У сучасному світі високої конкуренції та розсіяної уваги споживачів малий, середній та великий бізнес потребує максимально ефективних інструментів залучення клієнтів та підвищення впізнаваності власного бренду. Зовнішня реклама від компанії Тор — це інструмент, який здатний забезпечити помітне зростання клієнтської бази за відносно невеликих фінансових витрат.
Зовнішня реклама - основні переваги
Основні види зовнішніх рекламних матеріалів:
- плакати, афіші, рекламний щит, сітілайти,
- об'ємні літери та зображення,
- брендування легкових, вантажних та пасажирських транспортних засобів.
Ключові конкурентні переваги зовнішньої реклами на ринку України:
- Максимально широке охоплення аудиторії. Зовнішню рекламу щодня бачать тисячі, десятки та сотні тисяч потенційних споживачів товарів та послуг.
- Тривалий вплив. Зовнішні рекламні конструкції працюють цілодобово, без вихідних та свят, для пішоходів та водіїв.
- Індивідуальний підхід до кожної категорії споживачів. Сучасний рекламний ринок пропонує настільки широкий вибір зовнішніх носіїв, що будь-яка компанія може створити унікальне та максимально ефективне рекламне повідомлення, яке одразу запам'ятовується.
- Візуальний вплив. Яскраві, оригінальні та масштабні образи миттєво привертають увагу, сприяють кращому запам'ятовуванню продукту, послуги чи бренду.
- Оптимальне співвідношення ефективності та вартості. При грамотному дизайні та правильному розміщенні зовнішня реклама відрізняється одним із найвищих рівнів рентабельності.
- Вплив на локальну аудиторію. Зовнішні рекламні носії ідеально підходять для привернення уваги у певних містах, населених пунктах, регіонах, районах чи конкретних вулицях.
Як правильно використовувати зовнішню рекламу?
Ключові маркетингові секрети ефективного використання зовнішньої реклами:
- точне визначення цільової аудиторії;
- правильний вибір виду зовнішньої реклами;
- унікальний дизайн, що запам'ятовується;
- наявність контактної інформації, за якою потенційні клієнти зможуть знайти вашу компанію, послугу чи продукт;
- грамотний вибір місця розміщення рекламних матеріалів;
- вимір ефективності рекламної кампанії.
Останній пункт – найважливіший. Вимірюючи ефективність, ви завжди зможете коригувати інформаційне наповнення та місця розміщення реклами, підвищуючи її результативність, віддачу та мінімізуючи витрати.