Чернігівпреса (газетний кіоск)
Меню компанії:
Посилання:
Зв'язані компанії, філії:
Способи оплати:
Готівковий розрахунок
Часи роботи:
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | |
![]() |
0700 1900 |
0700 1900 |
0700 1900 |
0700 1900 |
0700 1900 |
0700 1900 |
0700 1900 |
![]() |
без перерви | ||||||
Статистика:
Перегляд інформації про компанію:
Останні 30 днів – 55 людей.
Минулого місяця - 86 людей.
За останні 6 місяців –254 людей.
Послуги:
Друкована продукція
Відгуки про компанію:
| 17.06.2025 11:26:46
| ip: 195.60.175.50
Мала неприємну ситуацію - вчора, 16.06 загубила транспортну карту з майже 200 гривнями на рахунку. Оскільки це було після 18 години, коли кіоски "Чернігівпреса" вже зачинені і купити нову карту нема де, довелося втрачену карту заблокувати без перенесення коштів на іншу карту. Сьогодні зранку пішла купувати нову карту, о 8-35 постукала в кіоск на 3 поліклініці. Збоку почулося - "Не стучите! Воздушная тривога". Виявляється, працівниця кіоску на вулиці біля зупинки жваво спілкувалася з пані, що кожного ранку торгує там пиріжками. На моє питання - " Що робити? Мені терміново потрібна карта" ніхто не відповів, зате продавчиня преси швиденько в тому кіоску сховалася. Я пішла далі, з подивом відзначила, що поліклініка вже відчинена, подивилася, що відбій тривоги був о 8-32, тобто у будь-якому випадку кіоск вже мав працювати, обернулася - продавчиня знову стояла біля пані з пиріжками і як ні в чому не бувало продовжувала з нею теревенити. Мені, що вже спізнювалася, довелося бігти по місту в напрямку роботи і шукати по дорозі інший кіоск "Чернігівпреси", де я змогла би купити карту. Думала, що є на типографії чи "Україні", аж ні... Добігла з мокрою спиною до Прогреса, де нарешті купила бажану карту. Через цю ситуацію у мене виникло кілька питань, зокрема: 1) Працюють кіоски в тривогу чи ні? Якщо ні - чому немає письмового попередження про це? 2)Чому працівниця, до якої я звернулася українською, відповіла мені мовою агресора? Для кого тоді існує закон про мову і чому він не виконується? 3) Коли вказаний графік роботи 7-00 -19-00 відповідатиме дійсності? Не знаю, як уранці - після 8-00 точно вже працюють, але ввечері після 17-00 не бачила жодного відчиненого кіоска. 4) Скільки ще можна терпіти байдуже, подекуди хамське, а в даному випадку - відверто зневажливе ставлення до покупців? Хотілося би, щоб представники торгової мережі "ЧернігівМедіаСервіс", що є власником цих кіосків, розібралася з ситуацією і вжила відповідних заходів. Усну скаргу я вже подала, зателефонувавши їм на номер 675-799. Залишу його тут, можливо, кому згодиться у схожій ситуації. Не мовчіть, ми заслуговуємо на кращий сервіс, ніж той, що маємо.
| 28.04.2025 15:13:24
| ip: 188.163.21.236
Проспект Лук'яненка, 43( біля перехрестя га Доценка)
28 квітня 2025 року поповнила проїзний квиток на 492 гр. Незадоволена продавчиня, що з з ранку вівлікаю і її від розавшування газет, не надала мені чек по оплату, на моє запитання " Чому так"?, відповіла, що " все дала, шукай у сумці, " сама винна, шукай" . А результаті чого Венеції вигнали з тролейбуса, обругпвши " халявшицею" с неоплатною карткою. Мені довелося повертатися назад до кіоска. Звісно, оплати на було на карті, ніхто не вибачився. Дуже неприємна продавчиня, скільки пом'ятаю. Отримала стрес вислухала образи а транспорту зранку.
28 квітня 2025 року поповнила проїзний квиток на 492 гр. Незадоволена продавчиня, що з з ранку вівлікаю і її від розавшування газет, не надала мені чек по оплату, на моє запитання " Чому так"?, відповіла, що " все дала, шукай у сумці, " сама винна, шукай" . А результаті чого Венеції вигнали з тролейбуса, обругпвши " халявшицею" с неоплатною карткою. Мені довелося повертатися назад до кіоска. Звісно, оплати на було на карті, ніхто не вибачився. Дуже неприємна продавчиня, скільки пом'ятаю. Отримала стрес вислухала образи а транспорту зранку.
| 19.04.2024 16:50:34
| ip: 46.211.83.216
кіоск біля макдональдсу постійно закривається на 30 хв раніше, вибачте, з якою швидкістю треба бігти, щоб встигнути в той кіоск
| 27.03.2024 08:11:30
| ip: 37.73.28.4
Кіоск на зупинці пр-т Миру, "ТРЦ Дружба". Постійно невдоволена продавчиня, завжди потрапляю на претензії щодо поповнення транспортної карти (сьогодні відправляла поповнювати онлайн), поповнює на скільки сама вважає запотрібним навіть коли комісію додаю. На питання відповісти - то каторга для неї, ціль - скоріше закрити віконце. Жах!
| 12.03.2024 09:31:27
| ip: 194.9.14.118
Сьогодні захотіла купити кросворди, ніколи їх не купувала, а от сьогодні щось захотілось. Попросила у продавчині якісь дешевші. Вона дала, 25 грн. Ну нормально. Заплатила, пішла. Не далеко відійшла. Розгорнула, дивлюсь, а вони російською мовою. Вернулась, щоб поміняти. Виявилось, що українською тільки дорогі. Ну ладно, доплатила. Але якось дивно у таких місцях до сих пір продають таке. Кажу, війна, а ви російські кросворди продаєте. А вона "Ну так, а що". Та нічого такого. Якраз почалася тривога. І чесно, захотілося, щоб прилетіло в цей кіоск. І було б "Ну так, а що".
Написати відгук
На вказаний e-mail буде відправлено посилання, перейдіть по ньому, щоб підтвердити email і опублікувати коментар.
Опублікувати
Зверніть увагу!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!
Компанія представлена в каталозі підприємств: