запомните / запишите
сообщите, что вы нашли информацию
на сайте "Map.cn.ua - Карта Чернигова"

Hовость компании "Головне управління ДФС у Чернігівській області"

29.03.2017

ГУ ДФС у Чернігівській області інформує

Громадяни можуть самостійно отримати відомості про власні доходи за допомогою електронного цифрового підпису     Громадяни можуть скористатися сервісом «Електронний кабінет платника» в частині отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків та отримати відомості про доходи в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП). Про це нагадують фахівці Головного управління ДФС у Чернігівській області.     У цьому громадянам допоможе інструкція щодо отримання інформації про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків. Детально ознайомитись з Порядком отримання відомостей про доходи засобами «Електронного кабінету платника» можна на офіційному веб-порталі ДФС.      Відомості про суми отриманих доходів та суми сплачених податків в електронному вигляді надаються за останні три роки (за кожний квартал), відомості за останній звітний період (квартал) надаються через 60 днів після його закінчення.До уваги платників акцизного податку: зміни – 2017     Головне управління ДФС у Чернігівській області інформує, що 13.01.2017 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 28.12.2016 №1013 (далі – Постанова №1013), якою внесені зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 04.03.2013 №158 «Про затвердження переліків підприємств, які отримують або ввозять на митну територію України речовини, що використовуються як компоненти моторних палив, для використання як сировини для виробництва в хімічній промисловості та річних обсягів квот на відвантаження або ввезення таких речовин» (далі – Постанова №158).       Державна фіскальна служба України у зв’язку із набуттям чинності Постанови №1013 повідомила про основні зміни, внесені цим документом.      З метою приведення постанови № 158 у відповідність до підпунктів 229.6.12 і 229.6.13 п. 229.6 та підпунктів 229.7.14 і 229.7.15 п. 229.7 ст. 229 Податкового кодексу України (далі - Кодекс), у додатку 2 до цієї постанови виключено норми щодо способів використання речовин, натомість вказано назви хімічної продукції, яку одержують з метанолу технічного (метилового спирту).     Зокрема, у назві графи 2 «Найменування хімічної продукції, яку одержують з метанолу (метилового спирту), спосіб його використання» слова «спосіб його використання», а у деяких позиціях слова «очищення стічних вод методом денітрифікації» та «очищення промислових та міських стічних вод» замінено словами «очищена стічна вода».     У додатках 1 і 2 до постанови № 158 відбулись також зміни у переліках підприємств, які отримують або ввозять на митну територію України бензол (код згідно з УКТЗЕД 2707 10 90 00) та метанол технічний (метиловий спирт) (код згідно з УКТЗЕД 2905 11 00 00), що використовуються як компонент- моторних палив, для використання як сировини для виробництва в хімічній промисловості та річних обсягах квот на їх відвантаження або ввезення.     Перелік речовин, що використовуються як компонент моторних палив, для використання як сировини для виробництва в хімічній промисловості, відповідно до норм Кодексу доповнено такими речовинами:      толуол (код згідно з УКТЗЕД 2707 20 90 00);      ксилол (код згідно з УКТЗЕД 2707 30 90 00);     ефіри прості, ефіроспирти, ефірофеноли, ефіроспиртофеноли, пероксиди спиртів, пероксиди   простих ефірів, пероксиди кетонів (визначеного або невизначеного хімічного складу) та їх галогеновані, сульфовані, нітровані або К нітрозовані похідні, кпім диетилового ефіру, який класифікується за кодом згідно з УКТЗЕД 2909 11 00 00 (коди згідно з УКТЗЕД 2909 19 10 00, 2909 19 90 10, 2909 19 90 20, 2909 19 90 90).     Для кожної з цих речовин додатками 3-5 до постанови № 158 затверджено:переліки підприємств, які отримують або ввозять на митну територію України вказані вище речовини, що використовуються як компонент моторних палив, для використання як сировини для виробництва в хімічній промисловості;річні обсяги квот на їх відвантаження або ввезення.     