Створення детального списку автозапчастин потребує наявності двох компонентів: інформаційної цінності та постійної синхронізації даних. Ефективність каталогу залежить від наступних факторів:
- Щодневого наповнення бази даних;
- Грамотної подачі матеріалу;
- Організації розширеного пошуку;
- Актуалізації даних за кількома джерелами (каталог офіційних дилерів, перевірені відгуки користувачів, інформація від блогів та форумів).
Інструменти, що використовуються просунутими контент менеджерами для формування каталогу
- VIN-код автомобіля з 17 знаків, що є актуальним для торгового майданчика Avtopro.ua; li>
- Характеристики двигуна;
- Номер кузова транспортного засобу;
- Коди блоків, механізмів, деталей;
- Коди альтернативних запчастин, враховуючи особливості автомобіля (комплектація, можливість монтажу додаткових аксесуарів та інше).
Коли придумано загальний список деталей, варто вирішити, як відбуватиметься взаємодія клієнта з інформаційним каталогом, та найпошуковішою системою.
Створюючи базу даних інтернет-магазину, досвідчені менеджери використовують ступінчасті та розгалужені списки. Усі етапи пошуку супроводжуються необхідними кресленнями та схемами, а іноді й відеоматеріалами. Якщо потенційному покупцеві важко визначитися з безліччю кодувань, розширений фільтр Avtopro скорочує кількість пропозицій до розумної межі.
Упорядкування каталогу деталей за допомогою синхронізації кодувань в режимі онлайн
Для більшості користувачів кодування, що складаються з 10-12 цифр і літер, є складними. Це занадто багато для одного запиту, навіть із зазначеними характеристиками. Спростити цю величину до 2-3 одиниць допомагає синхронізація маркування з базами даних офіційних виробників та дилерів. У цій ситуації можливі варіанти:
- Покупка готової програми та щомісячне внесення абонентської плати за актуалізацію даних;
- Використання крос-технологій, коли кодування вводиться вручну з перевірених безкоштовних джерел, база даних також оновлюється вручну. Для цього потрібна окрема облікова програма та спеціальний модуль синхронізації.
Обидва ці інструменти використовуються одночасно на торговому майданчику Автопро. Неможливо у щоденному режимі аналізувати коди та прив'язувати до певних товарів. Тому використання перевірених баз даних є дуже важливим аспектом. Такі бази, як правило, розраховані на професіоналів автомобільного бізнесу та використовуються у авторизованих точках продажу автозапчастин. Для доповнення кодувань обов'язково використовуються ілюстративні матеріали: план-схеми певних автомобілів, механізмів та запчастин.