Astound Commerce (ІТ-компанія)
Меню компанії:
Новина за 31-07-2019 | 5 років тому!
Чернігів буде IT-столицею? Astound Commerce робить це реальним
В понеділок, 22 липня, в Чернігові відбулася подія, яку через післявиборчим запалом мало хто помітив. А між тим, в плані визначення майбутнього для молодих чернігівців вона є не менш важливою, ніж склад нового парламенту.
Мова – про переїзд чернігівського представництва компанії Astound Commerce в новий офіс, що розташований тепер в будівлі на вулиці Святомиколаївській – поблизу Валу та центру Чернігова
Чернігівський внесок для Adidas і Versace
Astound Commerce – міжнародна IT-компанія з головним офісом в США, підрозділи якої працюють в кількох країнах світу. Причому в Україні вона представлена найбільш широко – відразу п’ятьма представництвами в Києві, Вінниці, Ужгороді, Луцьку та Чернігові. В нашій країні працює близько 750 спеціалістів. В Чернігові – 70.
– Коли ми обирали міста для розміщення офісів, то шукали в першу чергу місця з потенціалом. На Чернігів вибір зупинили через наявність непоганої технічної бази та Технологічного університету зі спеціальностями, які близькі до наших потреб.Тут достатньо гарна якість і кількість технічних спеціалістів і на той момент не так багато було інших IT-компаній, – пояснює генеральний директор Astound Commerce в Україні Дар'я Горніцька, яка завітала на відкриття нового офісу.
Головний напрямок роботи компанії в цілому і чернігівського осередку, зокрема, – розробка ecommerce рішень для світових брендів, які відомі кожному: Adidas, L’Oreal, Mothercare. Under Armour, Jimmy Choo, Lacoste, Versace та багато інших. Причому це не просто інтернет-магазини в розумінні пересічного українського споживача, а реалізований на високотехнологічних платформах повний комплекс, що забезпечує максимальну взаємодію компанії та кінцевого споживача. Робота непроста, тому в Astound Commerce велику увагу приділяють професійності команди і перевагу віддають підготовленим на власній базі спеціалістам. Колись це починалося з 7 спеціалістів в двох кімнатах, а тепер офіс виріс в 10 разів – бізнес-аналітики, розробники, solution-архітектори, окремий підрозділ підтримки… При цьому більшість фахівців з компанією вже більше п’яти років.
Головне – люди
Катерина Скосир на відміну від багатьох чернігівців, які переїжджають з Чернігова в Київ, три роки тому вирушила в зворотному напрямку. Вона відповідає за те, аби у спеціалістів компанії були максимально комфортні умови і доносить до усіх HR-фахівців регіональних офісів основні принципи формування продуктивної атмосфери. Ключовий підхід такої роботи – усвідомлення того, що головним активом Astound Commerce є люди. Для них тут є все, що потрібно і навіть більше.
– Сюди хочеться прийти і працювати. Не відволікатися, зосередитися на проекті і не перейматися через будь-які дрібниці, – каже HR Lead компанії. І перераховує: модерновий дизайн нового офісу з терасою, кухнею та лаунж-зоною; зручні меблі, які дозволяють розвантажувати спину; ігрова зона з активними, настільними та відеоіграми; і ще багато переваг в особливій культурі, налагоджених процесах та цінностях Astound, які сповідують усі.
В понеділок, 22 липня, в Чернігові відбулася подія, яку через післявиборчим запалом мало хто помітив. А між тим, в плані визначення майбутнього для молодих чернігівців вона є не менш важливою, ніж склад нового парламенту.
Мова – про переїзд чернігівського представництва компанії Astound Commerce в новий офіс, що розташований тепер в будівлі на вулиці Святомиколаївській – поблизу Валу та центру Чернігова.
Чернігівський внесок для Adidas і Versace
Astound Commerce – міжнародна IT-компанія з головним офісом в США, підрозділи якої працюють в кількох країнах світу. Причому в Україні вона представлена найбільш широко – відразу п’ятьма представництвами в Києві, Вінниці, Ужгороді, Луцьку та Чернігові. В нашій країні працює близько 750 спеціалістів. В Чернігові – 70.
