Чернігів-3 (Автостанція)
Меню компанії:
Контакти:
+38(0462... показати телефон
(Диспетчер)
Посилання:
Зв'язані компанії, філії:
Способи оплати:
Готівковий розрахунок
Банківські картки Visa, Mastercard
Безготівковий розрахунок
Часи роботи:
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | |
0500 1800 |
0500 1800 |
0500 1800 |
0500 1800 |
0500 1800 |
0500 1800 |
0500 1800 |
|
без перерви | |||||||
Зимовий час:
5:00 - 17:30
5:00 - 17:30
Керівник:
qqqqqq
Статистика:
Перегляд інформації про компанію:
Останні 30 днів – 18 людей.
Минулого місяця - 18 людей.
За останні 6 місяців –144 людей.
Про компанію:
Введена в експлуатацію у 1982 році і знаходилася в орендованому поміщенні ринку &nbdquo;Нива”.
У 1986 році з автостанції вирушало за добу 44 автобуси, перевезено 470.9тис. пасажирів за рік.
У 1989 році автостанцію переведено у вагончики, в яких розміщено диспетчерську та асі для продажу квитків. У 2002 році вагончики обкладено кирпичом та зведений навіс над пероном.
У 2009 році – 64 відправки за день, перевезено 252.9 тис. пасажирів. Здійснюється замовлення квитків по телефону, працює камера зберігання багажу.
З 2011 року на автостанції запроваджено сучасну систему управління - ІТС АП, що значно збільшило продуктивність праці касирів та диспетчерів, істотно зменшилися витрати робочої години обслуговування пасажирів, без зниження якості послуг. Вона дає змогу продавати квитки з інших автостанцій області: Чернігів-1, Чернігів-2, Ніжин, Прилуки, Козелець, Остер, Десна,Городня, Щорс, Мена та ін.
Надаються послуги для пасажирів: замовлення квитків по телефону, зберігання багажу, попередній продаж квитків
Входити до складу куща АС Чернігів-1.
У 1986 році з автостанції вирушало за добу 44 автобуси, перевезено 470.9тис. пасажирів за рік.
У 1989 році автостанцію переведено у вагончики, в яких розміщено диспетчерську та асі для продажу квитків. У 2002 році вагончики обкладено кирпичом та зведений навіс над пероном.
У 2009 році – 64 відправки за день, перевезено 252.9 тис. пасажирів. Здійснюється замовлення квитків по телефону, працює камера зберігання багажу.
З 2011 року на автостанції запроваджено сучасну систему управління - ІТС АП, що значно збільшило продуктивність праці касирів та диспетчерів, істотно зменшилися витрати робочої години обслуговування пасажирів, без зниження якості послуг. Вона дає змогу продавати квитки з інших автостанцій області: Чернігів-1, Чернігів-2, Ніжин, Прилуки, Козелець, Остер, Десна,Городня, Щорс, Мена та ін.
Надаються послуги для пасажирів: замовлення квитків по телефону, зберігання багажу, попередній продаж квитків
Входити до складу куща АС Чернігів-1.
Послуги:
werwer
Нас шукають в інтернеті за такими словами:
автовокзал, автостанция
Відгуки про компанію:
| 09.12.2023 14:39:04
| ip: 194.9.14.78
На автостанції мають працювати люди які вміють коректно розмовляти,а не такі хамки як у вас.Не можливо нічого дізнатися,диспетчер не надала інформації навіть за 3 разом,хамить,звинувачує в чомусь,та кидає трубку.Що це за відношення до роботи і до людей?Для чого і для кого вона працює?Це дикість в нас час мати таку некомпетентність на роботі.
| 01.06.2018 17:17:20
| ip: 46.211.25.65
Задрали, мало того что технически "еле живой" автобус, то еще и билеты продаются в любом количестве в несоответствие с пасажировместительностью шкарабанки, Сегодня, с купленным около полвосьмого утра, билетом, я не смог залезть в маршрутку по отправке автобуса в 16:40... На станцие сказали место есть.. 1 ступеня..
| 26.02.2017 19:10:02
| ip: 188.163.23.123
Уже больше чем пол-года автобусы Чернигов-Ушня технически неисправны.Постоянно при поездке проблемы.То лопнут какие-то подушки, то отпадет на ходу колесо, то задняя дверь держится на веревке!!!!!!. Что это за перевозки.Нормально не могут довезти .Почему в рейс выпускают неисправные автобусы.Когда это прекратится?Почему нельзя пустить несколько автобусов чтоб все могли выехать.А то дали маленький автобус он до Стольного набрал людей и то стояли уже друг на друге, а в Стольном никого не забрали.Вы же знаете что на выходном дне больше людей, так дайте больше автобус.А то деньги берут, а поездка в ужасных неисправных автобусах.
| 11.03.2016 17:24:11
| ip: 172.16.132.81
Работает на вокзале настоящее быдло. Невозможно ничего спросить, гарчат как собаки. Не успела закончить разговор как кинули трубку.
| 09.12.2013 19:55:09
| ip: 176.8.243.30
А я вообще ни разу не дозвонилась по этому номеру телефона((( Набираю номер, идёт вызов, поднимают трубку.....несколько секунд слышу разговор диспетчера с кем то по поводу каких то билетов, потом кладётся трубка)) И так несколько раз подряд. В итоге приехала, чтобы узнать расписание автобуса. Спросила в кассе. Мне ответили, но при этом сделали замечание, чтобы я переписала расписание и запомнила его и не отвлекала их от работы))))
Написати відгук
На вказаний e-mail буде відправлено посилання, перейдіть по ньому, щоб підтвердити email і опублікувати коментар.
Опублікувати
Зверніть увагу!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!
Компанія представлена в каталозі підприємств: