запам'ятайте / запишіть
повідомте, що ви знайшли інформацію
на сайті "Map.cn.ua - Карта Чернігова"

Як створюються електронні каталоги для автозапчастин?

Створення детального списку автозапчастин потребує наявності двох компонентів: інформаційної цінності та постійної синхронізації даних. Ефективність каталогу залежить від наступних факторів:

  1. Щодневого наповнення бази даних;
  2. Грамотної подачі матеріалу;
  3. Організації розширеного пошуку;
  4. Актуалізації даних за кількома джерелами (каталог офіційних дилерів, перевірені відгуки користувачів, інформація від блогів та форумів).


Інструменти, що використовуються просунутими контент менеджерами для формування каталогу

Сукупність наявних характеристик утворює навігаційну систему інтернет-магазину. Для роботи системи знадобиться універсальний реєстр деталей, що формується за рахунок таких параметрів:

  • VIN-код автомобіля з 17 знаків, що є актуальним для торгового майданчика Avtopro.ua;
  • Характеристики двигуна;
  • Номер кузова транспортного засобу;
  • Коди блоків, механізмів, деталей;
  • Коди альтернативних запчастин, враховуючи особливості автомобіля (комплектація, можливість монтажу додаткових аксесуарів та інше).


Коли придумано загальний список деталей, варто вирішити, як відбуватиметься взаємодія клієнта з інформаційним каталогом, та найпошуковішою системою.


Створюючи базу даних інтернет-магазину, досвідчені менеджери використовують ступінчасті та розгалужені списки. Усі етапи пошуку супроводжуються необхідними кресленнями та схемами, а іноді й відеоматеріалами. Якщо потенційному покупцеві важко визначитися з безліччю кодувань, розширений фільтр Avtopro скорочує кількість пропозицій до розумної межі.


Упорядкування каталогу деталей за допомогою синхронізації кодувань в режимі онлайн


Для більшості користувачів кодування, що складаються з 10-12 цифр і літер, є складними. Це занадто багато для одного запиту, навіть із зазначеними характеристиками. Спростити цю величину до 2-3 одиниць допомагає синхронізація маркування з базами даних офіційних виробників та дилерів. У цій ситуації можливі варіанти:

  • Покупка готової програми та щомісячне внесення абонентської плати за актуалізацію даних;
  • Використання крос-технологій, коли кодування вводиться вручну з перевірених безкоштовних джерел, база даних також оновлюється вручну. Для цього потрібна окрема облікова програма та спеціальний модуль синхронізації.


Обидва ці інструменти використовуються одночасно на торговому майданчику Автопро. Неможливо у щоденному режимі аналізувати коди та прив'язувати до певних товарів. Тому використання перевірених баз даних є дуже важливим аспектом. Такі бази, як правило, розраховані на професіоналів автомобільного бізнесу та використовуються у авторизованих точках продажу автозапчастин. Для доповнення кодувань обов'язково використовуються ілюстративні матеріали: план-схеми певних автомобілів, механізмів та запчастин.