Механізм випуску, обігу та погашення податкових векселів, авальованих банком, які видаються до отримання або ввезення на митну територію України речовин, що використовуються як компоненти моторних палив, для використання як сировини для виробництва в хімічній промисловості, які реалізуються із застосуванням нульової ставки акцизного податку або ввезення яких здійснюється без сплати акцизного податку відповідно до п.п. 229.6.1 п. 229.6 і п.п. 229.7.1 п. 229.7 ст. 229 Кодексу, регламентується Порядком випуску, обігу та погашення податкових векселів, які видаються до отримання або ввезення на митну територію України речовин, що використовуються як компоненти моторних палив, для використання як сировини для виробництва в хімічній промисловості, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 04 лютого 2013 року № 69 (далі - Порядок № 69).     Оскільки механізм випуску, обігу та погашення податкових векселів, авальованих банком, які видаються до отримання або ввезення на митну територію України речовин, визначених п.п. 229.6.1 п. 229.6 і п.п. 229.7.1 п. 229.7 ст. 229 Кодексу, залишився незмінним, при здійсненні випуску, обігу та погашення податкових векселів на обсяги цих речовин варто керуватися чинним Порядком № 69.Роз'яснення ДФС щодо контрольованих операцій     Державною фіскальною службою України у зв'язку із запитами територіальних органів ДФС щодо визнання операцій з внесення учасником підприємства до статутного капіталу основних засобів (обладнання) контрольованими та відображення їх у звіті про контрольовані операції надано роз’яснення листом від 09.03.2017 №5898/7/99-99-14-01-02-17.     Суть вищеназваного роз’яснення полягає у визначенні: чи має вплив операція з   внесення учасником підприємства до статутного капіталу обладнання на витрати та відповідно на фінансовий результат, що є об'єктом оподаткування податком на податок на прибуток підприємства. Адже,  відповідно до п.п. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 Кодексу для цілей нарахування податку на прибуток підприємств контрольованими операціями є господарські операції, що можуть впливати на об'єкт оподаткування платника податку (до 01.01.2017 - «впливають на об'єкт оподаткування платника податку»).     Ґрунтуючись на норми п. 5 Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 15 «Дохід», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.11.1999 № 290 та (стандарту) бухгалтерського обліку 16 «Витрати», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.1999 № 318 ДФС України робить висновок, що операція зі збільшення статутного капіталу шляхом внесення учасником підприємства основних засобів враховується у складі витрат, починаючи з періоду нарахування амортизації таких основних засобів та впливає на фінансовий результат до оподаткування згідно з правилами бухгалтерського обліку та відповідно зменшує об'єкт оподаткування податком на прибуток.     Оскільки операції із збільшення статутного капіталу внеском учасника підприємства основних засобів (обладнання) впливають (можуть впливати) на формування об'єкта оподаткування податком на прибуток, такі операції з 01.01.2015 підпадають під визначення контрольованих відповідно до п.п. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 Кодексу.     Зазначені операції мають бути відображені у Звіті про контрольовані операції у звітному періоді, в якому відбулася господарська операція з внесення учасником до статутного капіталу основних засобів (обладнання) на дату переходу права власності та/або на дату відображення у бухгалтерському обліку зарахування на баланс таких основних засобів (обладнання) (на рахунки Дт15/Дт10).     З повним текстом листа ДФС України від 09.03.2017 № 5898/7/99-99-14-01-02-17 «Про визнання операцій з внесення учасником підприємства до статутного капіталу основних засобів (обладнання) контрольованими» можна ознайомитись за посиланням - http://sfs.gov.ua/diyalnist-/transfertne-tsinoutvorenn/listi-rozyasnennya/71566.html. З 1 квітня набирають чинності зміни до порядку надання індивідуальних податкових консультацій     Державна фіскальна служба України повідомляє, що відповідно до Закону України від 21 грудня 2016 №1797 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату» (далі - Закон) з 01.04.2017 набирають чинності положення Податкового кодексу України (далі - Кодекс) щодо порядку надання індивідуальних податкових консультацій (далі консультацій).     