Онлайн-курси мають попит та приносять гарний прибуток. Хоча ринок освітніх послуг стрімко зростає та розвивається, цей напрямок не втрачає актуальності, але запуск – це лише початок шляху. Для залучення аудиторії та отримання стабільного доходу необхідно вибудувати ефективну стратегію просування. Розглянемо основні кроки та інструменти, які допоможуть просувати онлайн навчання та досягати успіху навіть в умовах високого рівня конкуренції.
Визначте цільову аудиторію
Для успішного просування вкрай важливо розуміти потребу потенційних студентів. -Навичкам, тому що саме їх ви плануєте запускати. технічних вузах чи тих, хто планує освоєння нової професії.
Розробте унікальну пропозицію
На ринку безліч освітніх програм, і щоб виділитися, важливо запропонувати щось унікальне, щось дійсно вартісне і значуще. Розкажіть, чим ваш курс відрізняється від конкурентів. Ось на чому можна зробити акцент:
- унікальність методики (ваші знання допоможуть досягти висот, а з урахуванням досвіду та підходу, навіть новачок зможе у всьому розібратися і після закінчення практично відразу реалізувати себе);
- змістовність практичних завдань. Це хороша реклама онлайн-курсів, оскільки багатьом справді не вистачає практики;
- наявність сертифікатів, визнаних роботодавцями;
- переваги проходження саме вашого курсу (гнучкість навчання, доступ до бази матеріалів після завершення тощо).
Створіть лендинг чи сайт
Це буде «обличчям» курсу, тому його важливо зробити максимально привабливим і стильним. Крім цього важливо:
- заповнити його корисним контентом. Інформативність ваша все, тому детально опишіть курс, заведіть блог, розкажіть про експерта тощо);
- подбати про зручність користувачів. Сайт чи лендинг має бути зручним, зрозумілим, мати адаптивний дизайн;
- додати форму реєстрації або активну кнопку, що закликає до дії.
Не бійтеся використовувати тригери (обговрення, гарантії, бонуси) на сайті, тому що вони дійсно працюють і привертають увагу аудиторії. Публікуйте на сайті відгуки своїх студентів, які вже проходили курс та отримали обіцяне. Створюйте кейси з прикладами успіху, що не лише вкаже на якість матеріалу, а й збільшить довіру до курсу.
Соціальні мережі для просування
Соцмережі стануть вашим вірним помічником та союзником, природно за грамотного підходу. Важливо активно вести сторінки на майданчиках, де можна знайти аудиторію. Якщо вас цікавить продаж курсів в інстаграм, то варто використовувати короткі відеоуроки, запускати таргетовану рекламу, постити сторіс, відгуки і проводити різні інтерактиви. Для TikTok більш актуальною буде демонстрація уроків у короткому відеоформаті. А ось LinkedIn більше підійде для продажу та просування професійних курсів.
Контент-маркетинг
Це ваш спосіб збільшити рівень довіри до свого власного бренду. Ось що може допомогти:
- блог з експертними статтями на тему курсу, що просувається;
- підкасти за участю запрошених експертів;
- відеоогляди та уроки на YouTube.
Якщо плануєте просувати онлайн навчання з графічного дизайну, тоді, публікуйте поради щодо вибору програм, розповідайте про тонкощі роботи з квітами або просто ділитесь іншими корисними лайфхаками.
Запуск реклами
Від її ефективності залежить подальший успіх курсів. Вона може не лише привести нову аудиторію, а й суттєво збільшити продаж, якщо, звичайно, буде правильно налаштована. Ось яку рекламу варто розглянути:
- контекстну (можна використовувати Google Ads для показу оголошень у пошукових системах та підвищення впізнаваності бренду);
- ретаргетинг. Він буде нагадувати відвідувачам, які раніше виявляли інтерес до сайту, про ваш продукт та унікальність курсу;
- реклама онлайн-курсів у соцмережах Запускайте кампанії у Facebook та Instagram з акцентом на вашу унікальну пропозицію (наприклад, можна запросити на безкоштовний вебінар чи урок, де можна продемонструвати експертність та професіоналізм).
Переваги правильного просування
Просування онлайн-курсів не лише приваблює нових людей, а й:
- сприяє зміцненню репутації;
- підвищує конверсію (особливо із безкоштовних заходів);
- створює певну спільноту навколо курсу.
Не забувайте, що успіх залежить від комплексного підходу. Важливим є не лише якісний контент, а й грамотна реклама, а також постійна взаємодія з аудиторією. Не бійтеся розповідати про свій досвід, успіхи та цінності. Це підвищить довіру та збільшить рівень попиту на вашу унікальну пропозицію.