Для успішної реклами різноманітних товарів багатьом компаніям просто необхідна послуга Предметна зйомка. Вся справа в тому, що за результатами досліджень було з'ясовано, що більше 80% рішень люди приймають, дивлячись на картинку. Саме фото товару штовхає потенційного покупця оцінити його переваги та зробити висновки щодо подальшої покупки. Тому виникає необхідність надавати продукт на фотографії у кращому вигляді та на вищому рівні.
Предметна зйомка - що це
Насамперед це жанр фотографічної майстерності, який широко застосовується для реклами та вигідної демонстрації запропонованого товару. Предметна використовується зйомка переважно для розміщення фото в картках товару в інтернет-магазинах, оформлення обкладинки журналу, меню в кафе та ін.
Слід відрізняти цей спосіб реклами від бізнес-фотосесії, про яку докладно розповідають фахівці фотостудії Фронтпейдж за посиланням https://frontpage.com.ua/portfolios/business/.
Види предметної зйомки
Іміджева зйомка. Застосовується для реклами, публікацій, демонстрації в соціальних мережах та ін. Залежно від особливостей замовлення та потреб клієнта може бути опрацьована концепція з нуля до постпродакшену. Зйомка цього виду - невід'ємна складова під час просування товару над ринком. Жодна реклама не обійдеться без цікавих та високоякісних знімків, які привертають увагу та створюють незабутнє враження про товар.
При розміщенні професійних знімків на сайті, власник показує не тільки хорошу якість продукції, а й заявляє про високий рівень такої. Ті представники бізнесу, які розуміють необхідність висококласного візуального представлення свого товару, випереджають конкурентів на всі 100%.
Зйомка для каталогів та інтернет-магазинів. Додатково пропонується ретуш, 3D-зображення та інші можливості. Дана фотографування служить для створення різноманітних рекламних каталогів, які можуть бути розміщені як на просторах мережі, так і в аналоговому вигляді (тобто на папері). Без цієї послуги не обійтися, т.к. товари в каталозі повинні виглядати красиво та незабутньо. Слід зазначити, що заповнене в каталозі якісне зображення важливе так само, як і просування сайту в цілому.
Користувачі, які прийшли на сторінку в мережі, не можуть помацати товар руками. Тому його фотографія має бути більш реалістичною і не викликати сумнівів як продукт, що зацікавив.
< br />
FOOD-зйомка для кафе та ресторанів або сайтів. Це постановочна фотосесія для меню з додатковими послугами FOOD-стиліста, який знає як надати страву смачнішою та бажанішою.
Фотозйомка для Інстаграма та інших соціальних мереж. Застосовується для різних цілей. Переважно для просування брендових облікових записів, які пропонують певні товари або послуги. Тут як ніколи потрібні наочні приклади.
Фотосесія одягу для LOOKBOOK. Т.к. Кількість запитів на цей вид фотозйомки збільшено, для неї виділено цей додатковий розділ. Серед послуг пропонується ретуш та корекція знімків.
Поради з предметної зйомки від професіоналів
Виберіть камеру. Спочатку необхідно визначити мету, для якої належить провести фотосесію. Якщо передбачаються знімки для інтернет-каталогу, можна обійтися і гарною камерою смартфона. А якщо фото потрібні для великого формату (наприклад, журнал) тут не обійтися без професійної техніки.
Підібрати об'єктив. Найбільш підходящим для цих цілей вважається довгофокусний макрооб'єктив з відстанню фокусу 6-10 см.
Налаштувати освітлення. Грамотне освітлення – 80% успіху будь-якої фотозйомки. Тут основна вимога - мінімум тіней.
Отже, без хороших та якісних фотографій зараз не обійтися ні в якій бізнес-ніші. Чим робити знімки самостійно в цьому питанні краще звернутися до професіонала. Інакше через саморобні фото можна назавжди втратити репутацію та можливі продажі.