запомните / запишите
сообщите, что вы нашли информацию
на сайте "Map.cn.ua - Карта Чернигова"

Hовость компании "Головне управління ДФС у Чернігівській області"

12.02.2018

ГУ ДФС у Чернігівській області інформує:

За два дні лютого кількість заявок на митне оформлення за принципом «Єдиного вікна» сягнула 1,7 тис.     За період з 3 по 4 лютого поточного року митницями ДФС за принципом «єдиного вікна» оформлено 1,7 тис. заявок. Найбільший обсяг оформлених заявок зафіксовано у Львівській митниці ДФС (252), Київській митниці ДФС (234) та Київській міській митниці ДФС (215). Про це повідомляє прес-служба Державної фіскальної служби України.     Нагадаємо, що з 1 лютого 2018 року законодавством передбачалось запровадження оформлення всіх митних декларацій за принципом єдиного вікна.     Для удосконалення процедури здійснення митного та інших державних видів контролю (санітарно-епідеміологічного, ветеринарно-санітарного, фітосанітар-ного, екологічного, радіологічного) за вказаним принципом Кабінетом Міністрів України 31 січня 2018 року прийнято постанову №44, якою переглянуто порядок інформаційного обміну.     Так, продовжено на 1 рік можливість добровільного застосування підприємством системи «єдиного вікна» у випадках переміщення товарів:     -  транзитом;     - вивезення за межі України товарів морським, залізничним та авіаційним транспортом;     - ввезення товарів у поштових та міжнародних експрес-відправленнях.     Також запроваджується на 90 днів перехідний період у вигляді добровільного застосування підприємствами системи «єдиного вікна» у кожному новому місці митного оформлення, в яких розпочнеться застосування цієї системи.     Крім того, нововведеннями передбачене застосування ризикорієнтованого підходу до обрання об’єктів фітосанітарного контролю дерев’яного пакувального матеріалу та палет, що передбачає:      - при експорті – здійснення контролю маркування дерев’яного пакувального матеріалу не посадовими особами фітосанітарної служби, а посадовими особами митниць і лише у випадках, коли товари підлягатимуть митному огляду;     - при імпорті – огляду (інспектуванню) посадовими особами фітосанітарної служби будуть підлягати 10%, 25%, 50% або 100% вантажів, що супроводжуються дерев’яним пакувальним матеріалом, залежно від рівня ризику в розрізі країн-відправників.     Також передбачено можливість випуску товарів у вільний обіг за принципом «мовчазної згоди», якщо протягом чотирьох робочих годин з моменту отримання електронного повідомлення і документів від підприємства уповноважена особа контролюючого органу чи адміністратор не внесла до інформаційної системи рішення за результатами проведення відповідного виду контролю.     Такі новації дозволять оптимізувати взаємодію митниць, підприємств і органів державної влади, які здійснюють санітарно-епідеміологічний, ветеринарно-санітарний, фітосанітарний, екологічний, радіологічний види контролю, спростять  ведення зовнішньоекономічної діяльності, а також мінімізують корупційні ризики завдяки автоматизації процесів.     Для довідки: інформаційний обмін даними в режимі єдиного вікна діяв з 1 серпня 2016 року, як експеримент. Взаємодія декларантів, митниць і контролюючих органів відбувається за допомогою інформаційно-телекомунікаційної системи, яка приймає інформацію, обробляє її та автоматично формує відповідні повідомлення для всіх задіяних суб’єктів.      Після випуску товарів з пункту пропуску для переміщення у митницю призначення система надсилає підприємству електронне повідомлення, у якому зазначаються види державного контролю, які завершено в пункті пропуску та які необхідно завершити у зонах митного контролю на митній території України, а також вичерпний перелік документів, які необхідно подати відповідному контролюючому органу. При цьому проставлення відбитків штампів на товаро-супровідних документах не вимагається.     Після отримання через інформаційну систему від підприємства визначених документів уповноважена особа контролюючого органу приймає рішення про завершення відповідного виду контролю, проведення огляду, додаткової обробки товарів або знищення вантажу або повернення його за межі митної території України та вносить повідомлення про прийняте рішення до інформаційної системи, яка в свою чергу повідомляє підприємство.      Органи доходів і зборів завершують митне оформлення в залежності від результатів державного виду контролю товарів, відображених в інформаційній системі.На підтримку української армії у січні платники Чернігівщини перерахували понад 20 мільйонів гривень      За січень 2018 року платники податків Чернігівської області направили для сприяння обороноздатності України  понад 20 млн. грн. військового збору. Це на 5 млн. грн. більше, ніж у січні минулого року.      