ПАТ «ЄВРОПОШТА» (приватний оператор поштового зв'язку)
Меню компанії:
Контакти:
+38(099)... показати телефон
+38(098)... показати телефон
Відправити лист
Посилання:
Часи роботи:
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | |
0900 1800 |
0900 1800 |
0900 1800 |
0900 1800 |
0900 1800 |
1000 1400 |
X | |
без перерви | |||||||
Статистика:
Перегляд інформації про компанію:
Останні 30 днів – 1 людей.
За останні 6 місяців –16 людей.
Про компанію:
ПАТ «ЄВРОПОШТА» є приватним оператором поштового зв'язку, що спеціалізується на фінансових послугах, поштових переказах, видачі позик та споживчих кредитів населенню, грошових переказах, логістичних та експедиційних послугах, пересилання поштових переказів, листів, бандеролей та посилок вагою до 30 кг, здачі в оренду поштових .
Місія компанії полягає в тому, щоб побудувати довгострокові відносини зі своїми співробітниками, клієнтами та партнерами — відносини, засновані на довірі, професіоналізмі, особистій відповідальності та взаєморозумінні.
Ключові елементи місії компанії:
- ми хочемо спростити життя наших клієнтів;
- Ми робимо бізнес наших клієнтів успішнішими;
- Ми з повагою ставимося до потреб наших клієнтів.
Наші цінності:
– Клієнт. Ми цінуємо наших клієнтів та працюємо для задоволення їхніх потреб у якіснихпослуг.
– Персонал. Залучаємо до команди фахівців, які можуть виявляти власну ініціативу та мають творчий підхід до роботи. Постійне підвищення професійного рівня нашої команди та висока оцінка власного внеску кожного.
- Якість. Європейський рівень якості. Ми вважаємо нашим обов'язком досягти досконалості у всіх наших справах, постійно впроваджувати інновації для реалізації якісних послуг, які надає компанія та тим самим підвищуватиме нашу цінність для клієнта.
- репутація. Ми цінуємо кожну думку про нас і змінюємось згідно з побажаннями клієнтів.
- Розвиток. Розвиток компанії — це постійна генерація нових ідей та реалізація найкращих з них на практиці. Постійне вдосконалення рівня сервісу за допомогою розробки та впровадження нових технологій.
Місія компанії полягає в тому, щоб побудувати довгострокові відносини зі своїми співробітниками, клієнтами та партнерами — відносини, засновані на довірі, професіоналізмі, особистій відповідальності та взаєморозумінні.
Ключові елементи місії компанії:
- ми хочемо спростити життя наших клієнтів;
- Ми робимо бізнес наших клієнтів успішнішими;
- Ми з повагою ставимося до потреб наших клієнтів.
Наші цінності:
– Клієнт. Ми цінуємо наших клієнтів та працюємо для задоволення їхніх потреб у якіснихпослуг.
– Персонал. Залучаємо до команди фахівців, які можуть виявляти власну ініціативу та мають творчий підхід до роботи. Постійне підвищення професійного рівня нашої команди та висока оцінка власного внеску кожного.
- Якість. Європейський рівень якості. Ми вважаємо нашим обов'язком досягти досконалості у всіх наших справах, постійно впроваджувати інновації для реалізації якісних послуг, які надає компанія та тим самим підвищуватиме нашу цінність для клієнта.
- репутація. Ми цінуємо кожну думку про нас і змінюємось згідно з побажаннями клієнтів.
- Розвиток. Розвиток компанії — це постійна генерація нових ідей та реалізація найкращих з них на практиці. Постійне вдосконалення рівня сервісу за допомогою розробки та впровадження нових технологій.
Послуги:
- Доставка посилок
- кредит від Money Market
- Поштові перекази
- Миттєві грошові перекази
- Миттєвий платіж
- Фінансування бізнесу
- документи
- Грошові перекази Welsend
- Факторинг
- Обмін валют
- Надання гарантій та поруок
- Кеш кредити
- кредит від Money Market
- Поштові перекази
- Миттєві грошові перекази
- Миттєвий платіж
- Фінансування бізнесу
- документи
- Грошові перекази Welsend
- Факторинг
- Обмін валют
- Надання гарантій та поруок
- Кеш кредити
Відгуки про компанію:
Написати відгук
На вказаний e-mail буде відправлено посилання, перейдіть по ньому, щоб підтвердити email і опублікувати коментар.
Опублікувати
Зверніть увагу!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!
Компанія представлена в каталозі підприємств: