті 1 Закону № 2464 недоїмка - сума єдиного внеску, своєчасно не нарахована та/або не сплачена у строки, встановлені цим Законом, обчислена органом доходів і зборів у випадках, передбачених цим Законом. За несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску накладається штраф урозмірі 20 відс. своєчасно не сплачених сум (пункт 2 частини одинадцятої статті 25 Закону № 2464). Крім того, на суму недоїмки нараховується пеня з розрахунку 0,1 відс. суми недоплати за кожний день прострочення платежу (частина десята статті 25 Закону № 2464). Розрахунок фінансових санкцій здійснюється на підставі даних інтегрованої картки платника податків. Відповідно до частини шістнадцятої статті 25 Закону № 2464 строк давності щодо нарахування, застосування та стягнення сум недоїмки, штрафів та пені не застосовується. Враховуючи зазначене, у разі сплати єдиного внеску на невідповідні рахунки до платників єдиного внеску застосовуються фінансові санкції, відповідно до норм Закону № 2464.Про застосування штрафних санкцій за порушення вимог п.39.4 ст.39 Податкового кодексу України Державна фіскальна служба України у зв’язку із внесенням змін до Податкового кодексу України (далі - Кодекс) Законом України від 21 грудня 2016 року № 1797-УІІІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» (далі - Закон № 1797) в листі від 10.02.2017 № 3287/7/99-99-14-01-02-17 повідомляє щодо застосування норм ст.120 Кодексу, пов’язаних із накладенням штрафних санкцій за порушення вимог п.39.4 ст.39 Кодексу.Щодо розміру штрафів Відповідно до внесених змін з 01.01.2017 штрафні санкції, передбачені п.п. 120.3 та 120.4 ст.120 Кодексу, визначаються в розмірах згідно з прожитковим мінімумом для працездатної особи, встановленим законом на 1 січня податкового (звітного) року. Пунктом 11 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Кодексу визначено, що штрафні (фінансові) санкції за наслідками перевірок застосовуються у розмірах, передбачених законом, чинним на день прийняття рішень щодо застосування таких штрафних (фінансових) санкцій. Отже, у разі встановлення після 01.01.2017 контролюючими органами фактів порушення платниками податків вимог п. 39.4 ст. 39 Кодексу щодо подання звітності для податкового контролю за трансфертним ціноутворенням (звіт про контрольовані операції та документація з трансфертного ціноутворення) для розрахунку штрафних санкцій використовується прожитковий мінімум для працездатної особи, встановлений на 1 січня відповідного податкового (звітного) року, за який встановлено порушення.Щодо відповідальності за неподання податкової звітності після застосування штрафних санкцій Законом № 1797 внесено зміни до п. 120.3 ст.120 Кодексу, якими встановлено відповідальність за неподання платником податків звіту про контрольовані операції (уточнюючого звіту) та/або документації з трансфертного ціноутворення після спливу граничного строку сплати фінансових санкцій (штрафів). Таке порушення тягне за собою накладення штрафу у розмірі 5 розмірів прожиткового мінімуму для працездатної особи, встановленого законом на 1 січня податкового (звітного) року, за кожен календарний день неподання звіту про контрольовані операції (уточнюючого звіту) та/або документації з трансфертного ціноутворення. Таким чином, у разі встановлення контролюючим органом фактів неподання платником звіту про контрольовані операції та/або документації з трансфертного ціноутворення, у тому числі за 2013-2015 звітні роки та застосування до 01.01.2017 штрафу (штрафів) згідно із п. 120.3 ст.120 Кодексу, після спливу 30 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати такого штрафу, контролюючим органом, починаючи з 01.01.2017, мають застосовуватись штрафні санкції, передбачені абзацом сьомим п. 120.3 ст.120 Кодексу. Водночас звертаємо увагу, що норми Кодексу не містять обмежень щодо подальшого застосування штрафних санкцій відповідно до абзаців шостого та сьомого п. 120.3. ст.120 Кодексу у разі триваючого невиконання платником обов’язку з подання звіту про контрольовані операції та/або документації з трансфертного ціноутворення після застосування фінансових санкцій (штрафів) згідно з абзацами 2-4 п. 120.3 ст.120 Кодексу. Щодо застосування штрафних санкцій відповідно до п. 120.4 ст. 120 Кодексу Законом № 1797 ст. 120 Кодексу доповнено новим