Найбільші суми надходжень надійшли від податкових агентів, що перебувають на обліку в Чернігівській, Прилуцькій, Ніжинській ОДПІ та Козелецькому відділенні Ніжинської ОДПІ.     При цьому, загальна кількість таких платників суттєво не змінюється, розширюється сама база оподаткування. На збільшення суми надходжень військового збору вплинуло підвищення рівня заробітної плати, яка впродовж 2017 року по області зросла з 4758 грн. до 6656 грн., та стала одним з важливих кроків на шляху до поступового виведення економіки області з тіні та часткового знищення такого явища, як заробітна плата «у конвертах».     Нагадаємо, що платниками військового збору є фізичні особи-резиденти, які отримують доходи як в Україні, так і за її межами, фізичні особи-нерезиденти, які отримують доходи в Україні, а також податкові агенти. Об’єктом оподаткування військовим збором є доходи, визначені статтею 163 Податкового кодексу України. Зокрема, до таких доходів, крім заробітної плати інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які нараховуються чи виплачуються платнику у зв’язку з трудовими відносинами та за цивільно-правовими договорами, відносяться орендна плата, виграш в державну та недержавну грошову лотерею, купівля продаж рухомого і нерухомого майна, виплата дивідендів, переоформлення спадщини та інші доходи.     Ставка збору становить 1,5 відс. від об’єкта оподаткування. Старовинні фотографії затримали чернігівські митники при спробі їх незаконного вивезення з України      Шість фотокарток датованих 1907-1929 роками вилучили у громадянки України співробітники відділу митного оформлення №1 Чернігівської митниці ДФС.       Громадянка прямувала за межі України потягом «Київ-С.Петербург». Порушення виявили митники під час здійснення митно-прикордонного контролю у пункті пропуску «Горностаївка-Терюха». Фотознімки знаходились серед особистих речей жінки. Жодних документів, що дозволяли б вивезення предметів старовини за межі країни, у неї не було. Саме це, зі слів порушниці, і стало причиною їх недекларування.      Окрім понад 100-річної історії, фотознімки цікаві ще й тим, що на них стоїть особиста печатка з написом «Придворний фотограф М.П.Мазур». З напису зрозуміло, що працював даний фотограф при царському дворі. Серед вилученого є подяка М.П.Мазуру від царя Миколи ІІ, а також родинні та дитячі фотознімки невідомих осіб.        За даним фактом порушено адміністративну справу за ознаками статті 472 Митного Кодексу України. Предмети старовини вилучені та будуть направлені на експертизу для встановлення їх історичної та культурної цінності. У січні 2018 року платники Чернігівщини поповнили бюджети  майже на 790 мільйонів гривень      Майже 790 млн. грн. податків сплачено до бюджетів усіх рівнів платниками Чернігівщини у січні 2018 року. У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження зросли у півтора рази.     До державного бюджету, зокрема, надійшло понад 429 млн. гривень. У порівнянні з січнем 2017 року відбулось значне збільшення збору - на 197 млн. грн., або у 1,8 рази в основному за рахунок надходжень по рентній платі за використання надр для видобування вуглеводнів. Також  спостерігається зростання на третину сплачених сум по податку на доходи фізичних осіб та військовому збору (+22,4 млн. грн.).     Місцеві бюджети Чернігівщини у січні отримали 360,5 млн. гривень. Рівень січня минулого року перевищено на 32  відс., додатково надійшло 87 млн. гривень. До бюджетів територіальних громад у січні було сплачено найбільше податку на доходи фізичних осіб (205,7 млн. грн. або 57 відс. від загальної суми надходжень), також значний вплив на наповнення бюджетів спостерігається від сплати земельного податку (44,3 млн. грн. або 12 відс.) та  єдиного податку (89 млн. грн. або 24 відс.).     Наповнення місцевих бюджетів в основному відбувається за рахунок сплати поточних зобов’язань (понад 99 відс. всіх доходів самостійно сплачено платниками), від контрольно-перевірочної роботи та стягнення податкового боргу надійшло 2,8 млн. гривень.     Єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування сплачено майже 254 млн. гривень. Порівняно з січнем минулого року надходження зросли на 40 відс. або 73 млн. гривень. Порядок заповнення платниками податків заяви про приєднання до договору про визнання електронних документів      Згідно п.1 розділу ІІІ наказу Міністерства фінансів України від 06.06.2017 №557 «Про затвердження Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.08.2017 за № 959/30827 (далі – Наказ №557) юридичні особи, самозайняті особи, податкові агенти, контролюючі органи, органи державної влади, органи місцевого самоврядування набувають статусу суб’єкта електронного документообігу з дати укладення Договору про визнання електронних документів (далі - Договір), шляхом приєднання до нього на підставі Заяви про приєднання до Договору, яка направляється протягом операційного дня у визначеному форматі (стандарті) засобами телекомунікаційного зв’язку до контролюючого органу за основним місцем обліку платника.      