Так, статтями 52 та 53 Кодексу суттєво змінено строки та порядок надання консультацій, встановлено вимоги як до форми запиту на отримання консультації, так і консультації, запроваджено Єдиний реєстр консультацій.     Відповідно до пункту 52.1 статті 52 Кодексу письмовий запит на отримання консультації обов'язково повинен містити такі реквізити як:- найменування для юридичної особи або прізвище, ім'я, по батькові для фізичної особи, податкову адресу, а також номер засобу зв'язку та адресу електронної пошти, якщо такі наявні;- код згідно з ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб) або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);- зазначення, в чому полягає практична необхідність отримання податкової консультації;- підпис платника податків; - дату підписання звернення.     У разі, якщо звернення платника податків, не відповідає зазначеним вимогам, консультація не надається, а надсилається відповідь у порядку та строки передбачені Законом  України «Про звернення громадян».      Пунктом 52.1 статті 52 Кодексу визначено, що строк надання консультації становить 25 календарних днів з можливістю продовження такого строку, але не більш ніж на 10 календарних днів з обов'язковим повідомленням про це платника податків.     Відповідно до пункту 52.3 статті 52 Кодексу консультація, надана в письмовій формі, обов'язково повинна містити: назву - податкова консультація,   реєстраційний номер в єдиній базі індивідуальних податкових консультацій, опис питань, що порушуються платником податків, з урахуванням фактичних обставин, зазначених у зверненні платника податків, обґрунтування застосування норм законодавства та висновок з питань практичного використання таких норм законодавства. Щодо запровадження Єдиної бази консультацій.     Консультація, надана в письмовій формі, підлягає реєстрації в єдиній базі консультацій та розміщенню на офіційному веб-сайті ДФС, без зазначення найменування (прізвища, ім'я, по батькові) платника податків, коду згідно з ЄДРПОУ (реєстраційного номера облікової картки) та його податкової адреси.     Порядок ведення та форма єдиної бази консультацій визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.     На сьогодні відповідний проект наказу знаходиться на погодженні в Міністерстві фінансів України.Вказаний проект передбачає, зокрема, порядок реєстрації консультацій та створення на веб - сайті ДФС відповідного реєстру з можливістю пошуку консультацій за номером, датою, ключовими словами, органом, що видав таку консультацію та номером судового рішення за наявності.     Щодо порядку надання консультацій територіальними органами ДФС. Територіальний орган ДФС протягом 15 календарних днів, що настають за днем отримання звернення платника податків направляє таку консультацію до ДФС для розгляду питання про внесення відомостей про таку консультацію до єдиного реєстру консультацій, про що повідомляє платнику податків у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу.     ДФС, отримавши консультацію від контролюючого органу, який йому підпорядковується, протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання такої консультації, але не більше 35 календарних днів, що настають за днем отримання контролюючим органом відповідного звернення платників податків, приймає одне із таких рішень:     про внесення відомостей про консультацію до єдиного реєстру консультацій, про що повідомляє протягом одного робочого дня з моменту прийняття рішення контролюючий орган, який йому підпорядковується;     про відмову у внесенні відомостей до єдиного реєстру консультацій, з одночасним наданням платнику податків від свого імені консультації та внесенням відомостей про таку консультацію до зазначеного реєстру, про що повідомляє протягом одного робочого дня з моменту прийняття рішення контролюючий орган, який йому підпорядковується, та платника податків у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу.     