Новим брендам складно досягати успіху на світовому ринку парфуму, де вже домінують відомі модні будинки. Але Кіліану Хеннесі, нащадку старовинного роду виноробів, це вдалося.
Невелика історія бренду та особливості парфумів Kilian
Кіліану Хеннесі, як спадкоємцю коньячної імперії пророкували успішну кар'єру у винному бізнесі, але йому вдалося розкрутити власний бренд, відомий зараз не менше, ніж Hennessy. Мова про парфумерію Kilian, вперше представлену в 2007 році колекцією з десяти ароматів.
< /p>
Кіліан завжди хотів займатися своїм бізнесом, який не стосується сімейної справи. Він закінчив Сорбонну, де підготував дисертацію про семантику ароматів. Також юний спадкоємець стажувався у рекламному відділі іншого відомого парфумерного бренду Kenzo. У результаті молодий Хеннесі вирішив зайнятися саме парфумерією, заснувавши свою торгову марку та випустивши першу колекцію.
Особливості парфуму
- Всі аромати створюються вручну та продумуються до деталей.
- Бренд дотримується концепції натуральності, інтриги та безпосередності.
- Духи Kilian – це нішева парфумерія.
- Флакони можуть використовуватися кілька разів завдяки змінним картриджам.
Ще одна особливість парфуму Kilian – це стильні флакони. Сам засновник зазначає, що намагається робити упаковку красивою, але водночас простою. Наприклад, на деяких флаконах парфумів є металеві таблички з брендом, прикрашені дрібним барельєфом. Гравірування табличок заповнюється емаллю – це дуже тонка робота, що виконується вручну.
Многоразові флакони – внесок бренду Kilian в екологію
Кіліан каже, що хоче відродити колишні традиції парфумерії, які були втрачені, щоб знову звести мистецтво створення ароматів на п'єдестал. Судячи з успіху його бренду, завдання успішно втілюється в реальність. парфум добре продається у різних країнах світу.
Один із принципів бренду – екологічність, тому парфуми Kilian поміщаються в багаторазові флакони, вони можуть наповнюватися знову і знову, достатньо поміняти картридж із потрібним ароматом. Багато фахівців відзначають, що це був вдалий хід, завдяки якому парфум зміг зайняти власну нішу.
За кілька років торгова марка набула високої популярності на світовому ринку. Зараз бренд випускає кілька десятків ароматів у різних колекціях, наприклад In The Garden of Good & Evil, Asian Tales, Arabian Nights та інші. Спеціально на честь сімейного бізнесу, Кіліан створив барило «Фонтан Любові», присвятивши його коньячній справі. Кожен аромат цієї торгової марки є унікальним.