Всі, хто займається великим і малим бізнесом, знає, наскільки важлива зовнішня реклама. На вулицях всюди зустрічаються рекламні вивіски, банери, розтяжки та багато іншого. Може здатися, що вуличної реклами дуже багато, але саме цим зовнішня реклама і хороша, оскільки її неможливо помітити. Наша стаття розповість, кому може знадобитися виробництво зовнішньої реклами та у чому її перевага.
Для якого бізнесу ефективна зовнішня реклама
Будь-який підприємець рано чи пізно починає замислюватися про те, що йому потрібна реклама. Хтось може вибрати інтернет-рекламу, хтось – рекламу по радіо та телевізору. Всі ці варіанти, безумовно, хороші, але без зовнішньої реклами доведеться туго.
Багато маркетологи стверджують, що на їхній практиці не було компаній, яким не допомогла б зовнішня реклама залучення цільової аудиторії. Зовнішня реклама користується великою популярністю у будь-якій сфері бізнесу:
• Мережеві магазини;
• Компанії із брендовою продукцією;
• Компанії нерухомості;
• Клінінгові компанії;
• Автосалон і СТО;
• Студії краси та перукарні;
• Кафе та ресторани;
• Туристичні агенції та багато іншого.
Зовнішня реклама здатна не тільки викликати великий інтерес до продукції, що рекламується, але і переконати споживача в тому, що йому необхідно звернутися саме в цю компанію.
Переваги зовнішньої реклами
Будь-яка реклама розраховується певну категорію споживачів: діти, дорослі, літні, чоловіки чи жінки. До основних переваг зовнішньої реклами відносяться:
• Економічна ефективність. На відміну від відео-реклами, яку можуть показувати в інтернеті або по телебаченню, зовнішня коштує в рази дешевше, а замовник має право вибирати: білборди, плакати, вивіски та ін.
• Широке охоплення аудиторії. Чим більше ви купуєте рекламних об'єктів по місту, тим більше людей побачить ваш товар або послугу.
• Формування лояльності. Якісно підібраний матеріал завжди буде приємний зоровому контакту зі споживачем і ніколи не викличе відторгнення.
• Широкий вибір різновидів реклами. Замовник може вибрати один із видів реклами або все: щит,сіті бокс, вивіска, білборд та інше.
• Регулярний контакт із аудиторією. Найчастіше люди використовують один і той же маршрут, коли йдуть пішки або їздять на транспорті. Завдяки цьому назва послуги чи бренду легко та швидко запам'ятовується.
Також хочеться виділити головну перевагу у зовнішній рекламі - її ніколи не можна відключити, закрити або заблокувати споживачеві, а значить, працюватиме для вас цілодобово, надаючи вам нових клієнтів.