Міська лікарня №2 (Лікарня)
Меню компанії:
Адреса:
м. Чернігів,
просп. Грушевського (вул. 1-го Травня), 168б
Контакти:
+38(0462... показати телефон
(Реєстратура поліклініки)
+38(0462... показати телефон
(Реєстратура поліклініки)
+38(0462... показати телефон
(Попередній запис до вузьких фахівців)
+38(0462... показати телефон
(Довідкова стаціонару КНП "Чернігівська міска лікарня №2" ЧМР)
+38(0462... показати телефон
(Генеральний директор Кухар Владислав Вікторович)
+38(0462... показати телефон
(Заступник медичного директора з поліклінічної роботи Сорокіна Інна Володимирівна)
+38(0462... показати телефон
(Голова профспілки Пилипенко Олександра Олександрівна)
+38(0462... показати телефон
(Зав.діагностичного відділення Медведєв Микола Іванович)
+38(0462... показати телефон
(Приймальне відділення)
+38(0462... показати телефон
(Кардіологічне відділення)
+38(0462... показати телефон
(Відділення інтервенційної кардіології та реперфузійної терапії)
+38(0462... показати телефон
(Неврологічне відділення для хворих з порушенням мозкового кровообігу)
+38(0462... показати телефон
(Відділення травматології)
+38(0462... показати телефон
(Зав.відд.терапії Савицька Наталія Іванівна)
+38(0462... показати телефон
(Зав. артрології Фріз Володимир Іванович)
+38(0462... показати телефон
(Відділення Артрології)
+38(0462... показати телефон
(Відділення реанімації)
+38(0462... показати телефон
(1-е хірургічне відділення)
+38(0462... показати телефон
(2-е хірургічне відділення)
+38(0462... показати телефон
(Відділення гінекології)
+38(0462... показати телефон
(Центр серцево-судинної хірургії)
+38(0462... показати телефон
(Відділення Урології жіноче)
+38(0462... показати телефон
(Відділення Урології чоловіче)
+38(0462... показати телефон
(Приймальна головного лікаря)
Відправити лист
Посилання:
Зв'язані компанії, філії:
Способи оплати:
Готівковий розрахунок
Банківські картки Visa, Mastercard
Безготівковий розрахунок
Міжнародні переклади
Інтернет банкінг
Мобільні платежі
Часи роботи:
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | |
![]() |
0800 1600 |
0800 1600 |
0800 1600 |
0800 1600 |
0800 1600 |
0900 1200 |
X |
![]() |
1300 1400 |
1300 1400 |
1300 1400 |
1300 1400 |
1300 1400 |
X | X |
Травмпункт працює цілодобово без перерви.
Екстрена хірургічна служба приймає у понеділок, четвер, п'ятницю, неділю цілодобово.
Центр політравми працює цілодобово, 7 днів на тиждень.
Екстрена кардіохірургічна допомога цілодобово, 7 днів на тиждень
Екстрена хірургічна служба приймає у понеділок, четвер, п'ятницю, неділю цілодобово.
Центр політравми працює цілодобово, 7 днів на тиждень.
Екстрена кардіохірургічна допомога цілодобово, 7 днів на тиждень
Головний лікар:
Фаль Володимир Петрович
Статистика:
Перегляд інформації про компанію:
Вчора – 13 людей.
Останні 30 днів – 80 людей.
Минулого місяця - 86 людей.
За останні 6 місяців –646 людей.
Про компанію:
Друга міська клінічна лікарня має у своєму складі профільні відділення для лікування стаціонарних хворих: центр серцево-судинної хірургії; , реанімаційне, урологічне, інфекційне, діагностичне відділення та ряд допоміжних підрозділів.
Важливим у функціональному відношенні є поліклінічне відділення з наданням амбулаторно-поліклінічної допомоги населенню міста
Важливим у функціональному відношенні є поліклінічне відділення з наданням амбулаторно-поліклінічної допомоги населенню міста
Послуги:
Щорічна кількість пролікованих хворих у стаціонарі становить 15-16 тис., амбулаторних відвідувань у поліклініці – 435 тис., 65 тис. – викликів додому.
Однією з особливостей графіка роботи лікарні є надання ургентної хірургічної допомоги мешканцям Чернігова з кратністю чотири дні на тиждень, а відділеннями серцево-судинної хірургії, урології, гінекології та інфекційного – населенню міста, області постійно протягом року, що постраждали з політграмою 7 днів на тиждень, цілодобово.
