Седам-маркет №2 (Супермаркет)
Меню компанії:
Посилання:
Зв'язані компанії, філії:
Способи оплати:
Готівковий розрахунок
Банківські картки Visa, Mastercard
Безготівковий розрахунок
Часи роботи:
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | |
![]() |
0700 2300 |
0700 2300 |
0700 2300 |
0700 2300 |
0700 2300 |
0700 2300 |
0700 2300 |
![]() |
без перерви | ||||||
Статистика:
Перегляд інформації про компанію:
Останні 30 днів – 22 людей.
Минулого місяця - 20 людей.
За останні 6 місяців –43 людей.
Послуги:
Супермаркет продуктів харчування ((алкоголь, бакалія, заморозка, кондитерка та хліб, дитяче харчування, консервація, лимонади, мінеральні та столові води, м'ясна гастрономія, молочні продукти, овочі та фрукти, рибна гастрономія, соки та нектари), побутової хімії та парфуми.
Відгуки про компанію:
| 20.06.2025 21:00:56
| ip: 37.115.149.67
| 18.02.2018 09:41:07
| ip: 172.16.107.24
В м. Седам на ул. Рокосовского купил булочки с мясом в упаковке оказалось половина с мясом половина старых с капустой булочки с повидлом свежие и старые в перемешку
| 31.12.2016 22:19:38
| ip: 91.192.44.145
Добрый вечер!
31.12.2016 в 21:53 не пустили в супермаркет. Сказали, что закрыто и нужно закрывать кассу. Хотя магазин должен работать до 22:00.
31.12.2016 в 21:53 не пустили в супермаркет. Сказали, что закрыто и нужно закрывать кассу. Хотя магазин должен работать до 22:00.
| 07.12.2016 13:44:13
| ip: 37.73.180.228
Офисные сотрудники тоже особо не отличаются вежливостю
| 30.08.2016 12:08:15
| ip: 172.16.169.198
очень плохой магазин персонал хамовитый продукция просрочена лежит на витрине на вопрос что делает просрочка на витрине продавцы отвечают пропустили с кем не бывает. управляющий отвечает нема продавца на молочке. молоко было просрочено на два дня. не ходите в этот магазин.
Написати відгук
На вказаний e-mail буде відправлено посилання, перейдіть по ньому, щоб підтвердити email і опублікувати коментар.
Опублікувати
Зверніть увагу!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!
Компанія представлена в каталозі підприємств:
20.06.25 в магазині треба було придбати солоденького до чаю, знайшла вафельні тортики порізані с. п. місяць а дата виготовлення 14.04.25!!!!!більше двох місяців прострочені! І на моє незадоволення я почула- дак не купуйте в нашому магазині нічього, якщо вам не подобається!
Я попросила адміністратора, був вечір, касир сказала що нікого немає вже( в магазині дійсно нікого не було , ні охоронця - нікого!!!!), я пішла в кладовку до них , кликала персонал!!! Нікого!!! Тоді касир кинула касу і знайшла всіх!!! І адміністратора з кладовки і охоронця !!!!!!!
Адміністратор вибачалась, стала перевіряти всі продукти при мені! А що там перевіряти, у них завжди купа просрочки!!!!!І І ніякої відповідальності немає! Де директор магазина???? Куди він дивиться???? Самих кончений магазин в місті це Седам!!!!