Останні коментарі
Автошкола Driver (автошкола, курси водіння)
Дата: 20.07.2025 19:11 Автор: dariapl911@****
Сьогодні було перше заняття з водіння, і я вже дуже задоволена результатом) а ще більше задоволення від свого інструктора Олександра ! Дуже гарно всё пояснює, дуже хороша людина. З ним легко та комфортно!
Всім раджу йти - саме до нього !
|
Чернігівська міська поліклініка №3
Дата: 20.07.2025 09:40 Автор: kristinafyrsatch@****
Я в захваті, пів години намагалася додзвонитися до реєстратури, ні один номер не відповідає
|
Автошкола Driver (автошкола, курси водіння)
Дата: 20.07.2025 09:00 Автор: zarovna1982@****
Для покращення своє їзди на авто звернулась до інструктора Юлії.Залишилась дуже задоволена.Юля дуже уважно вислухала мене ,і запропонувала дії для вирішення мого питання(невпевненість при керуванні авто)Уроки проходять дуже цікаво.Дуже вдячна за такий підхід до клієнтів.
|
Тканини Текстиль-контакт (Магазин-склад тканин)
Дата: 19.07.2025 22:39 Автор: leraleon00@****
Замовлення пройшло ідеально: сайт зручний, багато варіантів тканин, хороші фото та описи. Оперативна підтримка, допомогли обрати потрібну основу. Тканина прийшла якісна, гарно запакована. Все відповідає очікуванням. Рекомендую всім, хто цінує якість!
|
Медичний центр "СімМед" (Медичний центр)
Дата: 19.07.2025 14:34 Автор: elena.shestak888@****
Всім доброго дня! Я Шестак Олена, з Великою Вдячністю та Повагою до Шень Юрія Миколайовича та Оксани Григорівни!! ❤️❤️
Після непрофесійного аборта через декілька років в мене були великі проблеми із здоров'ям. Лікарі не могли зрозуміти що в мене і звідки. Після звернення в клініку Сіммед моє життя змінилося!!!! Мені зробили професійну чистку матки, конус шійки матки та прибрали поліп з наружної стінки матки.... Пройшло вже не мало років, а ч і досі з повагою і вдячністю згадую та розповідаю про відношення і професійну роботу ціх Лікарів!!!! ❤️?❤️? З найкращими побажаннями, Вдячністю і теплом в душі та серці!!!!.... ?????❤️❤️
|
Beer Market (мережа магазинів розливного пива)
Дата: 18.07.2025 14:48 Автор: katasavinska8@****
Какого блядь хуя мне не заплатили я блядь месяц на вас отбатрачила по партаймам бегала пожалуйста выйди я вышла раз выпила и в сука меня зп лишыли и росказнями кормите брехливая контора и пива говно полное один кисляк и дохуя просрочек приходит просят выкладывать сухое сверху норм в низ чтобы быстрее продать время от времени брак пива и вина приходит могут и кисляк продать
|
Чернігівська міська поліклініка №3
Дата: 18.07.2025 12:42 Автор: vasiliy0152@****
ніякі номера поліклініки не відповідають. Набирав телефони протягом пів години-ніхто не відповів.
|
Квартал №202 (Економ-магазин)
Дата: 18.07.2025 09:14 Автор: rabota.b.d.e@****
Ето худший магазин, куда я заходил.
Люблю випичку из Квартала, но в єтом магазине она постоянно порченная, вонючая, гнилие сосики через раз попадаются.. Надоело! Прошу расмотреть в етом магазине поваров і заменить их! В След. раз я визову все проверки на єтот магазин. Пусть сами едят гнилие соски!!!!
|
ЖЕК-13 Комунальне підприємство. Приймальна
Дата: 17.07.2025 16:11 Автор: hmarska407@****
Добрий день!
Чи можна змінити прибиральниця за адресою Красносільського 75?
Жіночка завжди або п'яна, або з перепою, неадекватна, не прибирає взагалі в під'їздах та біля будинку, в приміщеннях баків- повна антисанітарія!!!
|
Гроші на прокат (ломбард)
Дата: 15.07.2025 15:19 Автор: ihorhikaev@****
Після візиту до цього ломбарду та спілкування з Ольгою Шелег, краще піду у "Скарбницю", там не хамлять.
|
Голді (магазин одягу)
Дата: 14.07.2025 23:56 Автор: dmitriy1974best@****
Перше враження від магазину Goldi, який знаходиться в "Голлівуді" м.Чернігів, дуже негативне. Це пов'язано із відсутністю культури спілкування продавчині цього магазину, яка працювала на касі. 12 липня 2025 року я разом з дитиною вибрав дня неї у подарунок до Дня народження 2 красивих плаття, загальною вартістю 1898 грн. Щоправда, одне з них, світлого кольору, вартістю 1499 грн, було з брудною плямою на шиї спереду, розміром 50×50 мм (іншого такого ж розміру не було). На моє прохання, врахувати це при розрахунку і зробити знижку, продавчиня сухо відповіла, що знижку через це не зроблять. Наступне її речення було: Якщо не подобається, не купуйте! Ми повернемо плаття виробнику... Тоді я запропонував їй із моїм запитанням звернутись до керівництва. Відповідь: Вам не зроблять знижку...
А де в цих реченнях інтереси покупця?!! Що, нормальні побажання покупця не потрібно враховувати? А де ввічливість? Не кажу вже про "вибачте". Все таки купуючи 2 плаття, у т.ч. з брудом, я в останнє спитав: А де дякую за покупку ? Відповідь шокувала " Будь ласка". Кажу: це Ви мені повинні були подякувати за таку покупку!!! Якось неприємно згадались продавчині радянського союзу. Звертаюсь до керівництва магазину Goldi, щоб вони вжили заходів, у т.ч дисциплінарних, до таких продавчинь і скорегували політику магазину в бік інтересів покупця. Ім'я продавчині незнаю ( не було бейджика), але її можна встановити за часом покупки - 13:17:54.
|
|
|