Останні коментарі
ПрАТ "Страхова Компанія "Перша" (Страхові послуги)
Дата: 25.09.2025 16:31 Автор: tatjanamixa@****
Це не компанія, а шарлатани. На протязі місяця я веду з ними переписку про пошкоджену валізу перевозчиком. Кожного разу вони знаходят різні причини і вимоги щоб не зробить виплату. То те не так, то там не стоїть то крапка, а там немає знака оклика. Персонал працює не компетентний.При першому зведені вислали европротокол і сказали заповнить; потім знайшли причину треба було визнати поліцію і скласти протокол пошкоджений валізи ( розмір пошкодження 16 см).Ви про що? Яка поліція? У мене пересадка була з одного автобуса на другий, водію я показала пошкодження, в компанію позвонила. Всі документи і фото надала. Валізі 6 місяців, якби вона була стара, чи не моя я б не зверталась до вас з проханням. Я не рекомендую цю компанію « Перша страхова », це просто гниди у суспільстві які живуть за рахунок тих хто зараз боронить їх 24/7. А вони все роблять, щоб родині, не виплатиь за пошкоджену валізу! І ворогу не порекомендую цю Першу і останю страхову, треш! А цей абзац взагалі мене вбив . Я повинна їм надати експертну оцінку . А вважаю це вашій компанії потрібна перевірка та експертна оцінка Міністерства юстиції. 4. Шкода багажу: - Документи, що підтверджують розмір завданої шкоди (видаткові накладні, квитанції, експертні заключення тощо).
|
Регіональна Газова Компанія (РГК) (Центр обслуговування клієнтів)
Дата: 25.09.2025 16:28 Автор: iriskasedin@****
22.09.25 було без попередження відключення газу, в будинку по вул. Рятувальників, в одному підʼїзді по стояку.
При зверненні на гарячу лінію неодноразово, нам повідомляли різні причини відключення, а саме витік газу, корозія, не має договорів… і ще багато всього
Звернення на офіційному сайті, вони не приймають, взяти талончик тільки при особистому візиті туди .
Але.. як туди попасти , це просто той ще квест …
В повітряну тривогу, вони не працюють , закривають двері на ключ, не покидаючи приміщення
Це одна організація, яка не намагається налаштувати процес прийняття громадян, коли не має підвищеної небезпеки. Хоча працюють вони для своїх… тобто по знайомству
Я вже на кажу про військових, які чекали коли вони почнуть працювати, де вони мали прийняти їх поза чергою.
Коли вже сталося це чудо, і нас по одному почали запускати, то тут почався повний хаос, не надання точної інформації, не надання акту про відключення газу, аргументувавши, що треба написати заяву, але заяву зараз написати не можна бо в нас не має талончика, а талончик, вони не можуть зараз нам надати, бо тривога, хоча перед мною, талончик видали
Тому, я можу з певністю запевнити, що відключення було несанкціоноване і не правомірне.
|
ВП "ТТ-НАФТА" (АЗС)
Дата: 25.09.2025 11:59 Автор: swdoc300@****
19.09.2025 близько 20:00 заїв на АЗС яка розташована в м. Прилуки. Під час підключення автомобіля механічного пістолету для заправки газу, заправщик неодноразово виразився нецензурною лексикою в мою сторону (в грубій формі) та повідомив, що заправляти автомобіль не буде і щоб я більше ніколи не приїжджав на дану АЗС. Також від знайомих мені відомо, що на даній АЗС такі події відбуваються постійно (в залежності від зміни).
|
Тканини Текстиль-контакт (Магазин-склад тканин)
Дата: 23.09.2025 15:05 Автор: wecawij838@****
Замовляла три відрізи для штор: сатин, бавовна і підкладкова. Всі вироби відповідають опису: щільність, ширина і текстура — усе на місці. Порадили відповідну підкладку для затемнення в кімнаті — ефект сподобався. Хочу відзначити продумані етикетки з інформацією про склад і догляд, що заощадило час при пошитті. Також ціную можливість консультації з менеджером щодо крою та кількості матеріалу.
