Якщо ви займаєтесь товарним бізнесом, ставимо ставки на те, що вже неодноразово міркували про те, де ж знайти той самий “ключ” до великих продажів? Сьогодні ми тут, щоб допомогти вам знайти відповідь на це запитання та досягти бажаних результатів. У нашому арсеналі є безліч корисних порад, однак наразі ми поговоримо про головного помічника в процесі підвищення обсягу продажів - CRM-систему для інтернет-магазинів SITNIKS CRM. Бажаєте х2 замовлень? Нумо скоріше знайомитись ближче!
SITNIKS CRM: система, яка змінює правила продажів
Гадаємо, що спершу вам було б цікаво дізнатися, що ж це за такий “чудо” інструмент, який може перетворити ваш магазин у конвеєр замовлень. Почнемо з простого:
SITNIKS CRM - це інноваційне рішення, що дозволяє автоматизувати процес продажів, допомагає опанувати хаос у базі даних та забезпечує ваших клієнтів якісним обслуговуванням. Система пропонує потужні аналітичні можливості та надає змогу проведення інтеграції зі сторонніми сервісами. Напевно, прочитавши це, можна подумати “Та це ж дуже дорого!”, а ні, SITNIKS має досить гнучкі тарифні плани, які підійдуть для компаній з різним бюджетом, а також CRM вміє адаптуватися під особисті потреби бізнесу (будь-то салон краси, стоматологія, інтернет-магазин чи виробництво).
Як казав відомий підприємець та винахідник Стів Джобс: «Щоб створити успішний бізнес, потрібно мати пристрасть до своєї справи. Без цього навіть найменші труднощі можуть змусити вас зупинитися. Тому важливо працювати над тим, що любиш, адже лише тоді робота може принести справжній фінансовий успіх і особисте задоволення». Тож, давайте розглянемо, яким чином SITNIKS CRM допомагає підприємцям не втратити любов до своєї справи та вивести бізнес на новий рівень.
Ключові можливості CRM-системи для продажів:
- Централізація чатів та замовлень. Ви отримуєте 50+ замовлень в день? Губляться чати з клієнтами через надто велику кількість повідомлень? Споживачі переходять до конкурентів через затримки у відповідях? SITNIKS CRM одним помахом руки позбавить від цих каторг.
По-перше, система збирає та централізує особисті дані клієнтів, чати, замовлення та історію взаємодії. Завдяки цьому, менеджери не мають жодного шансу пропустити діалог та залишити покупців без відповіді. Крім того, CRM дозволяє швидко реагувати на нові запити та одразу ж адаптувати розмову під особисті потреби кожного користувача.
- Автоматизація воронки продажів. Автоматизація - це тренд 2025 року! Тисячі компаній вже забули про продажі “вручну” та на максимум використовують можливості сучасних CRM. Використовуючи SITNIKS, ви маєте змогу відстежувати шлях клієнта починаючи від першого звернення, закінчуючи укладанням угоди, а також, автоматично сповіщати про статус замовлення, посилки і т.д. Мінімум ручного втручання - максимум продажів! Все це реально разом з надійною CRM!
- Інтеграція з Новою Поштою та платіжними сервісами. CRM має інтеграцію з популярними службами доставки та платіжними сервісами, які не лише спрощують процес оплати та доставки замовлень, але й гарантують чіткість і прозорість транзакцій. Оплатити товар в один клік? Легко, якщо це з SITNIKS CRM!
Чому власники онлайн-шопів обирають саме SITNIKS CRM?
- Зручність використання. Простота, гнучкість та зручність - все це про SITNIKS CRM. Система пропонує стильний та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, зручний доступ до повного функціоналу і широкий ряд функцій, якими можна скористатись без будь-яких складнощів.
- Наявність мобільного додатку. У сучасному бізнес-середовищі, мобільність має бути в кожному бізнесі. Мобільний додаток CRM-системи повністю дублює веб-версію та дозволяє керувати бізнесом навіть в польових умовах. Термінове відрядження? Важливі питання? Нічні звернення покупців? Тепер, все це можно робити у будь-який час маючи під рукою лише смартфон.
- Платіжний модуль Sitniks Pay. CRM має власний платіжний модуль, що дозволяє безпечно проводити транзакції та відстежувати всі грошові надходження. Клієнтам зручно, а бізнес тішиться!
- Автоматизація бізнес-процесів. Ручний процес обробки запитів та створення звітів - це головні причини зниження продуктивності співробітників. А якщо ми скажемо, що SITNIKS CRM здатна перетворити рутину на задоволення? Система надає можливість автоматизувати всі щоденні задачі, що допомагає знизити ризик людських помилок та підвищує ефективність роботи працівників.
- Потужні аналітичні інструменти. Аналітика для бізнесу, це як вода для риби - життєво необхідна. Однак, частіше за все, компанії витрачають цілісінькі дні на вивчення ключових показників бізнесу та створення звітів. SITNIKS CRM дозволяє позбутися цього та розробляти детальні звіти всього в пару кліків! Потрібно дізнатись історію покупок клієнтів? Будь-ласка. Необхідно відстежити залишки на складі - ось тримайте.
- Можливість навчання команди. SITNIKS CRM - це продукт, який турбується про своїх клієнтів. Саме тому, перш ніж перейти до повноцінного впровадження інструменту, система пропонує пройти навчання команди. Завдяки навчанню, підприємці та їх співробітники можуть заздалегідь ознайомитись з усіма функціями, що сприяє ефективному використанню CRM у майбутньому.
Все ще сумніваєтесь чи варто впроваджувати CRM-систему? Залиште це комусь іншому. Скористайтесь безкоштовним пробним періодом (14 днів) та самостійно переконайтесь у всіх перевагах продукту.