запам'ятайте / запишіть
повідомте, що ви знайшли інформацію
на сайті "Map.cn.ua - Карта Чернігова"

CRM-системи від компанії LuckyFIT – вигідна інвестиція в автоматизацію

Сучасний бізнес робить все можливе, щоб зменшити витрати. Економити намагаються на всьому – у тому числі й на працівниках. Коли йдеться про економію на працівниках, то мається на увазі застосування сучасних комп'ютерних технологій, які скорочують потребу у додаткових працівниках. Фітнес-центри в даному випадку не стоять осторонь. Їм як представникам бізнесу також потрібна автоматизація. Наприклад, це стосується необхідності автоматизованого обліку клієнтів. Зараз автоматизація фітнес центру передбачає використання CRM-систем. Компанія «LuckyFIT» пропонує своїм клієнтам якісне програмне забезпечення за доступною ціною.
 

Основні функції CRM-систем, які пропонує своїм клієнтам компанія LuckyFIT


Система CRM передбачає певний функціонал, а сама абревіатура розшифровується так: customer relationship management. Вона розрахована на роботу з клієнтами та має такі функції:

  • Враховуються абонементи та карти клієнтів клубу. Тут мається на увазі облік карт, в яких записані ПІБ, адреса домашнього клієнта, його контактні дані інформація про те, звідки він дізнався про заклад та ще деякі інші елементи.
  • Контроль за обладнанням. Сучасні фітнес-студії можуть мати деяке обладнання, і надійніше, коли за ним стежить автоматика, а не людина – менше ризиків помилок.
  • Бізнес-аналітика. Йдеться про автоматичний аналіз різних числових значень, які у той чи інший спосіб впливають на роботу закладу. На підставі цього можна буде будувати подальші прогнози розвитку бізнесу.


Є ще багато різних функцій у CRM-систем від компанії LuckyFIT.
 

Тарифні плани в компанії LuckyFIT


CRM-система не безкоштовна, але вона дозволяє заощадити та утримати старих клієнтів, а не шукати нових. Компанія «LuckyFIT» пропонує своїм клієнтам такі тарифні плани:

  • S та S+. Це два найдешевші тарифи, які добре підійдуть невеликим закладам. Але й функціонал у них невеликий (а великий там і не потрібний).
  • М. Це середній сегмент цін. Тут можливостей набагато більше. Підійде він для тих клубів та мереж, які тільки почали розростатися.
  • L та XL. Дані два тарифні плани добре підійдуть для великих мереж з цієї сфери. Але й ціна у них більша (що для таких мереж – не проблема).


Тому не варто заощаджувати на автоматизації.