|
KONSTANTA (меблевий салон)
Дата: 22.09.2025 22:42 Автор: bobbred282@****
Мені дуже запам’ятався досвід з покупкою шафи-купе. Фото в каталозі і в реальності майже збіглися, але наживо колір навіть приємніший. Вразило, що фурнітура й направляючі плавні - нічого не скрипить і не заїдає. Для мене важливо, щоб речі були під рукою й не дратували у дрібницях, і ця шафа якраз вирішила мою щоденну «битву з одягом».
|
Чернігівська міська поліклініка №3
Дата: 22.09.2025 11:14 Автор: 54lana1206@****
Вітаю. Ходила на інгаляції у кабінет 100 біля реєстратори. Велика вдячність медсестрі, що там працює за турботу про хворого, доброзичливість, привітну усмішку. Людина на своєму місці.
|
АН НоваЛад (Агенція нерухомості)
Дата: 21.09.2025 19:59 Автор: 380634922862s@****
Робота агенства дуже професійна. Особливо хочеться подякувати рієлтору Ярославі за супровід придбання квартири. Дуже уважна, спокійна. Завжди на зв'язку. Все прйшло без всіляких несподіванок, комфортно. Дякуємо!
Ірина
|
СТОЛИЧНА Ювелірна фабрика (ювелірні вироби)
Дата: 20.09.2025 18:40 Автор: sanek2037@****
Купили браслет із вставками емалі. За місяць відпала у двох із трьох елементів із одного боку емаль. Здали браслет. В результаті ремонту неправильний колір із двох боків і вони хотіли нам втюхати що колір такий як і був. Добре, що в магазині був однаковий браслет і ми показали що це точно змінили емаль. Не рекомендую Столичну Ювелірну фабрику. Я більше ніколи не піду в цю підшумівшу кантору.
|
СТОЛИЧНА Ювелірна фабрика (ювелірні вироби)
Дата: 20.09.2025 17:54 Автор: ulya_2009@****
Засмучена і розчарована столичною фабрикою. Це просто не серйозні люди. Цілих чотири місяці ремонтували каблучку. Першого разу не з того місця припаяли ланцюжок, з другого разу замінили не той ланцюжок та намагалися нам доказати, що ланцюжок розтягнувся рівномірно по всі довжині і що золото взагалі може рівномірно розтягнутися по всій довжині з ідеальними пропорціями. Третього разу все ж таки припаяли на оригінальний ланцюжок, але довший на 0,5 см, хоча ми надсилали фото оригінальної каблучки з прикладеною лінійкою, де було чітко видно 2 см. Ще була історія з браслетом. Коротше не рекомендую столичну ювелірну взагалі, вироби крихкі, а сервіс взагалі, шарашкіна конторка.
|
Євротоп (Магазин взуття)
Дата: 19.09.2025 17:48 Автор: swordrain8065@****
Просто жахливе обслуговування. Зайшли за чоловічим взуттям 19.09.2025.
По-перше, коли я хотіла сама дістати коробку, мені неприємним тоном сказали, щоб я цього не робила, і вони самі можуть подати. Окей, але про такі правила ніде не було вказано, то можна якось і коректніше було. Повісьте табличку, де це прописано.
Але більше вразило навіть не це: коли я дивилася черевики за 5к, мені прямо сказали, що вони взагалі-то з дорогої колекції. Це виглядало так, що вони не хотіли, щоб я навіть торкалася цих дорогоцінних черевиків. Я перепрошую: у цих жіночок вбудований радар, який дозволяє їм зчитувати зарплату потенційного клієнта? Чи як це розуміти взагалі?
Ці дві ситуації сталися з різницею в кілька хвилин, настрій і бажання щось обирати, звісно ж, зникли.
Таким чином магазин втратив платоспроможних клієнтів, бо якраз-таки, якщо б взуття нам дійсно підійшло й сподобалося, то ми могли його собі дозволити. Але продавці не зацікавлені в продажах і в тому, щоб до них поверталися.
Максимальне розчарування, туди більше ні ногою. Не рекомендую даний магазин.
|
 |
 |
|
|