п. 120.4, яким встановлено окрему відповідальність платників податків за несвоєчасне подання платником податків звіту про контрольовані операції та/або документації з трансфертного ціноутворення або несвоєчасне декларування контрольованих операцій у поданому звіті відповідно до вимог п. 39.4 ст. 39 Кодексу (до 01.01.2017 відповідальність за несвоєчасне подання звіту та несвоєчасне декларування контрольованих операцій визначалась п. 120.3 ст. 120 Кодексу). Відповідно до п. 11 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Кодексу, у разі встановлення після 01.01.2017 контролюючими органами факту несвоєчасного подання платником податків звіту про контрольовані операції та/або документації з трансфертного ціноутворення або фактів несвоєчасного декларування контрольованих операцій у поданому звіті, застосовується штраф (штрафи) згідно з п. 120.4 ст. 120 Кодексу незалежно від звітного періоду здійснення контрольованих операцій. Штрафні санкції, визначені п. 120.4 ст. 120 Кодексу, розраховуються за кожний календарний день, починаючи з 01.01.2017. Водночас зазначаємо, що склад правопорушень, визначених п. 120.3 та п. 120.4 ст. 120 Кодексу, не передбачає одночасне застосування зазначених норм. Штрафні санкції, передбачені п. 120.4 ст.120 Кодексу, застосовуються у разі, якщо платником податків до початку документальної перевірки подано: звіт про контрольовані операції та/або документацію з трансфертного ціноутворення з порушенням термінів, визначених п.39.4 ст.39 Кодексу; уточнюючий звіт про контрольовані операції, в якому додатково задекларовані контрольовані операції.Щодо особливостей розрахунку термінів при застосуванні штрафних санкцій Відповідно до додатка 11 до Порядку надіслання контролюючими органами податкових повідомлень-рішень платникам податків, затвердженого наказом Мінфіну від 28.12.2015 № 1204 (форма повідомлення-рішення «ПС»), сума штрафних (фінансових) санкцій (штрафу), що визначена у цьому податковому повідомленні-рішенні, підлягає сплаті протягом десяти календарних днів, що настають за днем отримання цього податкового повідомлення-рішення (у разі проведення адміністративного або судового оскарження - протягом десяти календарних днів, що настають за днем узгодження). День закінчення процедури адміністративного оскарження вважається днем узгодження грошового зобов'язання платника податків. При зверненні платника податків до суду з позовом щодо визнання протиправним та/або скасування рішення контролюючого органу грошове зобов'язання вважається неузгодженим до дня набрання судовим рішенням законної сили (п.п. 56.17.5 та п. 56.18 ст.56 Кодексу). Враховуючи зазначене, якщо платник податків (після застосування до нього штрафних санкцій, визначених абзацами першим-четвертим п. 120.3 ст. 120 Кодексу), продовжує не виконувати свій обов’язок із подання звіту про КО/документації з ТЦ, контролюючий орган повинен застосувати штрафні санкції, визначені абзацами шостим та сьомим п. 120.3 ст. 120 Кодексу, що розраховуються за кожний календарний день неподання звітності, розпочинаючи з 41-го календарного дня після дня:отримання податкового повідомлення-рішення платником - у випадку, якщо платник податків сплатив штраф за неподання податкової звітності (невключення всіх операцій до звіту); закінчення процедури адміністративного оскарження або набрання судовим рішенням законної сили (на користь контролюючого органу) - у випадку, якщо платник податків оскаржував податкове повідомлення-рішення за штрафною санкцією щодо неподання податкової звітності (невключення всіх операцій до звіту). У разі подання платником податків звіту/документації тільки після застосування штрафних санкцій, встановлених абзацом шостим і сьомим п. 120.3 ст.120 Кодексу, наявність порушення буде визначатися виходячи з норм п. 120.4 ст.120 Кодексу. Період, який буде охоплено штрафними санкціями, передбаченими п. 120.4 ст.120, буде визначатись від граничної дати застосування штрафу за неподання звіту/документації до дати подання платником податку звіту про контрольовані операції.
Другие новости компании "Головне управління ДФС у Чернігівській області"
← Новости компаний |
|
© "Карта Чернигова"
|
|||
При полном или частичном использовании материалов сайта гиперссылка https://map.cn.ua/ обязательна! Условия пользования сайтом |