Управління адміністративних послуг міської ради (Структурні підрозділи Чернігівської міської ради)
Меню компанії:
Контакти:
+38(0462... показати телефон
(Адміністратори сектору адміністративно-консультативних послуг)
+38(0462... показати телефон
(Державні адміністратори)
+38(0462... показати телефон
(Приймальня)
+38(0462... показати телефон
(Начальник відділу адміністративних послуг фізичним особам)
+38(0462... показати телефон
(відділ реєстрації прав на нерухоме майно)
Відправити лист
Зв'язані компанії, філії:
Часи роботи:
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | |
0800 1700 |
0900 2000 |
0800 1700 |
0900 2000 |
0800 1700 |
0900 1700 |
X | |
без перерви | |||||||
Прийом громадян:
Пн. Порівн. Пт. 8:30-15:30
Вт.чт. 9:00-20:00
Зб. 9:00-16:00
Пн. Порівн. Пт. 8:30-15:30
Вт.чт. 9:00-20:00
Зб. 9:00-16:00
Начальник управління:
Овсяник Микола Костянтинович
Статистика:
Перегляд інформації про компанію:
Останні 30 днів – 25 людей.
Минулого місяця - 13 людей.
За останні 6 місяців –105 людей.
Про компанію:
Основні функції та напрямки роботи:
- надання суб'єктам звернень вичерпної інформації та консультацій щодо вимог та прядку надання адміністративних послуг;
- прийняття від суб'єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг;
- реєстрація та подання документів (їх копій) на опрацювання відповідним суб'єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання;
- видача або забезпечення направлення через засоби поштового зв'язку суб'єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб'єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб'єктами надання адміністративних послуг;
- забезпечення взаємодії між адміністративними органами щодо надання адміністративних органівпослуг;
- здійснення контролю за дотриманням строків надання адміністративних послуг;
- здійснення постійного контролю за якістю надання адміністративних послуг, в тому числі шляхом проведення періодичних опитувань (анкетувань);
- напрацювання та застосування методів та засобів для мінімізації та ліквідації корупційних загроз, що можуть виникати під час взаємовідносин між суб'єктами звернень та адміністративними органами;
- спрощення та оптимізація системи надання адміністративних послуг суб'єктам звернень.
- надання суб'єктам звернень вичерпної інформації та консультацій щодо вимог та прядку надання адміністративних послуг;
- прийняття від суб'єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг;
- реєстрація та подання документів (їх копій) на опрацювання відповідним суб'єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання;
- видача або забезпечення направлення через засоби поштового зв'язку суб'єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб'єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб'єктами надання адміністративних послуг;
- забезпечення взаємодії між адміністративними органами щодо надання адміністративних органівпослуг;
- здійснення контролю за дотриманням строків надання адміністративних послуг;
- здійснення постійного контролю за якістю надання адміністративних послуг, в тому числі шляхом проведення періодичних опитувань (анкетувань);
- напрацювання та застосування методів та засобів для мінімізації та ліквідації корупційних загроз, що можуть виникати під час взаємовідносин між суб'єктами звернень та адміністративними органами;
- спрощення та оптимізація системи надання адміністративних послуг суб'єктам звернень.
Додаткова інформація:
Режим роботи Центру надання адміністративних послуг:
понеділок, середа, п'ятниця – з 8.00 до 17.00, у тому числі прийом суб'єктів звернень з 8.30 до 15.30, з 15.30 до 17.00 – робота з документами та адміністративними органами з прийому-передачі адміністративних справ та результатів їх розгляду;
віторок, четвер – з 9.00 до 20.00, у тому числі прийом суб'єктів звернень з 9.00 до 19.00, з 15.30 до 17.00 та з 19.00 до 20.00 – робота з документами та адміністративними органами з прийому-передачі адміністративних (дозвільних) справ та результатів їх розгляду;
субота – з 9.00 до 15.00, у тому числі прийом суб'єктів звернень з 9.00 до 14.00, з 14.00 до 15.00 – робота з документами та адміністративними органами з прийому-передачі адміністративних (дозвільних) справ та результатів їх розгляду;
тиждень –вихідний.
Начальник управління адміністративних послуг Овсяник Микола Констянтинович – тел. 65-19-10
Начальник відділу адміністративних послуг фізичним особам Покідько Наталія Петрівна – тел. 65-19-15
Начальник відділу дозвільних процедур Петренко Наталія Борисівна – тел. 65-19-14
понеділок, середа, п'ятниця – з 8.00 до 17.00, у тому числі прийом суб'єктів звернень з 8.30 до 15.30, з 15.30 до 17.00 – робота з документами та адміністративними органами з прийому-передачі адміністративних справ та результатів їх розгляду;
віторок, четвер – з 9.00 до 20.00, у тому числі прийом суб'єктів звернень з 9.00 до 19.00, з 15.30 до 17.00 та з 19.00 до 20.00 – робота з документами та адміністративними органами з прийому-передачі адміністративних (дозвільних) справ та результатів їх розгляду;
субота – з 9.00 до 15.00, у тому числі прийом суб'єктів звернень з 9.00 до 14.00, з 14.00 до 15.00 – робота з документами та адміністративними органами з прийому-передачі адміністративних (дозвільних) справ та результатів їх розгляду;
тиждень –вихідний.
Начальник управління адміністративних послуг Овсяник Микола Констянтинович – тел. 65-19-10
Начальник відділу адміністративних послуг фізичним особам Покідько Наталія Петрівна – тел. 65-19-15
Начальник відділу дозвільних процедур Петренко Наталія Борисівна – тел. 65-19-14
Відгуки про компанію:
| 26.07.2018 11:55:02
| ip: 92.112.209.78
Стало намного лучше-чем раньше.Быстрее.Качественнее.Интеллигентнее даже у некоторых)))Приветливее.Профессиональнее.
| 17.05.2018 17:58:04
| ip: 5.248.213.239
Молодцы! Вы на правильном пути! Удачи!
| 17.05.2018 17:55:23
| ip: 5.248.213.239
Начало понравилось. Быстро,вежливо. Насчёт качества узнаю завтра. Так,как сегодня вопрос не решился. Нужна ещё одна справка была. Чтож,от всей души желаю им всех благ , дальше развивать свой профессионализм. Молодцы)))
| 13.03.2018 14:19:45
| ip: 77.111.244.45
забираю свои слова обратно. зарекался больше не ходить, но вчера вынужден был взять справку. раньше бегал по всему городу пару дней, чтобы оформить. тут сделал все за 20 минут. недостатки есть, конечно, но они исправимы.
| 04.03.2018 14:58:40
| ip: 107.167.108.15
очень примечательно, что положительные комментарии написано практически в одно и то же время, а негативные и вовсе удалены. не сами ли работнички себе оды распевают?
кстати, если интересно, паспорт новый получил. сюда больше никогда в жизни не обращусь.
кстати, если интересно, паспорт новый получил. сюда больше никогда в жизни не обращусь.
Написати відгук
На вказаний e-mail буде відправлено посилання, перейдіть по ньому, щоб підтвердити email і опублікувати коментар.
Опублікувати
Зверніть увагу!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!
Компанія представлена в каталозі підприємств: