Dental Studio (стоматологічна клініка)
Меню компанії:
Контакти:
+3807360... показати телефон
Посилання:
Способи оплати:
Готівковий розрахунок
Часи роботи:
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | |
0900 1900 |
0900 1900 |
0900 1900 |
0900 1900 |
0900 1900 |
0900 1500 |
X | |
без перерви | |||||||
Статистика:
Перегляд інформації про компанію:
Останні 30 днів – 16 людей.
Минулого місяця - 12 людей.
За останні 6 місяців –52 людей.
Про компанію:
Стоматологічна клініка “Dental Studio” – найсучасніша стоматологічна клініка у Чернігові з європейськими стандартами та передовими технологіями лікування зубів. Наш підхід до вашого лікування: "якщо робити, то робити це максимально добре і прозоро"! Медичний колектив клініки систематично проходить практичне навчання у провідних українських та зарубіжних фахівців
Послуги:
Основні напрямки робіт:
▸ Терапевтичне лікування зубів (реставрації зубів, лікування кореневих каналів під мікроскопом)
▸ Естетична стоматологія (установка вінірів, художня реставрація зубів);
▸ Ортодонтія (вирівнювання зубів та виправлення прикусу металевою та естетичними брекет-системами, знімними та незнімними апаратами);
▸ професійне відбілювання;
▸ Лікування ясен;
▸ Профілактика захворювань порожнини рота;
▸ Дитяча стоматологія
▸ Терапевтичне лікування зубів (реставрації зубів, лікування кореневих каналів під мікроскопом)
▸ Естетична стоматологія (установка вінірів, художня реставрація зубів);
▸ Ортодонтія (вирівнювання зубів та виправлення прикусу металевою та естетичними брекет-системами, знімними та незнімними апаратами);
▸ професійне відбілювання;
▸ Лікування ясен;
▸ Профілактика захворювань порожнини рота;
▸ Дитяча стоматологія
Відгуки про компанію:
| 13.09.2021 12:41:50
| ip: 37.54.187.115
Написати відгук
На вказаний e-mail буде відправлено посилання, перейдіть по ньому, щоб підтвердити email і опублікувати коментар.
Опублікувати
Зверніть увагу!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!
Компанія представлена в каталозі підприємств:
1. Мы не можем сделать обезбаливающий укол, потому что у нас нет услуги анализа на аллергию перед уколом.
2. Посоветовал поискать другую клинику с медикаментозным сном.
3. Сказал, чтобы я не садила ребенка на руки в кресле, потому что беременна. Я предложила чтобы посадил папа на руки (он был рядом под стоматологией), врач сказал не нужно.
Консудльтация длилась до 10 минут и за это взяли 200 грн.
Из которых:
100 грн набор для остмотра, в который входит:
- бахилы
- одноразовая салфетка
- стерильный контейнер для инструментов
100 грн сама консультация (суть которой была в том, что они отказались нас лечить и посоветовали поискать другого врача).
До этой клиники сыну уже ставили пломбы у другие врачи, это не был наш первый поход к стоматологу. Но с таким отношением к клиентам я столкнулась впервые.
Я общалась после визита с сотрудником стоматологии по поводу того, что они взяли деньги, но отказались лечить, их аргументами было:
- доктор потратил на вас время, а мог посмотреть кого-то другого
- вы использовали бахилы, салфетку и стерильный контейнер
- ребенок был "напуган"
Я полностью понимаю что доктор может отказать пациенту в лечении по любым причинам, но я считаю что в таком случае он не должен брать деньги.