запам'ятайте / запишіть
повідомте, що ви знайшли інформацію
на сайті "Map.cn.ua - Карта Чернігова"

Всі подробиці про послугу предметної зйомки

Для успішної реклами різноманітних товарів багатьом компаніям просто необхідна послуга Предметна зйомка. Вся справа в тому, що за результатами досліджень було з'ясовано, що більше 80% рішень люди приймають, дивлячись на картинку. Саме фото товару штовхає потенційного покупця оцінити його переваги та зробити висновки щодо подальшої покупки. Тому виникає необхідність надавати продукт на фотографії у кращому вигляді та на вищому рівні.


Предметна зйомка - що це


Насамперед це жанр фотографічної майстерності, який широко застосовується для реклами та вигідної демонстрації запропонованого товару. Предметна використовується зйомка переважно для розміщення фото в картках товару в інтернет-магазинах, оформлення обкладинки журналу, меню в кафе та ін.


Слід відрізняти цей спосіб реклами від бізнес-фотосесії, про яку докладно розповідають фахівці фотостудії Фронтпейдж за посиланням https://frontpage.com.ua/portfolios/business/

Види предметної зйомки

  • Іміджева зйомка. Застосовується для реклами, публікацій, демонстрації в соціальних мережах та ін. Залежно від особливостей замовлення та потреб клієнта може бути опрацьована концепція з нуля до постпродакшену. Зйомка цього виду - невід'ємна складова під час просування товару над ринком. Жодна реклама не обійдеться без цікавих та високоякісних знімків, які привертають увагу та створюють незабутнє враження про товар.

  • При розміщенні професійних знімків на сайті, власник показує не тільки хорошу якість продукції, а й заявляє про високий рівень такої. Ті представники бізнесу, які розуміють необхідність висококласного візуального представлення свого товару, випереджають конкурентів на всі 100%.

  • Зйомка для каталогів та інтернет-магазинів. Додатково пропонується ретуш, 3D-зображення та інші можливості. Дана фотографування служить для створення різноманітних рекламних каталогів, які можуть бути розміщені як на просторах мережі, так і в аналоговому вигляді (тобто на папері). Без цієї послуги не обійтися, т.к. товари в каталозі повинні виглядати красиво та незабутньо. Слід зазначити, що заповнене в каталозі якісне зображення важливе так само, як і просування сайту в цілому.


Користувачі, які прийшли на сторінку в мережі, не можуть помацати товар руками. Тому його фотографія має бути більш реалістичною і не викликати сумнівів як продукт, що зацікавив.


< br />

  • FOOD-зйомка для кафе та ресторанів або сайтів. Це постановочна фотосесія для меню з додатковими послугами FOOD-стиліста, який знає як надати страву смачнішою та бажанішою.

  • Фотозйомка для Інстаграма та інших соціальних мереж. Застосовується для різних цілей. Переважно для просування брендових облікових записів, які пропонують певні товари або послуги. Тут як ніколи потрібні наочні приклади.

  • Фотосесія одягу для LOOKBOOK. Т.к. Кількість запитів на цей вид фотозйомки збільшено, для неї виділено цей додатковий розділ. Серед послуг пропонується ретуш та корекція знімків.


Поради з предметної зйомки від професіоналів
 

  • Виберіть камеру. Спочатку необхідно визначити мету, для якої належить провести фотосесію. Якщо передбачаються знімки для інтернет-каталогу, можна обійтися і гарною камерою смартфона. А якщо фото потрібні для великого формату (наприклад, журнал) тут не обійтися без професійної техніки. 

  • Підібрати об'єктив. Найбільш підходящим для цих цілей вважається довгофокусний макрооб'єктив з відстанню фокусу 6-10 см.

  • Налаштувати освітлення. Грамотне освітлення – 80% успіху будь-якої фотозйомки. Тут основна вимога - мінімум тіней.


Отже, без хороших та якісних фотографій зараз не обійтися ні в якій бізнес-ніші. Чим робити знімки самостійно в цьому питанні краще звернутися до професіонала. Інакше через саморобні фото можна назавжди втратити репутацію та можливі продажі.