– Коли ми обирали міста для розміщення офісів, то шукали в першу чергу місця з потенціалом. На Чернігів вибір зупинили через наявність непоганої технічної бази та Технологічного університету зі спеціальностями, які близькі до наших потреб.Тут достатньо гарна якість і кількість технічних спеціалістів і на той момент не так багато було інших IT-компаній, – пояснює генеральний директор Astound Commerce в Україні Дар'я Горніцька, яка завітала на відкриття нового офісу.
Головний напрямок роботи компанії в цілому і чернігівського осередку, зокрема, – розробка ecommerce рішень для світових брендів, які відомі кожному: Adidas, L’Oreal, Mothercare. Under Armour, Jimmy Choo, Lacoste, Versace та багато інших. Причому це не просто інтернет-магазини в розумінні пересічного українського споживача, а реалізований на високотехнологічних платформах повний комплекс, що забезпечує максимальну взаємодію компанії та кінцевого споживача. Робота непроста, тому в Astound Commerce велику увагу приділяють професійності команди і перевагу віддають підготовленим на власній базі спеціалістам. Колись це починалося з 7 спеціалістів в двох кімнатах, а тепер офіс виріс в 10 разів – бізнес-аналітики, розробники, solution-архітектори, окремий підрозділ підтримки… При цьому більшість фахівців з компанією вже більше п’яти років.
Головне – люди
Катерина Скосир на відміну від багатьох чернігівців, які переїжджають з Чернігова в Київ, три роки тому вирушила в зворотному напрямку. Вона відповідає за те, аби у спеціалістів компанії були максимально комфортні умови і доносить до усіх HR-фахівців регіональних офісів основні принципи формування продуктивної атмосфери. Ключовий підхід такої роботи – усвідомлення того, що головним активом Astound Commerce є люди. Для них тут є все, що потрібно і навіть більше.
– Сюди хочеться прийти і працювати. Не відволікатися, зосередитися на проекті і не перейматися через будь-які дрібниці, – каже HR Lead компанії. І перераховує: модерновий дизайн нового офісу з терасою, кухнею та лаунж-зоною; зручні меблі, які дозволяють розвантажувати спину; ігрова зона з активними, настільними та відеоіграми; і ще багато переваг в особливій культурі, налагоджених процесах та цінностях Astound, які сповідують усі.
Постійно навчати і навчатися
Такий підхід разом з достойною оплатою (на рівні столиці) дозволяє утримувати робочі руки і голови в Чернігові. Адже сьогодні певною проблемою є відтік спеціалістів, випускників і навіть абітурієнтів. Вони часто дивляться в напрямку Києва, не помічаючи, що в рідному місті є достатньо потужний IT-кластер. І в Astound Commerce разом з партнерами докладають максимум зусиль, аби перетворити Чернігів на IT-столицю півночі України.
З цією метою на базі офісу регулярно організовуються кілька заходів:
• Boot Camp проводиться щороку і дозволяє підготувати 10–15 учасників протягом 3-місячної безкоштовної (!) програми за напрямками Web- чи Frontend-розробки, інженерів з тестування з подальшою можливістю приєднатися до компанії;
• мітапи – зустріч з колегами по галузі (і не лише) для обговорення найбільш актуальних питань, обміном успішними кейсами, порад (найближчий відбудеться 1 серпня і буде присвячений темі управління персоналом – Astound HR Talks);
• зустрічі зі студентами та абітурієнтами, мета яких – продемонструвати наявність в Чернігові великої кількості вакансій в ІТ-галузі та перспектив для саморозвитку.
Юрій Шудра, який в компанії опікується саме питаннями навчання та розвитку нинішніх та майбутніх спеціалістів пояснює, що погляди в сторону Києва – одна з найбільших проблем:
– Ми входимо в чернігівський IT-кластер і регулярно обговорюємо це питання. Абітурієнти вважають, що в Києві у них буде більше можливостей отримати роботу. Ми ж в рамках ініціативи з ознайомлення ходимо по школах, в університет і розповідаємо: в Чернігові достатньо компаній, які чекають на молодих професіоналів, готових розвиватись. Ми зацікавлені в тому, щоб про Astound Commerceзнали якомога більше людей.
***
І як показує практика останніх років, чернігівці все частіше орієнтуються на можливість працювати в рідному місті. Особливо якщо умови тут не гірші, ніж у столиці. Генеральний директор Astound Commerce в Україні Дар'я Горніцька пояснює це тим, що в компанії керуються принципами human capital, коли в центрі – саме спеціаліст.
