запам'ятайте / запишіть
повідомте, що ви знайшли інформацію
на сайті "Map.cn.ua - Карта Чернігова"

Чому зовнішня реклама потрібна бізнесу?

У сучасному світі високої конкуренції та розсіяної уваги споживачів малий, середній та великий бізнес потребує максимально ефективних інструментів залучення клієнтів та підвищення впізнаваності власного бренду. Зовнішня реклама від компанії Тор — це інструмент, який здатний забезпечити помітне зростання клієнтської бази за відносно невеликих фінансових витрат.

 

 

Зовнішня реклама - основні переваги

Основні види зовнішніх рекламних матеріалів:

  • плакати, афіші, рекламний щит, сітілайти,
  • об'ємні літери та зображення,
  • брендування легкових, вантажних та пасажирських транспортних засобів.

 

Ключові конкурентні переваги зовнішньої реклами на ринку України:

  • Максимально широке охоплення аудиторії. Зовнішню рекламу щодня бачать тисячі, десятки та сотні тисяч потенційних споживачів товарів та послуг.
  • Тривалий вплив. Зовнішні рекламні конструкції працюють цілодобово, без вихідних та свят, для пішоходів та водіїв.
  • Індивідуальний підхід до кожної категорії споживачів. Сучасний рекламний ринок пропонує настільки широкий вибір зовнішніх носіїв, що будь-яка компанія може створити унікальне та максимально ефективне рекламне повідомлення, яке одразу запам'ятовується.
  • Візуальний вплив. Яскраві, оригінальні та масштабні образи миттєво привертають увагу, сприяють кращому запам'ятовуванню продукту, послуги чи бренду.
  • Оптимальне співвідношення ефективності та вартості. При грамотному дизайні та правильному розміщенні зовнішня реклама відрізняється одним із найвищих рівнів рентабельності.
  • Вплив на локальну аудиторію. Зовнішні рекламні носії ідеально підходять для привернення уваги у певних містах, населених пунктах, регіонах, районах чи конкретних вулицях.

 

Як правильно використовувати зовнішню рекламу?

Ключові маркетингові секрети ефективного використання зовнішньої реклами:

  • точне визначення цільової аудиторії;
  • правильний вибір виду зовнішньої реклами;
  • унікальний дизайн, що запам'ятовується;
  • наявність контактної інформації, за якою потенційні клієнти зможуть знайти вашу компанію, послугу чи продукт;
  • грамотний вибір місця розміщення рекламних матеріалів;
  • вимір ефективності рекламної кампанії.

Останній пункт – найважливіший. Вимірюючи ефективність, ви завжди зможете коригувати інформаційне наповнення та місця розміщення реклами, підвищуючи її результативність, віддачу та мінімізуючи витрати.