Наголошуємо, що відповідно до пункту 53.1 статті 53 Кодексу консультація, яка не внесена до Єдиної бази консультацій не звільняє платника податків від відповідальності (фінансові, штрафні санкції та/або пеня).     Зауважуємо, що як і раніше, державні податкові інспекції мають право надавати тільки усні податкові консультації.     Окремо звертаємо увагу, що підпунктом 5 пункту 135 Закону, Підрозділ 10 Перехідних положень Кодексу доповнено пунктом 39, відповідно до якого консультація, надана контролюючим органом у письмовій або електронній формі до 31 березня 2017 року (включно), звільняє платника податків (податкового агента та/або його посадову особу) від відповідальності, включаючи фінансову (штрафні санкції та/або пеню), за діяння, що містять ознаки податкового правопорушення, вчинені до 31 грудня 2017 року (включно).     З 1 січня 2018 року консультація, надана контролюючим органом у письмовій або електронній формі до 31 березня 2017 року (включно), не підлягає застосуванню.     При цьому відповідно до пункту 4 Прикінцевих та перехідних положень Закону, у разі скасування/зміни в майбутньому узагальнюючої податкової консультації або індивідуальної податкової консультації наданої до 01.04.2017, платник податків не несе відповідальності, включаючи фінансову (штрафні санкції та/або пеню).Порушення у сфері торгівлі алкогольними напоями виявили співробітники фіскальних органів на Чернігівщині     У Головному управлінні ДФС у Чернігівській області розповіли, які порушення у сфері торгівлі алкогольними напоями виявили співробітники відділу контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів протягом березня поточного року.      Отже, на першому місті серед викритих порушень - роздрібна торгівля алкогольними напоями за цінами нижчими за встановлені мінімальні (4 випадки). Крім того, співробітники відділу припинили 2 факти торгівлі алкогольними напоями без ліцензії. Решта (2 порушення) пов’язані з торгівлею алкогольними напоями на розлив суб'єктами господарювання, що не мають статусу громадського харчування, та зберігання алкогольних напоїв у місцях не внесених до Єдиного державного реєстру місць зберігання.     Очікувана сума штрафних фінансових санкцій за дані порушення становить близько 98 тисяч гривень. Чернігівські митники виявили порушення при оформленні китайського збірного вантажу на суму 2,9 млн. гривень      Порушення були виявлені під час митного оформлення на митному посту «Чернігів-вантажний». Вантаж надійшов в Україну з Китаю морським транспортом і направлявся на адресу однієї з харківських фірм.      На початку здійснення митних процедур спрацювала автоматизована система аналізу та управління ризиками, що свідчило: вантаж підлягає поглибленій перевірці.      За документами у контейнері знаходився збірний вантаж з 28 найменувань товарів. При здійсненні його огляду митники виявили численні порушення.     У контейнері знаходилась велика кількість не заявлених у документах китайських товарів, серед яких: авто-магнітоли, портативні плеєри різних модифікацій, сторожові протипожежні системи, автомобільні відеореєстратори (в асортименті), пристрої для відмикання дверей (домофони з кольоровими екранами), відеокамери, переговорні пристрої та кілька різновидів інструментів. Кількість незаявлених товарів кожної позиції коливається від 100 до 1000 одиниць.      Крім того, встановлено, що навіть ті товари, які вказані у документах, мають  величезні розбіжності по кількості. Наприклад, за документами ввозиться близько 1,5 тисячі електричних освітлювальних приладів, а в наявності їх – понад 5 тисяч.  Ці порушення стосувались меблевої фурнітури, косметичних інструментів, дверних замків, ручок, тощо.       Зазначені дії мають ознаки порушення митних правил, передбаченого статтею 472 Митного кодексу України. Митницею порушена адміністративна справа. Кількість товару, що ввозився в Україну з порушенням, налічує 139,5 тисяч одиниць, а вартість (за попередньою оцінкою) – близько 2,9 мільйонів гривень.     
На Чернігівщині суд конфіскував у порушника митного законодавства бурштин на суму майже 229 тисяч гривень    Як повідомлялося раніше, наприкінці грудня минулого року у пункті пропуску «Сеньківка» співробітники Чернігівської митниці ДФС разом з прикордонниками під час здійснення митного огляду салону автомобіля «VOLKSWAGEN», який слідував за межі України, виявили два пакунки з необробленим камінням бурштину.       Фахівці Спеціалізованої лабораторії з питань експертизи та досліджень ДФС, яким митники передали затриманий товар, підтвердили - це дорогоцінне каміння органогенного утворення – бурштин (різновиду сукциніт), в стані сировини. Вартість його становить 228 870 гривень. За даним фактом митники порушили відносно 29-річного мешканця м. Рівне, який скоїв правопорушення,  адміністративну справу за   ст. 472 Митного кодексу України. Після завершення провадження справу передали до суду.      На даний час Новозаводським районним судом винесено рішення, згідно якого бурштин конфісковано в дохід держави, а на порушника накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 100 відсотків вартості конфіскованого товару. Кампанія декларування доходів громадян за підсумками 2016 року триває     З 1 січня поточного року розпочалася кампанія декларування доходів громадян, отриманих протягом 2016 року, яка триватиме до 1 травня.     Нагадаємо, податкова декларація про майновий стан і доходи подається громадянами до органів ДФС за місцем реєстрації.      На сьогодні, вже близько 3,5 тис. громадян подали декларації, з яких  майже 2 тис.– це особи, які зобов’язані задекларувати свої доходи,  решта – громадяни, які звернулися для отримання податкової знижки.     До сплати задекларовано більше 5 млн.грн. податку на доходи з фізичних осіб та понад 1 млн.грн. військового збору.     Найбільші суми доходів задекларовано громадянами унаслідок отримання спадщини -  більше 75 млн.грн., з яких до сплати задекларовано 3,5 млн.грн. податку на доходи з фізичних осіб та 1 млн.грн. військового збору.     Головне управління ДФС у Чернігівській області запрошує громадян активніше декларувати доходи, отримані протягом 2016 року.      Звертаємо увагу, що останній день подання декларації - 03 травня 2017 року. Додаткова інформація на веб-порталі ДФС.ГУ ДФС у Чернігівській області повідомляє про початок внесення сільськогосподарських товаровиробників до Реєстру отримувачів бюджетної дотації     На виконання статті 161 Закону України «Про державну підтримку сільського господарства України» органами ДФС здійснюється внесення сільськогосподарських товаровиробників до Реєстру отримувачів бюджетної дотації.      Для внесення до Реєстру сільськогосподарський товаровиробник подає заяву про внесення сільськогосподарського товаровиробника до Реєстру за формою  № 1-РОБД.      Заява може бути подана у паперовому вигляді до податкової інспекції за основним місцем обліку або засобами електронного зв’язку в електронній формі через Електронний кабінет платника або «Єдине вікно подання електронної звітності».      Прийнята до розгляду заява  розглядається контролюючим органом протягом трьох робочих днів з дня її отримання. За результатами розгляду заяви контролюючий орган або вносить сільськогосподарського товаровиробника до Реєстру, або вмотивовано відмовляє у внесенні до Реєстру, або звертається до заявника з пропозицією подати нову заяву, зазначивши підстави неприйняття попередньої.      Інформація про результати розгляду заяв розміщується у приватній частині Електронного кабінету платника. Дані Реєстру оприлюднюються на офіційному веб-порталі ДФС у відкритій частині Електронного кабінету платника.      Заяви у березні 2017 року (за результатами лютого) можуть бути подані до 01 квітня 2017 року.      