запам'ятайте / запишіть
повідомте, що ви знайшли інформацію
на сайті "Map.cn.ua - Карта Чернігова"

Останні коментарі


Синьово (Лабораторний центр)
Дата: 30.10.2024 22:19   Автор: djleks94@****
Жахливо розчарована!!! Ваші співробітники зіпсували не тільки настрій, а і направлення від лікаря. Вони не компетентні, навіть не допомогли вирішити проблему яку ви і створили. Три тижні назад записала себе і доньку на аналізи. Один за направленням інші платні. Прийшло направлення. Одна заявка є , іншої немає, дізналася перед здачею. Поки дзвонила і вирішувала це питання витратила купу часу. Відмовилася від здачі аналізу так мало того, його відмітили як виконаний. На даний час я не хочу здавати аналізи у вашій лабораторії. А виходить що треба у вас здати безкоштовний , а в іншій ще раз їхати здавати платний. Чому я з вашої вини повинна терпіти збір крові двічі. Чому я повинна знову чекати запис моєї дитини. Наберіть адекватних співробітників які зможуть вирішити проблему яка виникла, а не створювати! Таке відношення до клієнтів у вашій компанії???!!!!!! Раніше такого не було! Жахливо!
Чернігівське тролейбусне управління (Комунальне підприємство)
Дата: 29.10.2024 15:18   Автор: 18yuliaegorova18@****
Доброго дня, їхала сьогодні на 7а тролейбусі від 2ї поліклініки до вокзалу. Їхали з подругою, вона запропонувала заплатити за мене проїздною карткою, я не відмовилась, але їй потрібно було вийти на зупинці біля готелю «Україна», раніше ніж мені. На зупинці біля швейної фабрики орієнтовано о 13:15 зайшли контролери перевіряти наявність квитків, я пояснила, що не маю можливості їх показати так як була проведена оплата проїздною карткою подруги !!! Мені скинула подруга фото самої картки зі штрих кодом. Мені сказали, що перевірити не можуть так чи проводиласть оплата. Я оплатила штраф 240 грн. То ж маю важливі питання: « чому є можливість заплатити за 2 квитки карткою, але перевірити дистанційно не має змоги, чи була проведена оплата?», « чому є змога пасажиру оплатити штраф, а доказати про оплачений проїзд не має?!» А також маю пропозицію: «зробити можливість перевірки дистанційно, чи за штрих кодом про оплату проїзду»
Я оплатила штраф, але не розумію чому!!!
KONSTANTA (меблевий салон)
Дата: 21.10.2024 16:25   Автор: olemergg@****
Я завжди хотіла шафу з дзеркальними дверима, щоб візуально розширити простір у спальні. І ось, знайшла на Konstanta.ua шикарну дзеркальну шафу. Це не просто шафа, а цілий арт-об'єкт! Дзеркала покривають усю передню частину, і щоразу, коли заходжу в кімнату, відчуття, що вона стала вдвічі більшою. Всередині - купа полиць, вішалок, і все продумано до дрібниць.
ринок ЦЕНТРАЛЬНИЙ, 13
Дата: 21.10.2024 15:22   Автор: Галя
Телефон не зараджается
Зоомагазин Morsy Pet (Зоомагазин)
Дата: 19.10.2024 16:23   Автор: vaizak@****
Отличный магазин приемлемые цены, и качество товара на высоте
Чернігівське тролейбусне управління (Комунальне підприємство)
Дата: 17.10.2024 15:41   Автор: ek92415@****
17 октября 2024 г. в троллейбусе #485 по маршруту 9 работает на удивление приятная и милая кондуктор. И это несмотря на забитость салона, злых пассажиров.
Пункт прийому макулатури та поліетилену
Дата: 12.10.2024 17:21   Автор: shrykov@****
укажите пожалуйста номер телефона для консультации.
Нарцис (кафе)
Дата: 09.10.2024 23:26   Автор: seantrade1@****
Був з дружиною 09.10. Конюшня: воняє гівном, офіціантки хамки. Музика норм , а шашлик супер і коньяк вогонь!!! Вечір зіпсований , не рекомендую. Більше туди не приїду , краще бути вдома .
Нарцис (кафе)
Дата: 09.10.2024 23:21   Автор: seantrade1@****
Був з дружиною 09.10. Що можу сказати: конюшня, воняє як у сараї , офіціантки хамки, тільки музика норм і шашлик чудовий. Зіпсували тільки вечір. Загальне враження- відстій!!! Не рекомендую ! Більше туди не прийдемо ніколи
ВетМед Ветеринарний кабінет Ветеринарна аптека (Ветеринарна клініка)
Дата: 05.10.2024 19:03   Автор: avnersb@****
У кошенята було сильне запалення очей, майже нічого не бачив. Дякуючи правильному лікуванню , яке призначив Сергій Михайлович, зір повністю повернувся! Дякую!!!
Будмаркет (Магазин будівельних матеріалів)
Дата: 30.09.2024 12:49   Автор: viktorsevel1108@****
Магазин чудовий, консультанти привітні і завжди допоможуть та проконсультують, а от касир на касі мало того що вона ніколи не зважає на клієнтів, не вітається, завжди як прийду розмовляє по телефону, поки обслуговує можна послухати про її проблеми з її подругами, не розумію чому не штрафують за особисті розмови по телефону перед клієнтами, так як не вперше приходжу постійно сидить розмовляє на робочому місці,наче вона вдома сидить, працює з грошима і постійно неуважна, або здачу не вірно дає або не те пробиває, не дуже приємна людина,відчуття що людина не на своєму місці і всіх ненавидить. А сам магазин дуже класний, ціни теж не високі.
Усього знайдено: 21072 коментаря
показувати по:

1 2 3 4 5 6 7 ... 2106 2107