Ці бавовняні та лляні сумки, завдяки своїй екологічності та практичності, створюють конкуренцію одноразовим поліетиленовим пакетам. Еко сумка зі своїм принтом - це чудовий спосіб виявити турботу про природу і прорекламувати свою компанію. Завдяки простоті та невеликій вартості, такий варіант просування стає все більш затребуваним.
Що таке еко-торба?
Просування еко-сумки почалося із засновника бренду L.L.Bean Леона Леонвуда Біна у 1940 році. Його полотняні сумки застосовувалися для перенесення дров. У Росії попередницею тканинної сумки вважається авоська, яку за часів СРСР носили з собою, сподіваючись купити дефіцитні на той час продукти.
Відомо, що поліетиленовий пакет використовується, як правило, один раз. На його розкладання потрібно близько 400 років. При утилізації та спалюванні пакета виділяється багато токсичних шкідливих речовин. Замість поліетилену набагато практичніше та екологічніше використовувати еко-сумку з натуральної тканини.
Параметри
Окрім екологічності у тканинних сумок багато інших безперечних переваг:
- міцність та довговічність. Вони витримують більше навантаження, ніж пластикові пакети і можуть використовуватися багато разів;
- економічність. Пакет коштує близько 5-10 рублів, використовується один раз, потім викидається. Еко-сумка не набагато дорожча, але використовуючи її багато разів, можна трохи заощадити;
- її зручно брати на прогулянку та на пляж.
Як еко-сумка допоможе у просуванні бренду
Придбавши такі сумки, ви виявите турботу про клієнтів та навколишнє середовище. На сайті cherpack.net можна замовити друк логотипів на еко сумках за вигідною ціною. Потенційні клієнти можуть отримати таку рекламу такими способами:
- після проведення переговорів, еко-сумку з рекламними постами, презентом, сувеніром можна подарувати бізнес-партнерам. Це підкреслить ваш респектабельність та доброзичливість;
- своїм постійним клієнтам і співробітникам, що відзначилися, на свято можна зробити маленький подарунок у сумці з логотипом компанії;
- для невеликих торгових компаній це гарна можливість дати знати про себе. Вкажіть адресу та слоган на сумці.
Дедалі більше людей стурбовані проблемою забруднення навколишнього середовища. Побачивши логотип вашої компанії на сумці, вони переймуться до бренду довірою та повагою. Навіть на підсвідомому рівні вигляд логотипу фірми викликатиме позитивні емоції, які допоможуть прийняти позитивне рішення на користь покупки.