Нагадуємо перелік нормативно-правових актів з питань подання заяв для внесення до Реєстру :-   Закон України «Про державну підтримку сільського господарства України» (пункти 2.15, 2.25 статті 2, стаття 161); -     Податковий кодекс України (підпункт 191.1.91 пункту 191.1 статті 19 розділу І, пункт 51 підрозділу 2 розділу ХХ); -     Порядок ведення Реєстру отримувачів бюджетної дотації, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2017 № 179; -   Наказ Міністерства фінансів України від 23.02.2017 № 275 «Про затвердження форм заяв про внесення сільськогосподарського товаровиробника до Реєстру отримувачів бюджетної дотації та про зняття сільськогосподарського товаровиробника з реєстрації як отримувача бюджетної дотації». Зміни в оподаткуванні спадщини     Головне управління ДФС у Чернігівській області інформує громадян, що 25.03.2017 набрав чинності Закон України від 23 лютого 2017 року № 1910-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування спадщини» (далі – Закон).      Зокрема, Законом спрощено оформлення спадщини для найближчих родичів спадкодавця, які з 1 січня 2017 року мають право на спадкування, а саме: встановлено, що оподатковуються за нульовою ставкою податку на доходи фізичних осіб об’єкти спадщини, які успадковуються не тільки членами сім’ї спадкодавця першого ступеня споріднення, але й об’єкти спадщини, що успадковується членами сім’ї другого ступеня споріднення.      Визначено, що членами сім’ї фізичної особи другого ступеня споріднення -вважаються її рідні брати та сестри, її баба та дід з боку матері  і з боку батька, онуки.     Водночас, Законом встановлено, що у разі спадкування будь-яких об’єктів спадщини, які оподатковуються за нульовою ставкою, оціночна вартість таких об’єктів з метою оподаткування не визначається. Також не проводиться оцінка об’єктів, подарованих платнику податку, які оподатковуються податком на доходи фізичних осіб за нульовою ставкою.       З оновленим текстом Кодексу Ви можете ознайомитись на офіційному веб-порталі ДФС України, скориставшись розділом «Нормативні та інформаційні документи» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (http://zir.sfs.gov.ua).       Збільшено суму сплати за навчання без податків      Відповідно до п.165.1.21 статті 165 Податкового кодексу України з 1 січня 2017 року суттєво збільшено суму, яку юридична чи фізична особа може сплатити за навчання іншої фізичної особи в українських вищих та професійно-технічних закладах без оподаткування такої суми ПДФО. Про це повідомляють в управлінні податків і зборів з фізичних осіб Головного управління ДФС у Чернігівській області.      На сьогодні неоподатковувана сума дорівнює трикратному розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного року за кожний повний або неповний місяць навчання, підготовки чи перепідготовки такої фізичної особи ( у 2017 році -  9600 грн.). У минулих роках таким критерієм був граничний розмір доходу у вигляді зарплати, який давав право на отримання податкової соціальної пільги.      Крім того, з 1 січня 2017 року для студентів, які вивчилися коштом роботодавця скасовано обов’язок з відпрацювання у такого роботодавця протягом  3 років після закінчення навчального закладу. У попередній редакції п. 165.1.21 статті 165 ПКУ діяла норма, яка передбачала оподаткування ПДФО усієї суми, сплаченої за навчання у випадку припинення працівником трудових відносин з роботодавцем протягом періоду такого навчання або до закінчення третього календарного року від року, в якому закінчується таке навчання.

Другие новости компании "Головне управління ДФС у Чернігівській області"

13.12.2018
12.12.2018
12.12.2018
11.12.2018
11.12.2018
16.08.2018
03.08.2018
24.07.2018
13.07.2018
04.07.2018
19.06.2018
11.06.2018
06.06.2018
01.06.2018
01.06.2018
16.05.2018
08.05.2018
26.04.2018
26.04.2018
17.04.2018
16.04.2018
06.04.2018
06.04.2018
06.04.2018
29.03.2018
29.03.2018
29.03.2018
23.03.2018
23.03.2018
23.03.2018
19.03.2018
19.03.2018
14.03.2018
14.03.2018
14.03.2018
14.03.2018
14.03.2018
14.03.2018
02.03.2018
26.02.2018
21.02.2018
20.02.2018
13.02.2018
13.02.2018
12.02.2018
12.02.2018
12.02.2018
08.02.2018
08.02.2018
06.02.2018

← Новости компаний