– Ми працюємо так від самого початку і по-іншому не буде. Можливо цим, ускладнюємо собі життя, але результат того вартий, – резюмує керівниця. Подивишся на щасливі обличчя команди Astound – і переконуєшся: так і є.
Мова – про переїзд чернігівського представництва компанії Astound Commerce в новий офіс, що розташований тепер в будівлі на вулиці Святомиколаївській – поблизу Валу та центру Чернігова
Чернігівський внесок для Adidas і Versace
Astound Commerce – міжнародна IT-компанія з головним офісом в США, підрозділи якої працюють в кількох країнах світу. Причому в Україні вона представлена найбільш широко – відразу п’ятьма представництвами в Києві, Вінниці, Ужгороді, Луцьку та Чернігові. В нашій країні працює близько 750 спеціалістів. В Чернігові – 70.
– Коли ми обирали міста для розміщення офісів, то шукали в першу чергу місця з потенціалом. На Чернігів вибір зупинили через наявність непоганої технічної бази та Технологічного університету зі спеціальностями, які близькі до наших потреб.Тут достатньо гарна якість і кількість технічних спеціалістів і на той момент не так багато було інших IT-компаній, – пояснює генеральний директор Astound Commerce в Україні Дар'я Горніцька, яка завітала на відкриття нового офісу.
Головний напрямок роботи компанії в цілому і чернігівського осередку, зокрема, – розробка ecommerce рішень для світових брендів, які відомі кожному: Adidas, L’Oreal, Mothercare. Under Armour, Jimmy Choo, Lacoste, Versace та багато інших. Причому це не просто інтернет-магазини в розумінні пересічного українського споживача, а реалізований на високотехнологічних платформах повний комплекс, що забезпечує максимальну взаємодію компанії та кінцевого споживача. Робота непроста, тому в Astound Commerce велику увагу приділяють професійності команди і перевагу віддають підготовленим на власній базі спеціалістам. Колись це починалося з 7 спеціалістів в двох кімнатах, а тепер офіс виріс в 10 разів – бізнес-аналітики, розробники, solution-архітектори, окремий підрозділ підтримки… При цьому більшість фахівців з компанією вже більше п’яти років.
Головне – люди
Катерина Скосир на відміну від багатьох чернігівців, які переїжджають з Чернігова в Київ, три роки тому вирушила в зворотному напрямку. Вона відповідає за те, аби у спеціалістів компанії були максимально комфортні умови і доносить до усіх HR-фахівців регіональних офісів основні принципи формування продуктивної атмосфери. Ключовий підхід такої роботи – усвідомлення того, що головним активом Astound Commerce є люди. Для них тут є все, що потрібно і навіть більше.
– Сюди хочеться прийти і працювати. Не відволікатися, зосередитися на проекті і не перейматися через будь-які дрібниці, – каже HR Lead компанії. І перераховує: модерновий дизайн нового офісу з терасою, кухнею та лаунж-зоною; зручні меблі, які дозволяють розвантажувати спину; ігрова зона з активними, настільними та відеоіграми; і ще багато переваг в особливій культурі, налагоджених процесах та цінностях Astound, які сповідують усі.
В понеділок, 22 липня, в Чернігові відбулася подія, яку через післявиборчим запалом мало хто помітив. А між тим, в плані визначення майбутнього для молодих чернігівців вона є не менш важливою, ніж склад нового парламенту.
Мова – про переїзд чернігівського представництва компанії Astound Commerce в новий офіс, що розташований тепер в будівлі на вулиці Святомиколаївській – поблизу Валу та центру Чернігова.
Чернігівський внесок для Adidas і Versace
Astound Commerce – міжнародна IT-компанія з головним офісом в США, підрозділи якої працюють в кількох країнах світу. Причому в Україні вона представлена найбільш широко – відразу п’ятьма представництвами в Києві, Вінниці, Ужгороді, Луцьку та Чернігові. В нашій країні працює близько 750 спеціалістів. В Чернігові – 70.
– Коли ми обирали міста для розміщення офісів, то шукали в першу чергу місця з потенціалом. На Чернігів вибір зупинили через наявність непоганої технічної бази та Технологічного університету зі спеціальностями, які близькі до наших потреб.Тут достатньо гарна якість і кількість технічних спеціалістів і на той момент не так багато було інших IT-компаній, – пояснює генеральний директор Astound Commerce в Україні Дар'я Горніцька, яка завітала на відкриття нового офісу.
