запам'ятайте / запишіть
повідомте, що ви знайшли інформацію
на сайті "Map.cn.ua - Карта Чернігова"

Масовий рекрутинг: як вибрати агентство та організувати процес

У рекрутингу виділяють два основні види підбору персоналу:

  1. Точковий рекрутинг. Коли потрібно знайти одного висококласного фахівця, який відповідає не тільки заявленим навичкам, але й корпоративній культурі компанії.
  2. Масовий рекрутинг. Коли необхідно закрити кілька (часто не менше десятка) однотипних позицій з однаковим функціоналом. В основному використовується для найму співробітників на низькокваліфіковані посади.

 

Як проводиться масовий рекрутинг

 

У точковому рекрутингу https://evotalents.com/uk "Музику" замовляє роботодавець. Він і оплачує результат. У масовому рекрутингу питанням найму займаються як рекрутери, і кадрові агентства, які надають послуги для претендентів. Тому, часто в запитірекрутинг масовий підбір персоналу» Поняття «рекрутинг» можна сміливо опустити.

  • У масовому рекрутингу, на відміну рекрутингу в IT, дуже великий ринок кандидатів, шукати співробітників набагато простіше;
  • Масовий рекрутинг використовує пасивні методи залучення персоналу. Іноді весь процес будується на розміщенні оголошення на сайтах працевлаштування.

 

Для розуміння того, що таке масовий рекрутинг, можна подивитися на його етапи:

  • Виявлення потреб та формування вимог до кандидата;
  • Складання оголошення та розміщення вакансії на рекламних порталах;
  • Проведення HR маркетингу, телефонних переговорів, співбесід;
  • Аналіз та фінальний відбір кандидатів;
  • Погодження результатів із замовником;
  • Працевлаштування кандидатів.

 

Нюанси масового рекрутингу найчастіше криються у його суті. Наприклад, якщо в IT вакансія може закриватися тижнями або навіть місяцями, то в масовій кузні кадрів цей процес має бути завершений у найкоротший термін.

 

Навіщо масовий рекрутинг бізнесу

 

Масовий рекрутинг є вирішенням багатьох складнощів для великих компаній. Вони виникають в основному в такі моменти:

  • Коли необхідно розширити бізнес, збільшити штат співробітників;
  • При відкритті нового виробництва, філії, представництва;
  • Коли потрібно підтримувати потік працівників через високу плинність кадрів;
  • У моменти сезонного збільшення попиту робочої сили.

 

У всіх випадках компанії, яка потребує поповнення, необхідно чітко сформулювати вимоги для пошуку: кваліфікація та навички співробітників, терміни закриття вакансій, кількість та регулярність найму нових працівників.

 

Рекрутингова агенція масовий підбір персоналу

 

Масовий підбір вимагає від агентства та його співробітників обробку величезної кількості інформації, а також роботу з базами кандидатів.

 

Навіть при масовому наборі співробітників роботодавці часто висувають високі вимоги до кандидатів. Завдання агентства розібратися, які критерії найбільш важливі для замовника і чому зробити аналіз вакансії і правильно скласти портрет майбутнього кандидата. Тоді подальша співпраця принесе позитивні результати обом сторонам.