ТОВ "Чернігівський хлібокомбінат №2" (Виробниче підприємство)
Меню компанії:
Контакти:
+38(0462... показати телефон
+38(0462... показати телефон
(Начальник відділу постачання Гарбуза Олег Петрович)
Відправити лист
Способи оплати:
Безготівковий розрахунок
Часи роботи:
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | |
0830 1730 |
0830 1730 |
0830 1730 |
0830 1730 |
0830 1730 |
0830 1730 |
0830 1730 |
|
1300 1400 |
1300 1400 |
1300 1400 |
1300 1400 |
1300 1400 |
1300 1400 |
1300 1400 |
|
Директор:
Заїка Ольга Михайлівна
Статистика:
Перегляд інформації про компанію:
Останні 30 днів – 28 людей.
Минулого місяця - 27 людей.
За останні 6 місяців –175 людей.
Про компанію:
Відкрите акціонерне товариство "Чернігівський хлібокомбінат" займається виробництвом та продажем хліба та хлібобулочних, кондитерських та сухарних виробів.
Послуги:
ПРОДУКЦІЯ:
-Хліби пшеничні та житньо-пшеничні;
- булочні вироби;
- Кондитерські вироби (у тому числі на замовлення)
- Сухарні вироби (панування, здобні сухарі)
Також підприємство займається продажем чортяка
-Хліби пшеничні та житньо-пшеничні;
- булочні вироби;
- Кондитерські вироби (у тому числі на замовлення)
- Сухарні вироби (панування, здобні сухарі)
Також підприємство займається продажем чортяка
Відгуки про компанію:
| 18.10.2020 17:32:09
| ip: 188.163.21.230
| 20.10.2017 14:42:26
| ip: 95.133.30.230
если у вас рабочие места для женщин опыт работы есть
| 03.08.2016 18:00:44
| ip: 46.185.8.95
оченнь не нравиться как принимают на работу! человек хочет работать,а ему отказ!
Написати відгук
На вказаний e-mail буде відправлено посилання, перейдіть по ньому, щоб підтвердити email і опублікувати коментар.
Опублікувати
Зверніть увагу!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!
Компанія представлена в каталозі підприємств:
В магазине сказали ,что у них нет и не может быть тараканов ??!!! Что все пакуется на хлебзаводе и они обязательно через водителя передадут меседж об этом, но лучше что бы мы об этом Вам сказали на прямую, намекая на то что это уже не первый случай и на это нет никакой реакции и действий.
Так как в нерабочий день й18.10 в 16.00 трубку никто не взял, поэтому обращаюсь письмом с жалобой лично к гл. инженеру, технологу и к вашему директору Заике О. М. с просьбой разобраться с данным инцидентом. Лично для меня это шок !!! ( может Вы эти жалобы слышите и читаете каждый день по 100 раз и для Вас это норма, но для меня - шок !!! ) Скандалить не хочу, но без реакции мне не составит труда пойти в санэпидемстанцию, написать жалобу, зарегистрировать её, и проследить путь её реализации. Это будет правильно.
Я Вас не ругаю и не скандалю и прошу не осуждать, а принять критику. Дабы стать лучше.