Головний напрямок роботи компанії в цілому і чернігівського осередку, зокрема, – розробка ecommerce рішень для світових брендів, які відомі кожному: Adidas, L’Oreal, Mothercare. Under Armour, Jimmy Choo, Lacoste, Versace та багато інших. Причому це не просто інтернет-магазини в розумінні пересічного українського споживача, а реалізований на високотехнологічних платформах повний комплекс, що забезпечує максимальну взаємодію компанії та кінцевого споживача. Робота непроста, тому в Astound Commerce велику увагу приділяють професійності команди і перевагу віддають підготовленим на власній базі спеціалістам. Колись це починалося з 7 спеціалістів в двох кімнатах, а тепер офіс виріс в 10 разів – бізнес-аналітики, розробники, solution-архітектори, окремий підрозділ підтримки… При цьому більшість фахівців з компанією вже більше п’яти років.
Головне – люди
Катерина Скосир на відміну від багатьох чернігівців, які переїжджають з Чернігова в Київ, три роки тому вирушила в зворотному напрямку. Вона відповідає за те, аби у спеціалістів компанії були максимально комфортні умови і доносить до усіх HR-фахівців регіональних офісів основні принципи формування продуктивної атмосфери. Ключовий підхід такої роботи – усвідомлення того, що головним активом Astound Commerce є люди. Для них тут є все, що потрібно і навіть більше.
– Сюди хочеться прийти і працювати. Не відволікатися, зосередитися на проекті і не перейматися через будь-які дрібниці, – каже HR Lead компанії. І перераховує: модерновий дизайн нового офісу з терасою, кухнею та лаунж-зоною; зручні меблі, які дозволяють розвантажувати спину; ігрова зона з активними, настільними та відеоіграми; і ще багато переваг в особливій культурі, налагоджених процесах та цінностях Astound, які сповідують усі.
Постійно навчати і навчатися
Такий підхід разом з достойною оплатою (на рівні столиці) дозволяє утримувати робочі руки і голови в Чернігові. Адже сьогодні певною проблемою є відтік спеціалістів, випускників і навіть абітурієнтів. Вони часто дивляться в напрямку Києва, не помічаючи, що в рідному місті є достатньо потужний IT-кластер. І в Astound Commerce разом з партнерами докладають максимум зусиль, аби перетворити Чернігів на IT-столицю півночі України.
З цією метою на базі офісу регулярно організовуються кілька заходів:
• Boot Camp проводиться щороку і дозволяє підготувати 10–15 учасників протягом 3-місячної безкоштовної (!) програми за напрямками Web- чи Frontend-розробки, інженерів з тестування з подальшою можливістю приєднатися до компанії;
• мітапи – зустріч з колегами по галузі (і не лише) для обговорення найбільш актуальних питань, обміном успішними кейсами, порад (найближчий відбудеться 1 серпня і буде присвячений темі управління персоналом – Astound HR Talks);
• зустрічі зі студентами та абітурієнтами, мета яких – продемонструвати наявність в Чернігові великої кількості вакансій в ІТ-галузі та перспектив для саморозвитку.
Юрій Шудра, який в компанії опікується саме питаннями навчання та розвитку нинішніх та майбутніх спеціалістів пояснює, що погляди в сторону Києва – одна з найбільших проблем:
– Ми входимо в чернігівський IT-кластер і регулярно обговорюємо це питання. Абітурієнти вважають, що в Києві у них буде більше можливостей отримати роботу. Ми ж в рамках ініціативи з ознайомлення ходимо по школах, в університет і розповідаємо: в Чернігові достатньо компаній, які чекають на молодих професіоналів, готових розвиватись. Ми зацікавлені в тому, щоб про Astound Commerceзнали якомога більше людей.
***
І як показує практика останніх років, чернігівці все частіше орієнтуються на можливість працювати в рідному місті. Особливо якщо умови тут не гірші, ніж у столиці. Генеральний директор Astound Commerce в Україні Дар'я Горніцька пояснює це тим, що в компанії керуються принципами human capital, коли в центрі – саме спеціаліст.
– Ми працюємо так від самого початку і по-іншому не буде. Можливо цим, ускладнюємо собі життя, але результат того вартий, – резюмує керівниця. Подивишся на щасливі обличчя команди Astound – і переконуєшся: так і є.
Ця новина відноситься до: