запам'ятайте / запишіть
повідомте, що ви знайшли інформацію
на сайті "Map.cn.ua - Карта Чернігова"

Класифікація автомобільних шин

У цій статті ви дізнаєтесь, які бувають шини. Ми дізнаємося про шини за призначенням, способом герметизації, конструкції, формою профілю поперечного перерізу шини, і за типом малюнка протектора. Стаття буде корисна початківцям автомобілістам і автолюбителям, які бажають глибше поринути у світ машин.


До речі, купити якісні шини у Києві ви можете у нас.< /p>


Ми продаємо шини для будь-якої марки та моделі автомобілів, та надаємо повний опис характеристик гуми. Якщо вам потрібна допомога — досвідчені фахівці вас проконсультують.

 


Види автомобільних шин

За призначенням шини поділяються на шини для легкових та вантажних автомобілів. Відрізняються властивостями гумою, розмірами та складністю в управлінні — шини для вантажівок зазвичай набагато більші, довговічніші і при цьому складніші в управлінні їх «легких» побратимів.

За способом герметизації поділяються на камерний та безкамерний вигляд. Камерні шини вентиль із камерою, в яку зганяється повітря, вентиль при цьому не дає повітрю вийти назовні. Безкамерні мають іншу конструкцію, і замість камери в них використовується спеціальний повітронепроникний шар, який знаходиться під першим каркасом шини. При цьому вентиль розміщують в отворі обода колеса, після чого герметизують.


По конструкції шини
бувають діагональні та радіальні. Діагональні шини мають каркас, що складається з кількох кордових прокладок. Їхні краї оббиваються навколо кільцевих стрижнів з дроту. Разом кордові нитки перехрещуються в суміжних шарах, як правило, їх 4-6. Діагональні шини більш міцні і стійкі до різких ударів, ніж радіальні, але при цьому програють за іншими характеристиками. Але періодично їх продовжують випускати за рахунок дешевизни.


Радіальні шини мають кордові нитки, які розташовані паралельно по радіусу одного борту шини до іншого. Вони менш міцні, ніж діагональні, тому для додаткової підтримки використовують пояс із сталевого корду. Також зараз для більшості шин передбачено нейлоновий бандаж, який виступає в ролі додаткового стабілізатора.

 




За формою профілю
бувають шини діляться від широкопрофільних до наднизькопрофільних та арочних. Чим нижче профіль - тим легше в управлінні шина, і тим сильніше водій відчуває всі переваги та недоліки дороги. Низькопрофільні шини використовуються гонщиками і на хороших дорогах, і дарують інші враження від їзди, але при поганому стані доріг вони принесуть чимало дискомфорту, адже водій відчуватиме на собі кожну яму та кожен камінь.


За типом малюнка протектора
поділяються на літні, зимові та всесезонні. Літні мають яскраво виражені поздовжні канавки та малу кількість поперечних канавок.


Зимові мають глибокі поздовжні та поперечні канавки та чіткий мікромалюнок для відведення води.


Всесезонні шини мають середні по глибині канавки та чітко виражений розгалужений малюнок протектора.