Однією з особливостей графіка роботи лікарні є надання ургентної хірургічної допомоги мешканцям Чернігова з кратністю чотири дні на тиждень, а відділеннями серцево-судинної хірургії, урології, гінекології та інфекційного – населенню міста, області постійно протягом року, що постраждали з політграмою 7 днів на тиждень, цілодобово.
Відгуки про компанію:
| 16.09.2025 12:17:24
| ip: 176.105.197.45
| 09.06.2025 15:58:10
| ip: 46.211.216.139
Велика подяка лікарю проктологу Глушаку Я. О. За кваліфіковану консультацію та людяність по відношенню до пацієнта..РЕКОМЕНДУЮ з подібними проблемами звертатись саме до Ярослава Олександровича. Бажано, щоб якнайбільше було таких лікарів.
| 23.05.2025 09:52:44
| ip: 145.224.111.229
Ділюся відгуком про Кол-центр 2 міської лікарні. Це, якийсь жах. У них там, що один оператор сидить? 1,5 місяців не можу записатися до лікаря Халімон. В 7.29 вони, ще не працюють, в 7.30 вже зайнято, в 7.31 вже відсутні талони.Під час повітряної тривоги очікуйте ми Вас з'єднуємо, де кілька разів, потім обривається. Чому до лікаря тільки 1 день запис. Я розумію, що Халімон приймає до 11.00, але це 7 пацієнтів в день! 7×7 це 49 . Невже за хвилину можна роздати всі талони ? Чи за це по домовленності зі знайомими в лікарні відкладають для (своїх). В реєстратуру немає можливості прийти., тел. зайнятий. Дякую. Чекаю відповіді на це питання.
| 01.04.2025 08:33:41
| ip: 88.155.22.233
Дуже вдячна 2 лікарні, починаючи від швидкої, приймального, порятунок в реанімації і лікування в терапевтичному відділенні. Дякую за своєчасну,висококваліфіковану медичну допомогу та чуйне відношення.Дякую за професійний талант,якого так потребують люди.Дуже радісно за те,що маємо таких лікарів.Велика подяка завідуючої терапії Савицькоі Наталіі Іванівні і всьому мед.персоналу лікарні. З повагою Шуба Валентина.Все буде Україна ????
| 09.03.2025 11:06:31
| ip: 88.154.7.19
Хірург Полторацький не знає що є лапатомічний метод видалення пахової грижи.З його слів тільки за допомогою відкритої операції зі скальпелем.Ганьба,він тільки думає за проведення планових операцій,на здоров'я людей йому настати.
Написати відгук
На вказаний e-mail буде відправлено посилання, перейдіть по ньому, щоб підтвердити email і опублікувати коментар.
Опублікувати
Зверніть увагу!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!
Компанія представлена в каталозі підприємств:
Занепокоєний, я звернувся до свого сімейного лікаря, який одразу виписав направлення до офтальмолога. Здавалося б, справа проста: лишилося взяти талон у реєстратурі й дочекатися прийому.
Але виявилося, що найскладніше – не вилікувати очі, а пробитися крізь бюрократію.
У реєстратурі за віконцем сиділа жінка. Вона навіть не глянула на мене:
— Що вам потрібно? – холодно пролунало запитання.
Я подав направлення й пояснив, що маю сильний біль. Та жінка, не піднімаючи очей, кинула:
— Читайте, що там написано.
Я попросив:
— У мене болять очі, важко читати… візьміть, будь ласка, направлення.
Але у відповідь почув лише той самий металевий голос:
— Читайте самі.
Прищурившись і майже наосліп, з великим зусиллям я прочитав написане. Нарешті отримав талон. Прийом — аж через десять днів.
— У мене гострий біль, я не витримаю стільки чекати, — наважився знову пояснити я.
Та жінка знизала плечима:
— Якщо терміново, ідіть у платну клініку.
Це стало для нього справжнім шоком. Медична реформа, яка обіцяла доступність і турботу, на ділі перетворилася на байдужість і відписки. Я усвідомив: хвороба болить менше, ніж система.
І всеж таки з часом я потрапив до лікаря. Після огляду мені виписали краплі для очей від моєї хвороби.
На моє прохання оглянути стан моїх очей, так як я маю катаракту очей, пояснили що у цьому випадку я винний знову узяти направлення у сімейного лікаря і потім знов через реєстратуру до неї.
Ось і реформа. Усе щоби зробити хворій людині ліпше.