Усі реквізити Заяви про приєднання до Договору обов’язкові для заповнення (п.2 розділу ІІІ Наказ №557).      При заповненні реквізитів Заяви про приєднання до Договору, зазначається:  - дата та номер Заяви про приєднання до Договору;  - дата та номер Договору – реквізити Договору, який оприлюднено відповідно п.3 Наказу №557;   - код за ЄДРПОУ / реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія (за наявності), номер паспорта, найменування (або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) для фізичних осіб) платника;   - в особі - прізвище, ім’я та по батькові (далі – ПІБ) керівника (для фізичної особи- підприємця (далі – ФОП) – його ПІБ);     При заповненні реквізитів Заяви про приєднання до Договору, зокрема зазначається:     - що діє на підставі:     для юридичних осіб – вид установчого документу (статут підприємства або інший установчий документ), відомості про яких включені до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) (із зазначенням дати внесення);     для фізичних осіб – підприємців – зареєстрований як фізична особа – підприємець, про що містяться відомості в ЄДР (із зазначенням дати внесення);     для фізичних осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність – закон, на підставі якого особа здійснює незалежну професійну діяльність, про що внесено запис до відповідного реєстру (із зазначенням дати);     - код за ЄДРПОУ та найменування контролюючого органу - код за ЄДРПОУ та найменування контролюючого органу, Договір якого визначений Порядком обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженим Наказом №557, та розміщений на субсайті офіційного веб-порталу ДФС;     - за адресою – адреса субсайтів офіційного веб-порталу ДФС, за якою оприлюднено Договір про визнання електронних документів;     - е-mail Автора - поштова скринька платника, яка використовується платником для листування з контролюючими органами та повідомляється шляхом внесення адреси електронної пошти до облікових даних автора.     Слід зазначити, що фізичні особи, які не є самозайнятими особами, автоматично вважаються суб’єктами електронного документообігу та мають право подавати електронні документи до контролюючих органів виключно з використанням ЕЦП.     З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДФС України (дане роз’яснення у категорії 135.03). Право батьків на податкову знижку за витратами на навчання працюючого студента     Право платника податку на податкову знижку, підстави для її нарахування, перелік витрат, дозволених до включення до податкової знижки, обмеження права на її нарахування визначені ст. 166 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ із змінами та доповненнями (далі – ПКУ).     01 січня 2017 року набрав чинності Закон України від 21 грудня 2016 року № 1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні», яким внесено зміни, зокрема до п.п. 166.3.3 п. 166.3 ст. 166 ПКУ, відповідно до якого платник податку має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника податку за наслідками звітного податкового року, визначеного з урахуванням положень п. 164.6 ст. 164 ПКУ, фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати у вигляді суми коштів, сплачених платником податку на користь вітчизняних вищих та професійно-технічних навчальних закладів для компенсації вартості здобуття середньої професійної або вищої освіти такого платника податку та/або члена його сім’ї першого ступеня споріднення.     Членами сім’ї фізичної особи першого ступеня споріднення для цілей розд. IV ПКУ вважаються її батьки, її чоловік або дружина, діти такої фізичної особи, у тому числі усиновлені (п.п. 14.1.263 п. 14.1 ст. 14 ПКУ).     Підстави для нарахування податкової знижки із зазначенням конкретних сум відображаються платником податку у річній податковій декларації, яка подається по 31 грудня включно наступного за звітним податкового року (п.п. 166.1.2 п.166.1 ст. 166 ПКУ).     При цьому, якщо платник податку до кінця податкового року, наступного за звітним не скористався правом на нарахування податкової знижки за наслідками податкового року, таке право на наступні податкові роки не переноситься.     До податкової знижки включаються фактично здійснені протягом звітного податкового року платником податку витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами, зокрема квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, копіями договорів, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача). У зазначених документах обов’язково повинно бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк їх продажу (виконання, надання) (п.п. 166.2.1 п. 166.2 ст. 166 ПКУ).     При цьому п. 166.4 ст. 166 ПКУ визначено обмеження щодо застосування податкової знижки, зокрема загальна сума податкової знижки, нарахована платнику податку у звітному податковому році, не може перевищувати суми річного загального оподатковуваного доходу платника податку, нарахованого як заробітна плата, зменшена з урахуванням положень п. 164.6 ст. 164 ПКУ.     Отже, з метою використання права на податкову знижку за витратами понесеними у 2017 році на користь закладу освіти батько (матір) працюючого студента може включити до податкової знижки на навчання з урахуванням п. 166.4 ст. 166 ПКУ лише суми коштів, сплата яких фактично підтверджена відповідними розрахунковими документами (квитанції, касові ордери, чеки тощо), в яких зазначено, що платіж за навчання здійснено безпосередньо особою, яка звертається..     З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДФС України (дане роз’яснення у категорії 103.06.03).Щодо відображення пільг в декларації акцизного податку  та у звіті про суми податкових пільг     Головне управління ДФС у Чернігівській області звертає Вашу увагу на необхідність дотримання встановленого порядку зазначення правильних кодів пільг та сум пільг з акцизного податку у декларації акцизного податку  та у звіті про суми податкових пільг.      Нагадуємо, що наказом Міністерства фінансів України від 23.01.2015 № 14 затверджено форму декларації акцизного податку та Порядок заповнення та подання декларації акцизного податку (далі - Порядок № 14), до Декларації подається, Додаток 4 розшифровка оборотів, які не підлягають оподаткуванню, звільняються від оподаткування, оподатковуються за нульовою ставкою.     У графі 8 „Код пільги згідно з довідником податкових пільг" Додатку 4 вказується код пільги з акцизного податку відповідно до довідника податкових пільг з товарів, що вироблені на митній території України та реалізовані такими платниками-виробниками.     Постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 року № 1233 затверджено Порядок обліку сум податків та зборів, не сплачених суб'єктом господарювання до бюджету у зв'язку з отриманням податкових пільг (далі - Порядок), та Звіт про суми податкових пільг.      Пунктом 3 Порядку визначено, що Звіт подається суб'єктом господарювання за три, шість, дев'ять і дванадцять календарних місяців за місцем його реєстрації протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового періоду. У разі коли суб'єкт господарювання пільгами не користується, Звіт не подається.     Звіт заповнюється відповідно до вимог п. 4 Порядку, зокрема у графах „Код пільги згідно з довідником пільг" та „Найменування податкової пільги" Звіту зазначаються код та найменування податкової пільги за кожним видом податкових пільг відповідно до Довідника пільг, форма та порядок ведення якого затверджуються Державною фіскальною службою України.     З урахуванням викладеного, суб'єкт господарювання, який подає Звіт до контролюючого органу за місцем своєї реєстрації, в якому зазначає код та найменування податкової пільги за кожним видом податкових пільг відповідно до Довідника податкових пільг, що є втратами доходів бюджету, та Довідника інших податкових пільг, затверджених Державною фіскальною службою України (далі - Довідники).     Коди пільг по акцизному податку з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) згідно з Довідників: 14020012, 14020013, 14020014, 14020015, 14020016, 14020030, 14020031, 14020032, 14020033, 14020034, 14020035, 14020036, 14020037, 14020038, 14020039, 14020040,' 14020041, 14020042, 14020043, 14020044, 14020045, 14020046, 14020054,. 14020055, 14020056, 14020057, 14020058.      При поданні Звіту: за дванадцять календарних місяців минулого року використовуються Довідники пільг станом на 01 січня поточного року; за три календарних місяці поточного року - Довідники пільг станом на 01 квітня поточного року; за шість календарних місяців поточного року - Довідники пільг станом на 01 липня поточного року; за дев'ять календарних місяців поточного року - Довідники пільг станом на 01 жовтня поточного року.

Другие новости компании "Головне управління ДФС у Чернігівській області"

13.12.2018
12.12.2018
12.12.2018
11.12.2018
11.12.2018
16.08.2018
03.08.2018
24.07.2018
13.07.2018
04.07.2018
19.06.2018
11.06.2018
06.06.2018
01.06.2018
01.06.2018
16.05.2018
08.05.2018
26.04.2018
26.04.2018
17.04.2018
16.04.2018
06.04.2018
06.04.2018
06.04.2018
29.03.2018
29.03.2018
29.03.2018
23.03.2018
23.03.2018
23.03.2018
19.03.2018
19.03.2018
14.03.2018
14.03.2018
14.03.2018
14.03.2018
14.03.2018
14.03.2018
02.03.2018
26.02.2018
21.02.2018
20.02.2018
13.02.2018
13.02.2018
12.02.2018
12.02.2018
08.02.2018
08.02.2018
06.02.2018
06.02.2018

← Новости компаний