Студіо Людмила (Салон краси)
Меню компанії:
Адреса:
Контакти:
+38(0462... показати телефон
+38(0462... показати телефон
+38(063)... показати телефон
Посилання:
Способи оплати:
Готівковий розрахунок
Часи роботи:
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | |
0800 2000 |
0800 2000 |
0800 2000 |
0800 2000 |
0800 2000 |
0800 2000 |
0800 1800 |
|
без перерви | |||||||
Директор:
Дахно Людмила Іванівна
Статистика:
Перегляд інформації про компанію:
Останні 30 днів – 19 людей.
Минулого місяця - 24 людей.
За останні 6 місяців –130 людей.
Про компанію:
Перукарські послуги, манікюр, педикюр, нарощування
Відгуки про компанію:
| 15.03.2024 12:08:21
| ip: 37.73.218.192
Обслуживаюсь в этом салоне уже очень давно, стригут лучше чем в ваших барбер шопах, девчонки молодцы!!!
| 24.10.2023 14:50:14
| ip: 188.163.21.50
Дуже сподобалось обслуговування та атмосфера в салоні!
Майстер дуже уважна та приємна.
Результат стрижки дуже сподобався
Майстер дуже уважна та приємна.
Результат стрижки дуже сподобався
| 06.03.2023 08:35:00
| ip: 46.96.165.36
Забудьте вы про салон Людмила , нет там мастеров, после вчерашнего посещения этого салона остался осадок на долго. В салоне прекрасный ремонт и на этом все оканчивается . Я пришла покрасить свои седые волосы ( год отращивала ) меня осветляет 2 часа , на 45 минуте , «мастер» Татьяна заверила, что легкий химикат … и продолжала не спеша издеваться над моими волосами. Осветление проходила 2часа , в итоге получили ярого желый цвет (цвет осветления перекисью в домашних условиях в ссср) но , это было не самое страшное … в «шикарном» салоне двойное окрашивание - после второй краски ( не тоник) я стала фиолетовой !!!! Перед окрашиванием мы с Татьяной обсудили какой холодный белый цвет получится , ….Это какой нужно быть жопорукой? Но ответ добил : смоется через 2-3 раза , ты что Арестович-пророк? Никто не извинился … вышла с давлением и со слезами на глазах. Но это не все , приехала домой , а кожа головы вся сожжена, покрыта белой сожжено кожей. Так что рекомендую забыть об этом салоне, да были времена , были лучшие мастера, но они ушли из «Людмилы» и сами на себя работают …
| 20.08.2021 11:34:44
| ip: 176.105.210.129
Коментарі я взагалі то не пишу, але той випадок який трапився зі мною змусив це зробити. На весілля сина, моя сучасна подружка, записала мене в салон краси «Людмила», що знаходиться в м.Чернігів, на зачіску до Альони К… (прізвище точно не пам’ятаю) але… Я отримала детальний опис цього майстра, як професіонала так і її зовнішній вигляд. За день, мені зателефонували і спитали чи точно я хочу робити зачіску у Альони? Так, звичайно, бо це подія всього мого життя і хочу мати гарну, сучасну зачіску. Зайшовши до приміщення салону мене попросили почекати майстра. І тут моя інтуїція почала нервувати, виявляється не спроста. Напроти мене працював майстер за описом схожий на того, якого мені описали, який мав би робити мені зачіску… Але мене обслуговував зовсім інший майстер. В той гарний для мене день, я не хотіла псувати собі настрій і пішла, в трохи шоковому стані, постійно заспокоюючи себе, що все добре і зачіска також. Все-таки тривога мене не покидала, і знову в людини яка мене записувала, питаю детальний опис майстра і відчуваю як мене «розвели» і це лише сфера обслуговування! Я б все зрозуміла, якщо б мені просто і чесно пояснили. Ніколи і нікому я поганого не бажала… цей випадок «лохотронства» залишається на вашій совісті.
| 18.08.2020 12:32:41
| ip: 88.155.183.180
Хожу в салон с 2008 года. Очень довольна. Была у разных мастеров, стриглась, красилась, делала причёски. Нравится очень. У каждого мастера свой стиль, свой подход. Теперь в салон ходит моя дочка. Девочки, вы классные! Хороших вам клиентов, достойной зарплаты и уважения со стороны начальства!
Написати відгук
На вказаний e-mail буде відправлено посилання, перейдіть по ньому, щоб підтвердити email і опублікувати коментар.
Опублікувати
Зверніть увагу!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!
Компанія представлена в каталозі підприємств: