Фокстрот (мережа магазинів побутової техніки та електроніки)
Меню компанії:
Адреса:
м. Чернігів,
вул. 77-ї Гвардійської дивізії, 1а
ТРЦ "HOLLYWOOD" 2-й поверх
Посилання:
Зв'язані компанії, філії:
Способи оплати:
Готівковий розрахунок
Банківські картки Visa, Mastercard
Безготівковий розрахунок
Часи роботи:
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | |
1000 2100 |
1000 2100 |
1000 2100 |
1000 2100 |
1000 2100 |
1000 2100 |
1000 2100 |
|
без перерви | |||||||
Статистика:
Перегляд інформації про компанію:
Останні 30 днів – 7 людей.
Минулого місяця - 17 людей.
За останні 6 місяців –42 людей.
Про компанію:
Торгова мережа «Фокстрот» є найбільшою роздрібною мережею за кількістю магазинів та обсягами продажу електроніки та побутової техніки в Україні, а також лідером у своїй категорії за рівнем знання, відвідування та покупок за даними TNS Ukraine. Перший магазин торгової мережі було відкрито 1994 року. Станом на липень 2015 року в Україні налічується 176 супермаркетів «Фокстрот». Їхня загальна торгова площа становить близько 164 тис. кв.м. Магазини представлені у 80 обласних та районних центрах України.
З 2010 року торгова мережа «Фокстрот» є членом-учасником «Euronics» - найбільшої закупівельної групи електроніки та побутової техніки, представленої у 35 країнах Європи.
У компанії працює понад 5 тисяч співробітників, а кількість учасників програми лояльності «Фокс Клуб» налічує 4,9 мільйонів осіб.
Власнийконтакт-центр, якому у вересні 2015 року виповнюється 10 років, забезпечує доступ до інформації компанії для клієнтів 7 днів на тиждень з 9:00 до 21:00. Контакт-центр «Фокстрот» - це команда із 30 професіоналів. За місяць, у середньому, вони обслуговують 60 000 дзвінків. Клієнти також активно замовляють собі дзвінок від компанії – до 5000 звернень на місяць. Кількість запитів через електронну пошту та форму зворотного зв'язку на сайті за місяць доходить до 1 000.
Покупці можуть скористатися послугами сервісних центрів «Фокстрот», які надають гарантійні та додаткові послуги, які не передбачені гарантією. У 65 містах України розташовано 95 сервісних центрів, з яких 15 незалежних центрів працюють під ТМ "Наш сервіс". Висококваліфіковані фахівці, які пройшли профільне навчання, проводять роботи на сучасному обладнанні,використовуючи якісні настановні матеріали. На кожен вид робіт надається гарантія.
«Фокстрот» перейшов на омніканальну платформу управління бізнесом, а також демонструє інноваційний підхід до розвитку через сервіси «Фінансовий супермаркет» та «Фокс Клуб», формат «Shop-in-Shop» та унікальний мобільний додаток «Вибирай техніку за допомогою доповненої реальності». «Фокстрот» також відомий на українському ринку як бренд, який піклується про навколишнє середовище (соціальні проекти "Зелений офіс", "ЕКОклас") і про безпеку дітей (проект "Школа безпеки").
З 2010 року торгова мережа «Фокстрот» є членом-учасником «Euronics» - найбільшої закупівельної групи електроніки та побутової техніки, представленої у 35 країнах Європи.
У компанії працює понад 5 тисяч співробітників, а кількість учасників програми лояльності «Фокс Клуб» налічує 4,9 мільйонів осіб.
Власнийконтакт-центр, якому у вересні 2015 року виповнюється 10 років, забезпечує доступ до інформації компанії для клієнтів 7 днів на тиждень з 9:00 до 21:00. Контакт-центр «Фокстрот» - це команда із 30 професіоналів. За місяць, у середньому, вони обслуговують 60 000 дзвінків. Клієнти також активно замовляють собі дзвінок від компанії – до 5000 звернень на місяць. Кількість запитів через електронну пошту та форму зворотного зв'язку на сайті за місяць доходить до 1 000.
Покупці можуть скористатися послугами сервісних центрів «Фокстрот», які надають гарантійні та додаткові послуги, які не передбачені гарантією. У 65 містах України розташовано 95 сервісних центрів, з яких 15 незалежних центрів працюють під ТМ "Наш сервіс". Висококваліфіковані фахівці, які пройшли профільне навчання, проводять роботи на сучасному обладнанні,використовуючи якісні настановні матеріали. На кожен вид робіт надається гарантія.
«Фокстрот» перейшов на омніканальну платформу управління бізнесом, а також демонструє інноваційний підхід до розвитку через сервіси «Фінансовий супермаркет» та «Фокс Клуб», формат «Shop-in-Shop» та унікальний мобільний додаток «Вибирай техніку за допомогою доповненої реальності». «Фокстрот» також відомий на українському ринку як бренд, який піклується про навколишнє середовище (соціальні проекти "Зелений офіс", "ЕКОклас") і про безпеку дітей (проект "Школа безпеки").
Послуги:
Побутова техніка та електроніка
Відгуки про компанію:
| 24.06.2020 13:03:46
| ip: 217.76.199.190
Заказывал 19.06.20 кондиционер, оплатил товар, после мне только через день набирает сотрудник Фокстрота, сообщают что товара оказывается нету, хотя на сайте по наличию он есть, предлагают витринный вариант переместить, я согласившись его ожидаю, потом оказывается даже его нету, после чего мне делают возврат средств, звоню выяснять, вразумительного ответа в чем дело не получаю. Ужасный сервис в этом магазине и не компетентные специалисты. Бессмысленная трата времени и нервов
Написати відгук
На вказаний e-mail буде відправлено посилання, перейдіть по ньому, щоб підтвердити email і опублікувати коментар.
Опублікувати
Зверніть увагу!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!
1. Якщо Ви хочете написати негативний відгук – будь ласка, будьте конкретними, обґрунтуйте, аргументуйте свою думку. Інакше коментар буде розцінено як спробу недобросовісної конкуренції і буде видалено Адміністратором.
2. Якщо сторінкою керує представник компанії, він самостійно вибирає відповідати чи видаляти коментарі.
Сподіваємося на Ваше розуміння!