запам'ятайте / запишіть
повідомте, що ви знайшли інформацію
на сайті "Map.cn.ua - Карта Чернігова"

Розкрутка та просування сайтів за допомогою ключових запитів «з хвостом»

Останнім часом ключові слова «з хвостом» набрали свою популярність у кілька десятків разів. Це підтверджує дослідження "SEOmoz" за 2022 рік, де приблизно 70% всього трафіку - це подовжені ключові фрази. З їх допомогою розкрутка та просування сайтів буде найефективнішою. «Хвостаті» ключі складаються з безлічі унікальних слів, які разом дадуть користувачеві перевагу в пошуковій системі.
 

Особливості фраз з довгим «хвостом» для розкрутки та просування сайту


Формат ключа з «довгим хвостом» є фразою, що складається з двох і більше слів. Найчастіше це запити з низькою частотою, які є конкурентами. Вони можуть бути в такому вигляді, як вибір домена, пошукове просування продукту.


Основну вигоду від застосування подібних «хвостатих» запитів доведено SEO-експертами Рендом Фішкіним та Маркусом Шеріданом. Вони провели експеримент і переконалися у перевагах використання «хвостатих» ключів для розкручування. Ознайомитись з результатами можна на діаграмі.
 

Причини використання ключових фраз з хвостом для просування


Існує три основні причини, з яких слід застосовувати ключові слова з низькою частотою, щоб розкрутка та просування сайтів була результативною.

  1. Підвищення якості видачі та збільшення співвідношення користувачів сайту із загальною кількістю відвідувачів.
    Низькочастотні запити вважаються найчіткішими та мають вузьку спрямованість. Тобто вводиться конкретна фраза; якщо контент сторінки відповідає йому, значить користувач з високою ймовірністю відвідає ваш сайт. Наприклад, вбитий у пошуковик запит «просування та розкрутка з нуля» говорить про те, що людина – новачок у темі SEO, і він хоче отримати всю необхідну інформацію.
  2. Низький рівень конкуренції.
    Конкретизовані ключові фрази мають найменшу конкуренцію. Їх рідко можна зустріти інших ресурсах. Це означає, що просування за «хвостатими» запитами буде набагато ефективнішим, ніж за високочастотними.
  3. Виведення сайту у топ.
    Застосовуючи в текстовому матеріалі низькочастотні ключі, можна досягти ще вищого потоку пошукового трафіку. Тобто, використовуючи довгі фрази, можна за короткий час вивести сайт у топ SERP (сторінка, що демонструється користувачеві при вбиванні в пошуковик уточнюючого запиту).

 

Робота з ключами «Long tail» для розкрутки та просування сайту

 


Усі дії складаються із трьох кроків:

  • пошук «хвостатих» ключових фраз – для цього підійдуть такі ресурси Google як пошукова система, аналітика, планер, консоль;
  • створення контенту – його особливість має полягати у добірці низькочастотних ключових слів;
  • аналіз «довгохвостових» запитів.


Останній крок заслуговує на найбільшу увагу, оскільки дуже важливо вміти проводити аналіз та SEO-оптимізацію готових ключових фраз. Іншими словами, потрібно обов'язково стежити за щомісячним приростом цільової аудиторії та перевіряти, який саме запит має попит серед відвідувачів. Після цього слід підбирати до ключових слів фрази-синоніми. Наприклад, якщо на сайті є ключ «розкрутка та просування», то його можна перефразувати в «SEO-оптимізацію».


Також важливо відзначити покращення чи погіршення середньостатистичного часу перебування на ресурсі. Якщо було помічено, що одну зі сторінок швидко закривають, це говорить про те, що користувачі незадоволені матеріалом. Рекомендується переглянути свої ключові фрази та оптимізувати їх під інтереси цільової аудиторії. Тільки дотримуючись цих порад, можна швидко і ефективно розкрутити власний ресурс.